Ante - Orta [ambient/chill out]

9 posts, 1 page, 1,339 views

Avatar
#2 • • master bator Guest
Ei oikein iskeny meikäläiseen. Ihan ok muuten, mutta tää kuulostaa just siltä, että on laitettu muutamat simppelit stringisysteemit ja liimattu päälle pari randompattern-arpeggiota mollisoinnulla. Soundit on ihan ok (pimpelipompeleita lukuunottamatta), mutta mun mielestä omaperäisyydestä ei ole tietoakaan. Vastaavanlaista huttua saa esim. tritonilla kun valitsee jonkun chillin arpeggiosysteemin ja painelee satunnaisesti valkoisia koskettimia.

Jotta ei menisi liian negatiiviseksi, mainittakoon nyt kuitenkin, että tyttöystäväni tykkäsi :happyroll:
Avatar
#3 • • jUSSi Guest
Minä en ambientissa kiinnitä niinkään huomiota omaperäisyyteen vaan lähinnä kappaleen tunnelmaan ja tämä on sopivan haikea mahtuakseen kategoriaan "hyvää ambienttia".

Tästä saisi varmaan aika hyvän kixuremiksin ;)
Avatar
#4 • • CJDaft Guest
Eipä hassumpaa lainkaan. Mulle tuli vaan tuon harppu/pianohenkisen instrumentin kanssa vähän ähky, jotenkin sitä oli liikaa. Tai ehkä rytmi oli liika nopea? En tiedä, jotain jäin kaipaamaan.

Muuten kiva viisu, just sellasta pelimusiikkia :)

CJDaft
Avatar
#5 • • drS Guest
ei kyllä muuta valittamisen aihetta keksi ku että tota kilkutusmelodiaa tosiaan toistetaan alussa liikaa. muuten kyllä tykkäsin, saundit kuulostivat mukavan hempeiltä. hyvästä rakenteestakin plussaa.

ja kyllä tästä kiksuremixin sais, kitti jakoon vaan ;)
Ante

Posts: 16

#6 • • Ante
¤&#"%:n kiksuremixin?! :) Kiitos että kuuntelitte ja kommentoitte, ja jos joku haluaa remix-kitin, niin voin sellaisen pyynnöstä duunata.
Avatar
#7 • • jUSSi Guest

jos joku haluaa remix-kitin, niin voin sellaisen pyynnöstä duunata.



o/

pitäis varmaan asentaa se Fruity taas koneelle!
Avatar
#8 • • Charly Guest
no eipä oikein mullekaan kolahtanut. en löytanyt omaperäisyyttä, enkä valitettavasti tunnelmaakaan.

tuo piano (vai mikä lie?) kilinäkin lähinnä ärsytti. tuo "kilinä" tekee mun mielestä tästä jotenkin liian hektisen. muutkin saundit aika perus tylsiä.

tuota jussin mainitsemaa tunnelmaakaan en itse tavoittanut. en nyt oikein ymmärrä, mitä niin kovin haikeaa tässä on.
Avatar
#9 • • Tapsa Guest
Tää on kyllä todella loistava !
Saundimaailma uppoo meikään !