Meillä & maailmalla tapahtuu

420 posts, 21 pages, 104,474 views

Avatar
#121 • • Taedium Guest
Vittuilu on laitonta USA:ssa.

Sakkoja tai jopa 2 vuotta vankeutta tai molemmat voi tulla, jos et kerro kuka olet jos mainitset sähköisesti mitä tahansa ketä tahansa ärsyttävää.

Mikä tahansa voi ärsyttää jotakuta...
Avatar
#122 • • JussiS Guest

Vittuilu on laitonta USA:ssa.

Sakkoja tai jopa 2 vuotta vankeutta tai molemmat voi tulla, jos et kerro kuka olet jos mainitset sähköisesti mitä tahansa ketä tahansa ärsyttävää.

Mikä tahansa voi ärsyttää jotakuta...


Mitäs jos joku jenkkiläinen kokee esimerkiks mun toimet vittuiluna? Tuleeks siit sit haaste jenkkeihin?
Avatar
#123 • • salaisinko Guest


Mitäs jos joku jenkkiläinen kokee esimerkiks mun toimet vittuiluna? Tuleeks siit sit haaste jenkkeihin?



Kyllä itse ainakin luulen, että toi on vaan jenkkilän sisällä olevaa proppua.
Avatar
#124 • • drS Guest


Mitäs jos joku jenkkiläinen kokee esimerkiks mun toimet vittuiluna? Tuleeks siit sit haaste jenkkeihin?



Kyllä itse ainakin luulen, että toi on vaan jenkkilän sisällä olevaa proppua.



älä ärsytä, palaa proppu.
Avatar
#125 • • salaisinko Guest


älä ärsytä, palaa proppu.



älä apinoi, loppuu banaanit.
Avatar
#126 • • Taedium Guest

Mitäs jos joku jenkkiläinen kokee esimerkiks mun toimet vittuiluna? Tuleeks siit sit haaste jenkkeihin?

No huviksensa floodaamaan kaikki jenkkilässä olevat foorumit ja vieraskirjat ja muut. Katotaan ku 6 miljaardia ihmistä ympäri maailman alkaa vittuilee, niin kuinka jenkit vetää kaikki 6 miljaardia ihmistä vittuilusta oikeuteen ja vaatii oikeudenkäyntejä jenkkilässä...

Saa tulla hakemaan. Pliis tulkaa. Ja mielellään viekää mut oikeudenkäyntiin johonkin Cajun-alueelle ruokapadan viereen, Chicagoon blues-klubeille tai kalliovuorille erämaaoikeuteen. Ne paikat vois kiinnostaa, mutta muuten jenkkilä ei niin.
Avatar
#127 • • Mrrshan Guest
Eipä sitä tiedä miten tuota lakia tulkitaan ennenkuin tulee ennakkotapauksia.
Avatar
#130 • • egz Guest

Mitäs jos joku jenkkiläinen kokee esimerkiks mun toimet vittuiluna? Tuleeks siit sit haaste jenkkeihin?



Taitanee lain käpälät ulottua vaan rajojen sisäpuolelle, kun jotkut rikkeellisetkin lymyilevät ulkomailla välttääkseen USAssa langetettuja sanktioita.
Avatar
#131 • • Taedium Guest

Taitanee lain käpälät ulottua vaan rajojen sisäpuolelle, kun jotkut rikkeellisetkin lymyilevät ulkomailla välttääkseen USAssa langetettuja sanktioita.

Aijjjaa? Niinkö se on?
Avatar
#135 • • pie Guest
Sotkan mainosmiehet poistuvat ruudusta

Sotka luopuu itse tekemistään mainoksista ja siirtää koko urakan mainostoimisto PHS:lle. Näillä näkymin Sotka-miehet jäävät historiaan jo tänä keväänä.

Tuleva mainoskonsepti tulee yhtiön mukaan kuitenkin säilyttämään Sotkalle ominaisen tunnelman teemalla "Tee ite parempi."

- Mainontamme on huomattu, mutta se on kuitenkin menettänyt terävimmän kärkensä pysyttyään vuosia samanlaisena, perustelee Indoor Groupin tuotehallinnasta ja markkinoinnista vastaava johtaja Jouni Säde.

Indoor Group -konserniin kuuluvan Sotkan ja mainostoimisto PHS:n yhteistyön taustalla on paitsi tyylin terävöittöittäminen myös kiristyvä kilpailu. Sotka on Säteen mukaan tunnettu edullisena huonekalukauppana ja tätä viestiä halutaan entisestään tehostaa.

lähde: Taloussanomat
Avatar
#136 • • insertxox Guest

Sotkan mainosmiehet poistuvat ruudusta


Tätä osaskin odottaa.
Onko tietoa koska pojat aloittivat (92?)
Avatar
#140 • • Hansu Guest
Keski-ikäinen suomalaismies seikkailee:

"Riihimäkeläinen 51-vuotias mies hermostui viime syyskuussa Mukkulan leirintäalueella, kun paikallinen orava varasti hänen hillomunkkinsa. Kimpaantunut mies ampui oravan. Välikohtausta käsiteltiin tänään Lahden käräjäoikeudessa metsästysrikoksena.
Mies joutuu korvaamaan valtiolle oravan arvon, 17 euroa. Orava on rauhoitettu helmikuusta marraskuun loppuun.
Samalla käsiteltiin samaisen karavaanarimiehen tekemä pahoinpitely Mukkulan leirintäalueella lokakuussa. Lähelle parkkeeranneen asuntovaunun mies tuli juttelemaan syytetyn miehen vaimon kanssa. Syytetty joutui taas kiukunpuuskaan ja löi ja potki kyläilemään tullutta viisikymppistä miestä päähän.
Oikeus määräsi riihimäkeläismiehen maksamaan uhrilleen yli 1 500 euroa korvauksina kivusta, särystä ja oikeudenkäyntikuluista. Rangaistukseksi molemmista rikoksista mies sai 40 päivää ehdollista vankeutta ja 20 päiväsakkoa, joista tulee maksettavaa 120 euroa."


- Etelä-Suomen Sanomat 14.2.06.