dj`s :
Elliot ness (beatbox)
Rx (resident)
Urmaz (såint)
Radiac (resident)
tickets 6e
K-18
22-04
Prepare yourself to dance
http://www.livinstone.fi
17 posts, 1 page, 2,296 views
Joo mä oon paikalla jos vaan intistä päästävät :)
Täytyy soittaa k-maalle ja sanoa että älkää laskeko sitä hulttiota pois sieltä :D
Kukas o Jj?
No, otat hornetin lainaks ja tuut sillä Jyväskylästä. Ei mee kun n.20min. ja eikä tarvi ees hurjastella.Täytyy soittaa k-maalle ja sanoa että älkää laskeko sitä hulttiota pois sieltä :D
Kukas o Jj?
Airisvaara oli viel viime viikolla. Nyt en oo enää k-maalla vaan siirryin täl viikolla ilmavoimiin Jyväskylään.
No, otat hornetin lainaks ja tuut sillä Jyväskylästä. Ei mee kun n.20min. ja eikä tarvi ees hurjastella.[/quote]
Airisvaara oli viel viime viikolla. Nyt en oo enää k-maalla vaan siirryin täl viikolla ilmavoimiin Jyväskylään.
Ja minä kaipaan niitä hyviä (lue levottomia) roudausreissuja. Jatkuuhan perinne!Täst on miltei päivälleen 2 vuotta kun viimeks biletettiin -tf-:n tahdittamana uskomattomine muistoineen,joten nyt pyritään pitämään meille tyypillinen tyylimme ja antamaan näis bibbalois kaikkemme...kuka ties koska seuraavan kerran...;)
Parkkipaikan löytäminen kymin lentokentältä saattaa olla vaikeeta, ku siellä ei tietääkseni o ku yks halli, ja hornetti ei sinne mahu :eek: