Club -tf- Awakening @ livinstone 031204

17 posts, 1 page, 2,134 views

Avatar
#1 • • Edited -tf- Guest
Club -tf- Awakening @ Livinstone/Kotka 031204

4154694.jpg



dj`s :

Elliot ness (beatbox)
Rx (resident)
Urmaz (såint)
Radiac (resident)

tickets 6e
K-18
22-04


*********************
Prepare yourself to dance
*********************

http://www.livinstone.fi
Avatar
#2 • • Al Tapone Guest
Joo mä oon paikalla jos vaan intistä päästävät :)
Caro²

Posts: 5,301

#3 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Joo mä oon paikalla jos vaan intistä päästävät :)


Täytyy soittaa k-maalle ja sanoa että älkää laskeko sitä hulttiota pois sieltä :D

Kukas o Jj?

Niin asiaan: Täytyy tulla itseki paikalle, enpä o soittavia henkilöitä vähään aikaa kuullukkaan. Josko sais vaikka pari kivaa kuvaa napattua pileistä :)
Avatar
#4 • • Al Tapone Guest

Täytyy soittaa k-maalle ja sanoa että älkää laskeko sitä hulttiota pois sieltä :D

Kukas o Jj?



Airisvaara oli viel viime viikolla. Nyt en oo enää k-maalla vaan siirryin täl viikolla ilmavoimiin Jyväskylään.
Avatar
#5 • • Sampson Guest
Loistavaa! Hyvä -tf-! Näihin bileisiin voisi itsekin jostain löytää aikaa.
Avatar
#6 • • Max Raven Guest
Jees, oli meidänkin aika nousta syvästä horroksesta ja tehdä jotain hyvää kivaa vaihteex... see u all... :excellent:
Avatar
#7 • • Individual Guest
Suomen kovin klubi on jälleen todellisuutta!
Avatar
#8 • • holle Guest

Täytyy soittaa k-maalle ja sanoa että älkää laskeko sitä hulttiota pois sieltä :D

Kukas o Jj?



Airisvaara oli viel viime viikolla. Nyt en oo enää k-maalla vaan siirryin täl viikolla ilmavoimiin Jyväskylään.

No, otat hornetin lainaks ja tuut sillä Jyväskylästä. Ei mee kun n.20min. ja eikä tarvi ees hurjastella.
Caro²

Posts: 5,301

#9 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2


Airisvaara oli viel viime viikolla. Nyt en oo enää k-maalla vaan siirryin täl viikolla ilmavoimiin Jyväskylään.

No, otat hornetin lainaks ja tuut sillä Jyväskylästä. Ei mee kun n.20min. ja eikä tarvi ees hurjastella.[/quote]
Parkkipaikan löytäminen kymin lentokentältä saattaa olla vaikeeta, ku siellä ei tietääkseni o ku yks halli, ja hornetti ei sinne mahu :eek:
Avatar
#10 • • P@ce Guest
Täst on miltei päivälleen 2 vuotta kun viimeks biletettiin -tf-:n tahdittamana uskomattomine muistoineen,joten nyt pyritään pitämään meille tyypillinen tyylimme ja antamaan näis bibbalois kaikkemme...kuka ties koska seuraavan kerran...;)
Avatar
#11 • • holle Guest

Täst on miltei päivälleen 2 vuotta kun viimeks biletettiin -tf-:n tahdittamana uskomattomine muistoineen,joten nyt pyritään pitämään meille tyypillinen tyylimme ja antamaan näis bibbalois kaikkemme...kuka ties koska seuraavan kerran...;)

Ja minä kaipaan niitä hyviä (lue levottomia) roudausreissuja. Jatkuuhan perinne!
Avatar
#12 • • Al Tapone Guest

Parkkipaikan löytäminen kymin lentokentältä saattaa olla vaikeeta, ku siellä ei tietääkseni o ku yks halli, ja hornetti ei sinne mahu :eek:



Mut jos laskeutuiski suoraan Kotkan torille :) Hornetithan on aika petoja toimimaan myös maantietukikohdissa.
Avatar
#13 • • a98 Guest
hyvältä näyttää hyvältä kuulostaa heart.gif
Avatar
#14 • • P@ce Guest
[/quote]Ja minä kaipaan niitä hyviä (lue levottomia) roudausreissuja. Jatkuuhan perinne![/quote]

Eiköhän paikalle o taas tulossa jos jotakin rompetta;)
Avatar
#15 • • Max Raven Guest
up, up...
Avatar
#16 • • -tf- Guest
Ensimmäiset 20 maksannutta asiakasta poistuvat näistä kemuista -tf- awakening miksaus taskussaan mikäli eivät hukkaa sitä :) pakko ei ole !

eli skarppina paikalle. jo klo 22 :)
Avatar
#17 • • holle Guest
Joensuusta lähtee juna 18.00. 22.20 KOtkan satama ja siitä livariin :)