Aha... Että hyökkääminen on sallittua, mutta puolustaminen ei tule kuuloonkaan? Jos ante aukoo päätään mulle siitä, että mä en kuule sitä, että joku komppi "ei sovi kappaleen rytmiikkaan", pitäiskö mun vaan olla silleen, että kiitti kommentista, tosi kiva, nami nami?
Ei ja ei. Mikä auktoriteetti musiikin tuottamisessa minusta on tullut ja missä välissä? Jos sanon/kirjoitan jotain sellaista mistä et pidä, niin miksi siihen pitää takertua?*) Kun sanoit, että tiedät oman tuotantoni tämänhetkisen tason, niin pystyt varmasti laittamaan kommenttini omaan arvoonsa? Tässäkin threadissa moni on sanonut pitäneensä tästä kappaleesta (meitsi mukaanlukien), joten eikö yhden kommentin vuoksi hermostuminen ole vähän liioiteltua? Jos koet kommenttini pään aukomisena ja hyökkäämisenä, niin valitan, sille en voi mitään. Jos sanon, että aikeeni eivät olleet vihamieliset, se tuskin lohduttaa sinua. Haluan kuitenkin olla viemässä "tätä hommaa" eteenpäin, en kampittaa ja kiusata muita - yhteistyötä, ei kilpailua. Tiedät tekeväsi hyvää musiikkia - eikö se riitä?
Koska tämä keskustelu ei liity enää kappaleeseen millään tavalla, niin sitä voinee jatkaa omassa threadissaan tai privana.
*) Kerron niin hyvin kuin jaksan ja osaan. Joskus se vain ei onnistu.