Klabi - 2_Miksaus (Dirty...)

14 posts, 1 page, 2,094 views

Avatar
#1 • • Edited Klabi Guest
klabi_2_miksaus_dirty_web.jpg

Tuhmempaa Housea ja ripaus melodioita...

Offline...
Avatar
#2 • • SamRiot Guest
That motherfucking house music...

Alkuun pitää kyl sanoo, et oon aika jäävi arvioimaan mixejä, mut paskat siit.

Teknisestä suorituksesta en maalikkona löydä moitteen sijaa.
Itse biisit teki kyllä fantastisesti tehtävänsä.

Kyllä työpäivä vierähti hyvinkin paljon mukavimmissa tahdeissa, jopa paskoilla kuulokkeilla. Tämä vielä aidon venuen kans ni kattaus on valmis!

Sweet Child O' Minen kitarariffi herätti snadii hilpeyttä. Ysäriiii...

You don't appreciaaaaaaaaaaate me...
...ainakaan tän jälkeen.

Hjuva Klabi !!
Avatar
#3 • • Yansher Guest
Jaa-a.
Eihän toi nyt ollu kuin, miten sen sanois, ihan mielettömän loistava.
Klabin paras mix omasta mielestäni ehdottomasti, sekä musiikillisesti, että teknisesti. Tykkäsin edellisestä, tähän vähän rakastuin.

Tosin kuuntelin mixin töissä, joka ei välttämättä suo parhaita mahdollisia edelletyksiä kuunteluun. Todennäköisesti, kuunneltuani vielä pari kertaa rauhassa, pidän tästä vielä enemmän.

Hyvin pintapuolinen analyysi, mutta syvennyttyäni kuunteluun paremmin, saatan laittaa vielä jotain syvällisempääkin - ehkä... :D
Ihan :king:
Avatar
#4 • • nenna- Guest
..aika dirty onkin..ja siksi myös maistuvaa :excellent: ..but where is osama? :confused:
Avatar
#5 • • Klabi Guest
Kohtis tuhdin kokoinen kansikuva lisätty :)

Kiitos kommenteista...

Rakentava kommentointi on edelleen tervetullutta!!!!
Avatar
#6 • • chip Guest

..aika dirty onkin..ja siksi myös maistuvaa :excellent: ..but where is osama? :confused:


Ei ehkä olisi toi osama lätty tonne väliin sopinut mun mielestä mutta sehän on vain mun mielipide! Muuten ihan menevä miksaus jokseenkin setin rakenne oli vähän sekava?Klabi sun eka miksaus oli mun mielestä parempi..

:)
Avatar
#7 • • Klabi Guest

..aika dirty onkin..ja siksi myös maistuvaa :excellent: ..but where is osama? :confused:


Ei ehkä olisi toi osama lätty tonne väliin sopinut mun mielestä mutta sehän on vain mun mielipide! Muuten ihan menevä miksaus jokseenkin setin rakenne oli vähän sekava?Klabi sun eka miksaus oli mun mielestä parempi..

:)



Harmi että olen ottanut takapakkia soittelon kehittymisessä. Saakos udella että mikä meni metsään, ja mitä sekavaa miksauksen rakenteessa oli??

BTW...

Ja toi osama jutska ei muuten ole biisi, eikä keskellä miksausta

Niiiiiin ja mukava kuulla että eka miksaus maistu!!!!!


Kiitos kommenteista, ja edelleenkin rakentava palaute on toudella tervetullutta...
Avatar
#8 • • chip Guest

..aika dirty onkin..ja siksi myös maistuvaa :excellent: ..but where is osama? :confused:


Ei ehkä olisi toi osama lätty tonne väliin sopinut mun mielestä mutta sehän on vain mun mielipide! Muuten ihan menevä miksaus jokseenkin setin rakenne oli vähän sekava?Klabi sun eka miksaus oli mun mielestä parempi..

:)



Harmi että olen ottanut takapakkia soittelon kehittymisessä. Saakos udella että mikä meni metsään, ja mitä sekavaa miksauksen rakenteessa oli??

BTW...

Ja toi osama jutska ei muuten ole biisi, eikä keskellä miksausta

Niiiiiin ja mukava kuulla että eka miksaus maistu!!!!!


