Sakkoja tai jopa 2 vuotta vankeutta tai molemmat voi tulla, jos et kerro kuka olet jos mainitset sähköisesti mitä tahansa ketä tahansa ärsyttävää.
Mikä tahansa voi ärsyttää jotakuta...
420 posts, 21 pages, 109,557 views
Vittuilu on laitonta USA:ssa.
Sakkoja tai jopa 2 vuotta vankeutta tai molemmat voi tulla, jos et kerro kuka olet jos mainitset sähköisesti mitä tahansa ketä tahansa ärsyttävää.
Mikä tahansa voi ärsyttää jotakuta...
Mitäs jos joku jenkkiläinen kokee esimerkiks mun toimet vittuiluna? Tuleeks siit sit haaste jenkkeihin?
Mitäs jos joku jenkkiläinen kokee esimerkiks mun toimet vittuiluna? Tuleeks siit sit haaste jenkkeihin?
Kyllä itse ainakin luulen, että toi on vaan jenkkilän sisällä olevaa proppua.
älä ärsytä, palaa proppu.
No huviksensa floodaamaan kaikki jenkkilässä olevat foorumit ja vieraskirjat ja muut. Katotaan ku 6 miljaardia ihmistä ympäri maailman alkaa vittuilee, niin kuinka jenkit vetää kaikki 6 miljaardia ihmistä vittuilusta oikeuteen ja vaatii oikeudenkäyntejä jenkkilässä...Mitäs jos joku jenkkiläinen kokee esimerkiks mun toimet vittuiluna? Tuleeks siit sit haaste jenkkeihin?
Aijjjaa? Niinkö se on?Taitanee lain käpälät ulottua vaan rajojen sisäpuolelle, kun jotkut rikkeellisetkin lymyilevät ulkomailla välttääkseen USAssa langetettuja sanktioita.
Sotkan mainosmiehet poistuvat ruudusta
Helvetin hyvä idea! Mä haluun tohon rekisteriin, ja vielä siru käteen, jotta voin maksella joka paikassa, autoihin Singaporen tyylinen tullisysteemi, ja TCPA mun koneeseen!http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Krp+haluaa+kansalaisista+dna-rekisterin/1135218506676