Panzer Dragoon Orta -pelin innoittaman tein kappaleen, joka sopii varmasti taustamusiikiksi silloin kun leijailet pilvien keskellä auringon hyväillessä kasvojasi.
Ei oikein iskeny meikäläiseen. Ihan ok muuten, mutta tää kuulostaa just siltä, että on laitettu muutamat simppelit stringisysteemit ja liimattu päälle pari randompattern-arpeggiota mollisoinnulla. Soundit on ihan ok (pimpelipompeleita lukuunottamatta), mutta mun mielestä omaperäisyydestä ei ole tietoakaan. Vastaavanlaista huttua saa esim. tritonilla kun valitsee jonkun chillin arpeggiosysteemin ja painelee satunnaisesti valkoisia koskettimia.
Jotta ei menisi liian negatiiviseksi, mainittakoon nyt kuitenkin, että tyttöystäväni tykkäsi :happyroll:
Minä en ambientissa kiinnitä niinkään huomiota omaperäisyyteen vaan lähinnä kappaleen tunnelmaan ja tämä on sopivan haikea mahtuakseen kategoriaan "hyvää ambienttia".
Eipä hassumpaa lainkaan. Mulle tuli vaan tuon harppu/pianohenkisen instrumentin kanssa vähän ähky, jotenkin sitä oli liikaa. Tai ehkä rytmi oli liika nopea? En tiedä, jotain jäin kaipaamaan.
ei kyllä muuta valittamisen aihetta keksi ku että tota kilkutusmelodiaa tosiaan toistetaan alussa liikaa. muuten kyllä tykkäsin, saundit kuulostivat mukavan hempeiltä. hyvästä rakenteestakin plussaa.
ja kyllä tästä kiksuremixin sais, kitti jakoon vaan ;)