Kiitos kommenteista, ja edelleenkin rakentava palaute on toudella tervetullutta...



Peter presta project: where is osama? en nyt muista labelia mut hyvä biisi!Jep ei ollu osama biisi keskellä miksausta! kommentoinkin nennan kommenttia but where is osama ja oletin että hän tarkoitti kyseistä lättyä että missä se on? haha... Siitä rakenteesta vielä jotain..elikkäs mun mielestä jotkut biisit eivät ehkä toimineet yhdessä niin hyvin..ei mitään ihmeellisempää..hyvä miksaus tää silti on ehdottomasti! ;)

Edit: Mukavaa vaihtelua kyllä tohon perus deep/ tech/ tribal/proge meininkeihin! :happyroll: :happyroll:
Avatar
#9 • • Klabi Guest
oukei.

Kiitos selvennyksestä :)

Peter Presta Projektin leibeli oli Houseworks...
Avatar
#10 • • CJet Guest
Yo. Tietysti tää on vielä ihan vähän liian diippii mun makuun. Ja 10 minuutin kohdalla oli ällöbiisi, mut makuasioistahan ei tosiaankaan voi kiistellä.
Mut muuten lungia menoa. Jamittelin kuitenkin tässä skobet päässä työpisteelläni, vaikka ei ihan täysin makuani vastaakkaan. Hyvää settiä, hyvin miksattu.
Tosin odotellaan sitä 3-Miksauksen ilmestymistä nettiin.. ;) Siitä voin jo valmiiks antaa erittäin hyvät palautteet.. :D (vai olikse vielä salaisuus..?)

PusPus Klabi! ja 18.12. tullaan isolla joukolla kaikki Kaivolle!
Avatar
#11 • • sixtus Guest
Kerran oon tän nyt vasta kuunnellu joten kommentointi sen perustella. Sen verran vielä että ennakko-odotukset oli kohtuu korkeella sekä Yansherin hehkutuksen perusteella että myös siksi että oon tottunu siihen että soittelet pääosin just sellasta Housea joka itselle uppoaa.

No ennakko-odotuksiin nähden tää oli kyllä pikku pettymys. Ihan ok viisuja mutta monia vaivasi jollain tavalla tietynlainen keskinkertasuus tai jotain, tosin pari helmeäkin mahtu joukkoon. Tekniikasta ja setin rakennuksesta voin todeta taas että oot menny taas harppauksen eteenpäin. Keep it going Teemu:)

Setin Highlight:
06 David Tort & Toni Bali - Don't touch my men [Sutil Records] :heart:
Avatar
#12 • • Homegrove Guest
Kuunneltu ja tykkäsin ihan vitusti. :hearts:

Paras meininki oli ehkä keskivaiheilla... Jos jotain negatiivista haluaa sanoa niin paras meininki ei ihan riittänyt loppuun asti...
Avatar
#13 • • Klabi Guest
Mä arvasin että te Hese & Hannu diggaatte keskivaiheen melodisesta osiosta. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka sitä jokupäivä tekisi melodisemman miksauksen.
Vai että keskinkertaisia viisuja... :D
Noh enskerralla sitten yritän laittaa hieman parempaa musiikkia miksauksilleni. No ei vaiskaa.
Mukavaa kuulla että on kehitystä tapahtunut.

Eiköhän se 3_Miksaus tuu sieltä kunhan on aika, siinä ei kyllä paljoa tummemmasta saundista ole tietoa. Meininkinä groovempi house featuring Ibizakesähitit....

:scared:
Avatar
#14 • • sixtus Guest

Mä arvasin että te Hese & Hannu diggaatte keskivaiheen melodisesta osiosta. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka sitä jokupäivä tekisi melodisemman miksauksen.
Vai että keskinkertaisia viisuja... :D
:scared:



Niinno yleensä ottaenhan en niin erityinen melodioiden ystävä välttämättä ole, vaan tumma & groove on ehä eniten se mun juttu :) Tässä setissä vaan sattu parhaat biisit olemaan vaan hiukan melodisempia. Ja keskinkertasella tarkoitin lähinnä sitä että viisuissa oli paljon potentiaalia mutta se jokin jippo joka vie mennessään vaan puuttui..