Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 523,835 views

cosmikki

#61 • • cosmikki
..niin. ei aina jaksa vaan lähteä bileisiin.välillä tekee mili vaan chillata kavereiden kanssa, ja nykyään en malta enää olla baareissa selvinpäin.
tosin... en ole ainakaan puoleen vuoteen herännyt minkään ihme miehen vierestä. taisi olla viimeksi joskus syksyllä. hmmh.. tosin se oli kiva mies.. eli taisi sittenkin olla kesällä *nauru*

...onneksi ei enää ole tälläisiä ongelmia. joskus toisinaan aina kun herää pojan vierestä niin se on kiva poika *plur*

..jaja. vielä siitä että ei aina ole mahdollisuutta vielä ihmistä ravintolassa mihinkään valosaan paikkaan. täytyy siis ottaa sika säkissä *nauru*

..ja Vielä; ukkonen hei, ei tänne kirjottelua kannata rajottaa, jos me kaikki rajottaisimme niin elämäni olisi huomattavasti kurjempaa *vink**nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

slush

#62 • • slush
Nythän tää kirjottelu tänne on vasta alkamassa.. Cosmikki, kovaa vayhtia yritän saada myös 400 viestiä näpyteltyä, heh *vink* no joo, ehkä en ihan niin paljon jaksa kirjotella...

--
Miks mulle aina käy näin???

|Cronos|

#63 • • |Cronos| the Moose
heh.. mitäs vikaa rubiinin portsareis on... kylhän esim teemu yritti tos yks kerta hieman vitsiä vääntää mut on ne muuten aikalailla tosikkoaj.. ei niiten kans voi mitään hirveest puhua..

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

|Cronos|

#64 • • |Cronos| the Moose
ainii joo.. thunder... on siellä oltu monta kertaa ihan selvinpäin ja pidetty hauskaa.. tosin yllensä siel on selvinpäin aika tylsää..*suru*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

mixed~thunder

#65 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Taas oli pakko kirjottaa,työ ajatte mut tähän pisteeseen taas *hih*
Niistä Rubinin portsareista,nekun yleensä tahtoo liaan useest ottaa meikäläiseen otetta ja talutella pihalle,vaikka mä oon ollu ihan rauhallisesti jne,joten vika ei voi olla minussa*cool* No okei,myönnän...Ei niis mitn vikaa oo,mut ei tietyst mussakaa *hymy*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

slush

#66 • • slush
mixed, muisteleppa monta porttikieltoa sulle tuli sillä kuuluisalla laiva "härdelli" risteilyllä... hahaa *vink* oisko niitä ollu 4 vai enemmän...

--

Yohanna

#67 • • Yohanna
Hey pliiis yritetään pysyy aiheessa... *eiih*

--
-Yo

slush

#68 • • slush
okei, yritetään pysyä aiheessa *hymy* hmm, niistä unista sen verran et mä ainakin nään niin sekoja unia ja selittelen niitä aina kaikille.. mut en nyt just muista mitään todella erikoista unta...... *hih*

--

Tyly

#69 • • Tyly
*hih* mä näin eilen unta et kirjoitukset olis peruttu ja ne aineet mitkä on jo kirjoitettu nii määräis koko arvosanat.. Eli olisin saanu ruotsista ihan sika hyvän verrattuna mitä tulen saamaan.. *nauraa* ja sit siinä viel näin et äikänmaikka sanoi mulle et olsin saanu aineesta 98 ja sit se suuttuu mulle siitä virheestä minkä olin tehny.. *hymy* aika kiva uni sikäli...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

nigel

#70 • • nigel
joo mäki muistan ett näin unen kirjoituksista. ja juuri äikänkirjoituksista.. muistan että unessa sain yhest 68 pinnaa ja toisest jotai 80...

mutta unissa kaikki asiat onki hyvin...
cicca82

#71 • • cicca82
Mä näin aivan järkyn painajaisen nittten WTC-tornien jälkeen...*nauraa*
Siin unes olin kotona kavereitten kanssa ja kas kummaa yhtäkkiä seinä romahti.
Mä asun kerrostalon ylimmäs kerrokses...
Sitten koko talo alko kaatuu ja kaikki mun kaverit juoksi siit entisen seinän kohdalt ulos ja kuoli.
Yhtäkkii mä olin joutunut jumiin sohvan sisälle, enkä tietenkään päässy sielt pois. ja onneks mä heräsin ennen kun se sohva tippu maahan...*eiei*
Mä oon hullu, tiedän...*ding*

--
partyparty im here so also party is here

scobl

#72 • • scobl
catty, unissa näkee kaikenlaista hullua, eikä se tee meistä hulluja (riippuu unesta :D)
itselläni ei koskaan ollut painajaisia. hmmm miksiköhän...

--
bred na net

Tyly

#73 • • Tyly
Siis unet heijastuu sillee kivasti omasta elämästä jännästi, tosin silee mitään yksiselitteistä ei ole millekään unelle joten tarvis tuttkii omii unii pitkään jolloin pystyis tulkitsemaan niitä aina oikeela tavalla... kun jollakin kuolem tarkoittaa oikeesti jonkun kuolemista ja toiselle jonkun asian uudenlleen alkamista..

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cicca82

#74 • • cicca82
Tai ehken mä oo hullu, mut outo...
Kaverit nauro hiukan kun kerroin tota WTC- juttuuu niille.
Sohvakohtaus oli kuulemma kaiken huippu...
(kavereille tuli kuvailtuu hiukan tarkemmin tuntemuksii ym.)*nauraa*

--
partyparty im here so also party is here

bianca

#75 • • bianca hippiäinen
mä näin unta semmosesta harry potter hagrid-hahmosta joka oli mun bestis ja se oli huippu kaveri. unitohtori hoi, kerro mistä se kertoo!*hellokitty*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

slush

#76 • • slush
Mä näin taas ihan hullua unta viimeyönä...
Mä seurustelin sen salattujen elämien amin kanssa... hmm, mistä noi unet oikein tulee??? *hymy*

--

Januslinus

#77 • • Januslinus
Mä näin toissa yönä unta että menin naimisiin. YKSIN. Se oli aika siistiä, hih, kirkossa oli hulluna väkeä ja mä itkin onnesta. Ne oli mun ja vain mun häät. Mutta kyllä mulla oli hiano puku!! *nauraa*
mixed~thunder

#78 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Meikäläinen näki viimeyönä unta et omistin läheisessä keskustassa sijaitsevan marketin,ja siitä sai rahaa mukavasti,sit kummiskii mä sanoin aina kaikille et mä en tiiä yhtää mitä kaupanbjohtaja tekee...Sit mä istuin siel kopis ja testailin kaikkii lelui mitä otin sinne myyntiin,ja rahaa tuli..Mielenkiintoista,eikö totta??*heiii*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Mice

#79 • • Mice .: unique :.
unista puheen ollen.. nyt kyllä vanhaa väsyttää..
Ei ole tottunut valvomaan näin pitkään joten taidanpa
painua nuQ.. öit*hymy*

--
This won\'t hurt, I promise..

Pan

#80 • • Pan
""Mä näin toissa yönä unta että menin naimisiin. YKSIN. Se oli aika siistiä, hih, kirkossa oli hulluna väkeä ja mä itkin onnesta. Ne oli mun ja vain mun häät. Mutta kyllä mulla oli hiano puku!! ""

Mitä tämä sitten kertoo sinusta... en tiedä

--
Positiivinen pakana