woOp! 3.5v aka. SOLAR.ILLOGIK.2 @klubi.tre+aamujatkot

29 posts, 2 pages, 3,437 views

Avatar
#1 • • Edited pelQri Guest
skutta&woOp! pres.
S O L A R . I L L O G I K . 2
palmut.jpg
Solar Illogik 2 @klubi.tre (09/12/2004) aka. massiivisten arkipäiväjamittelujen (ja kiksukarvan) paluu
20.00-21.45 Kim & Uke (Miau!, U&K)
21.45-22.00 woOp!-videospesiaali (jaana & yayoi)
22.00-23.30 drS & Tremont (Plauge, Xiang Zhengzhou)
23.30-00.45 lumo & Anvil (Meltdown, Spinni)
00.45-02.00 Dexter & Phanatic (Pünich Tube Collective)
02.00-02.30 elfen & wihazu (world wide woOp!) -sekopääspecial-
02.30- end Poliisi (Com.pact records, Elixir) -3deck chemical special-
WC-experience aka. klubin wessat
20.00-21.00 Mineral & Trito & Escher (Kongo Crew)
21.00-21.45 Toffo (Hola)
21.45-22.30 Juju (Ultra)
22.30-23.15 Zzompp (Hki)
23.15-00.00 Auspexx (Com.pact records, Israel)
00.00-00.45 James Talbot (Tranzexperience)
00.45-01.30 grace & dl (Sequence, Hki) -4deck special-
01.30-02.15 Beliar (Liquid, Resurrection)
02.15- end Spinni & Plauge & woOp! & m0n0kia Allstars
    Liput: ovi
8 eur, ennakko 5 eur (Swamp Music).Ovet aukeavat yleisölle klo 22. Tätä ennen, klo 20-22 järjestetään woOp! 3.5v-syndePartyQtzuvierastilaisuus härötarjoamisineen, johon ilmainen pääsy ennakon ja kutsun omaavilla. Vaikka tarjoamiset loppuvat ehkä jo alkuillasta, halpaa bisseä sentään on saatavilla koko illan.

Mitä valoihin ja visuaaleihin tulee, Klubin oma valoarsenaali tullaan lähes triplaamaan ja skriineistä puolestaan huolehtii Oakenfoldinkin keikalta tuttu VJ aca. Dekoraatiot latex&tero&joanna&janika ja Gaian vanhat. (;

Tapahtuman päättyessä järjestetään ulkona Flamman tulishow.

Aamujatkot @luks0r.ug-mesta (10.12.04. klo 04->) aka. roadtrip2eternity
04.00-05.00 Anvil (Spinni)
05.00-05.45 Avanto 50%/MK (LIVE - Electric Sauna, Anjunabeats)
05.45-06.15 Human Dextroid (LIVE)
06.15-07.30 Indigo (Sininen, Hki)
07.30- end Auspexx (Com.pact records, Israel)
Yläsauna aka. emmätajuumikstäälkinpitääollaerimusiikki
04.00-05.15 Thomas & pasik (Headline, Sequence) -b2b extravaganza-
05.15-05.45 Mineral ambient (LIVE)
05.45-06.15 K-mas (Prn)
06.15- end Zzompp (Hki)
    Kutsut (
4 eur) yksityistilaisuutena järjestettäviin jatkobileisiin hankittava viimeistäbbän itse päätapahtumasta. Jatkokutsujen hankinta tekstiviestitse (SMS). Viesti numeroon 179000, sisältö: "4e VIPLISTA Etunimi Sukunimi". Saat tarkemmat tiedot paluutekstiviestissä. Palvelun hinta 4 eur.

Aamujatkoilla visuaaleista huolehtii puolestaan videojukkaVJ jammyG.

uikkarit mukaan!

Stay tuned.

Cheers.
Avatar
#2 • • drS Guest
housetime is anytime & anytime is housetime :silence:
Avatar
#3 • • Paavi2.0 Guest
Onkos tuolla haussia tarjolla?

"My style is no style and no style is my style..."
Avatar
#4 • • drS Guest

Onkos tuolla haussia tarjolla?



jossain vaiheessa oli tämmöstä huhua liikeellä..
Avatar
#5 • • pelQri Guest
haussii? no ehk sitäki, mut ykkösen tapaan linjaus o lähinnä perushardtrancedreamtrancepsytrancegoatrance ja tietenkin tp-trance (: ja kaikki toki mitä dj:t niiku diggaa noi sillee soittaa.

häppärit muuten toki ool nait long. (: :)
Avatar
#6 • • Paavi2.0 Guest

haussii? no ehk sitäki, mut ykkösen tapaan linjaus o lähinnä perushardtrancedreamtrancepsytrancegoatrance ja tietenkin tp-trance (: ja kaikki toki mitä dj:t niiku diggaa noi sillee soittaa.


