Tuhmempaa Housea ja ripaus melodioita...
Offline...
14 posts, 1 page, 2,209 views
..aika dirty onkin..ja siksi myös maistuvaa :excellent: ..but where is osama? :confused:
..aika dirty onkin..ja siksi myös maistuvaa :excellent: ..but where is osama? :confused:
Ei ehkä olisi toi osama lätty tonne väliin sopinut mun mielestä mutta sehän on vain mun mielipide! Muuten ihan menevä miksaus jokseenkin setin rakenne oli vähän sekava?Klabi sun eka miksaus oli mun mielestä parempi..
:)
Ei ehkä olisi toi osama lätty tonne väliin sopinut mun mielestä mutta sehän on vain mun mielipide! Muuten ihan menevä miksaus jokseenkin setin rakenne oli vähän sekava?Klabi sun eka miksaus oli mun mielestä parempi..
:)
Harmi että olen ottanut takapakkia soittelon kehittymisessä. Saakos udella että mikä meni metsään, ja mitä sekavaa miksauksen rakenteessa oli??
BTW...
Ja toi osama jutska ei muuten ole biisi, eikä keskellä miksausta
Niiiiiin ja mukava kuulla että eka miksaus maistu!!!!!
Kiitos kommenteista, ja edelleenkin rakentava palaute on toudella tervetullutta...
Mä arvasin että te Hese & Hannu diggaatte keskivaiheen melodisesta osiosta. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka sitä jokupäivä tekisi melodisemman miksauksen.
Vai että keskinkertaisia viisuja... :D
:scared: