Fiiliksen pikkujoulut 5.12.04

11 posts, 1 page, 1,667 views

Avatar
#1 • • Edited oc Guest
fiilis7_pikkuj2.jpg

Diva Cafe Kouvola

Milla Lehto (Pussy)
Kalle Miettinen (Yle-X)
Jay Mellin (Screen)

5.12.2004
klo 18-04
Vapaa pääsy

Sielukasta tanssimusiikkia pikkujoulu Fiiliksellä...

Tonttulakit mukaan!

http://www.fiilis.org

:roll:
Avatar
#2 • • UzU Guest
Laadukas line-up!

Mut olisitten tuoneet Millan & co. vasta lähempänä joulua. Yritetään nyt johonkin Fiilikseen päästä käymään, kun kerta sinne päin pitää jouluna kuitenkin tulla :D Jos mä jostain saan rahaa taiottua niin kyllähän tännekkin vois tulla poikkeen kun on maanantaikin vapaa :)
Avatar
#3 • • oc Guest

kun on maanantaikin vapaa :)



Sepä se! Kato kaikki pääsee tulemaan ku maanantaina on vapaata! :roll:
Avatar
#4 • • Anselmi K Guest

Laadukas line-up!

Mut olisitten tuoneet Millan & co. vasta lähempänä joulua. Yritetään nyt johonkin Fiilikseen päästä käymään, kun kerta sinne päin pitää jouluna kuitenkin tulla :D Jos mä jostain saan rahaa taiottua niin kyllähän tännekkin vois tulla poikkeen kun on maanantaikin vapaa :)


Nooh... Kun kerkiät tulee ni mä pistän ainakin yhen huurteisen sulle paikalle pääsyn johdosta... :hah:
Avatar
#5 • • -Niki- Guest
Veikkaanpa että on tulossa Fiiliksen 1v synttäreiden jälkeen kovimmat sunnuntaibileet Kouvolassa koskaanikinä.. :happyroll:
Caro²

Posts: 5,301

#6 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Saattaisin jopa päästä ilmaantumaan, mikäli pääsen Kotkaan 5.12. lappeenrannasta.. sitte pääsee autolla eestaas..

:hearts:
Avatar
#7 • • Anselmi K Guest

Veikkaanpa että on tulossa Fiiliksen 1v synttäreiden jälkeen kovimmat sunnuntaibileet Kouvolassa koskaanikinä.. :happyroll:



Totta turiset kuomaseni... Odotukset on jo aika korkealla... Mä uskallan jopa epäillä kovempia hippoja... Maanantai vapaa antaa kyllä oman lisänsä että jengi on varmasti juhla kunnossa... :hah:
Avatar
#8 • • Sanyo Guest
Voe vanukas! Nyt alko houkuttaa... UZUUUUUH, otetaanko äitin Helkama alle ja mennään käymää? :D Saaks muuten koiran tuoda mukana?

Nooh... Kun kerkiät tulee ni mä pistän ainakin yhen huurteisen sulle paikalle pääsyn johdosta...



Heh, jätkä saa kylmän kolan... ;)
Avatar
#9 • • Anselmi K Guest

Voe vanukas! Nyt alko houkuttaa... UZUUUUUH, otetaanko äitin Helkama alle ja mennään käymää? :D Saaks muuten koiran tuoda mukana?

Nooh... Kun kerkiät tulee ni mä pistän ainakin yhen huurteisen sulle paikalle pääsyn johdosta...



Heh, jätkä saa kylmän kolan... ;)



Siis häh? Eiks Uzu juo kaljaa? No on meillä glögiäkin tarjolla...
Avatar
#10 • • R2 Guest

Saattaisin jopa päästä ilmaantumaan, mikäli pääsen Kotkaan 5.12. lappeenrannasta.. sitte pääsee autolla eestaas..

:hearts:



Järjestely kysymys.. :D
Avatar
#11 • • -Niki- Guest
Muistakaa olla kaikki ajoissa paikalla, nimittäin aikaa tanssia on vain 10 tuntia! Bileet alkaa siis heti kuudelta. :happyroll: