Olen itse Red Sound Elevatan onnellinen omistaja ja unelmoinut OB-12:sta aina, kiinnostaisi kuulla onko näitä vehkeitä muilla ihmisillä suomessa. Myös muita uusia/mallintavia synia voi keskusteluttaa samalla listalla..
Tuppu sanoi Alesis ION/Micron -threadissa seuraavaa:
En viittinyt keskustella off-topicia liikaa, mutta jäi kiinnostamaan tämä lausahdus. EleVAta:n presetit on kyllä kieltämättä ultrahuonoja suurimmaksi osaksi, mutta itse olen tykännyt laitteesta erityisesti sen tavallisesta poikkeavan soundin johdosta. Siinä on sellainen terävä, honottava perusväri kaikessa soundissa, joka toimii layerina tummempisävyiselle analogille todella hyvin. Esim Juno 106 ja Elevata toimii hyvin layereina.
Omistatko itse Tuppu EleVAtan?
Onko kellään kokemusta tuosta OB-12:sta?
Tuppu sanoi Alesis ION/Micron -threadissa seuraavaa:
Jotta nykyaikainen va-syna pärjäisi markkinoilla, tulee siitä irrota järeetäkin ja eloisaa soundia noiden perus-pilipalisoundien lisäksi. Esim. Red soundin elevata on hyvä esimerkki siitä, millaisia synia ei kannata nykyään enää tehdä. :(
En viittinyt keskustella off-topicia liikaa, mutta jäi kiinnostamaan tämä lausahdus. EleVAta:n presetit on kyllä kieltämättä ultrahuonoja suurimmaksi osaksi, mutta itse olen tykännyt laitteesta erityisesti sen tavallisesta poikkeavan soundin johdosta. Siinä on sellainen terävä, honottava perusväri kaikessa soundissa, joka toimii layerina tummempisävyiselle analogille todella hyvin. Esim Juno 106 ja Elevata toimii hyvin layereina.
Omistatko itse Tuppu EleVAtan?
Onko kellään kokemusta tuosta OB-12:sta?