Taitaa sitten jäädä allekirjoittaneelta pippalot väliin, trance kun ei oikein innosta. :| Ja eihän tuossa tietysti edes mitään lainappia ollut, josta olisi voinut mitään päätellä. ;)
Avatar
#7 • • pelQri Guest

Taitaa sitten jäädä allekirjoittaneelta pippalot väliin, trance kun ei oikein innosta. :| Ja eihän tuossa tietysti edes mitään lainappia ollut, josta olisi voinut mitään päätellä



Niino, nyt kun on infot päivitetty näkyviin, niin voitaneen todeta, että eiköhä uke ja kimi jotai pikkuse haussimpaaki spinauta, mut se vaatiikin sit jo ennakkolipun tai kutsun omaamista että pääsee ajoissa mestoille nauttiin antimista. (:
Avatar
#8 • • JimmyD Guest
02.00-02.30 elfen & wihazu (world wide woOp!) -sekopääspecial-
kuul tämä voi olla mielenkiintoinen ;)
Avatar
#9 • • tumpsi Guest
Sait(tte) ylipuhuttua,
m' oon mukana!
Avatar
#10 • • UzU Guest
edelliset solarit oli kyllä ehkä parhaat viikolla olleet bileet maailman aikoihin..
Avatar
#11 • • pelQri Guest
ensimmäinen erä kutsuista on loppunut, lisää kuitenkin luvassa piakkoin ...

hiphop. ei muutakun kaikki mestoille mäsäyttään. (:
Avatar
#12 • • pelQri Guest
uusi, viimeinen kutsuerä on ulkona nyt.

ennakot a 5 eur puolestaan myynnissä tiistaista eteenpäin swamp musicissa tampereella.
Avatar
#13 • • Elfen Guest
kutsut ainakin virallisilta diilereiltä loppu, ennakkoja yhä saatavilla @ 5 egi/kpl.
Avatar
#14 • • moska Guest

perushardtrancedreamtrancepsytrancegoatrance ja tietenkin tp-trance


mua heikottaa :(
kattokaaki sit et siellä kans on niitä pinkeitä kiksutepejä reivaamassa ja mua viihdyttämässä.
ja mä en tykkää mistää karvasista.
Avatar
#15 • • JimmyD Guest

perushardtrancedreamtrancepsytrancegoatrance ja tietenkin tp-trance


mua heikottaa :(
kattokaaki sit et siellä kans on niitä pinkeitä kiksutepejä reivaamassa ja mua viihdyttämässä.
ja mä en tykkää mistää karvasista.


Sä voit mosse olla mun henk.koht avustaja kun mulla jalka rikki pää flippi.
Avatar
#16 • • moska Guest

Sä voit mosse olla mun henk.koht avustaja kun mulla jalka rikki pää flippi.


kainy. sujautetaan sunki haltuun joku karvaton kiksu-tp viihdyttämään, niin koipi unohtuu.
Avatar
#17 • • k1mm0 Guest
pitäisi ehkä paikalle eksyä. ennakko olisi myös ehkä kiva
hommata. mut pitääpä sit lähemmin sitä katsastella.
Avatar
#18 • • pelQri Guest
kutsut jatkoille (rajoitettu määrä tm) myynnissä NYT.

hups, tuli muuten soittajiikin lisää, mm. Toffo, Bob Ryynänen, DFG/029, Zzompp (Hki), Indigo (Hki), Auspexx (Com.pact records, Israel), Mineral & Trito, Escher, grace (Hki) ja öö jotain muita! :hah:
Avatar
#19 • • pelQri Guest
late kertoo seuraavaa:

Hamuatko Jatkoille solar illogik 2.0:n jälkeen ku muut menee kotiin nukkuun ja sua ei väsytä?
Teeppä näin, ellet osta tikettiä päätapahtumasta mikä maksaa myöskin sen 4 eur eikä enempää tai vähempää!

- ota kännykkä käteen (semmonen missä on puheaikaa ainakin 4eur)
- naputtelet tekstiviesti jossa lukee näin;

4e VIPLISTA ETUNIMESI SUKUNIMESI

- lähetät ton viestin sitten numeroon 179000


- kyseinen toimenpide pistää sut vippilistalle jatkobileisiin, ja kun ovella sitten kerrot että "HEI, MEITSI ON VIPPI JA MUN NIMI ON..."

niin pääset sisään eikä sun tarttee maksaa enää mitää paikan päällä ku oot ollu highteckki ja maksanu ennakkoon ittes viplistalle!!
EIKS OO SUPER COOOL!!!????
toimikaa :))


....et simmottii!
Avatar
#20 • • pelQri Guest
tässä kiinnostuneille hieman perushehkutusta jatkoista:

bileitä on luvassa kahdessa kerroksessa, paikanpäällä on mm. poreammetta, kylmävesiallasta, pari saunaa ja kaikkee muuta letkeetä mitä ny suinki vois jatkoil tarvia!

areenat on näillä näkymin yläkerran minisauna (jossa soittamassa mm. thomas (headline, jns) ja alakerran poikkitaiteellinen pääkiksuminiareena jolla audiopuolen viihdyttäjinä mm. auspexx israelista ja indigo helsingistä ja visuaalipuolella tampereen melkein oma melkein poika jammyG.

jatkokutsuja on vielä jäljellä ja niitä saa toivottavasti vielä myös päätapahtumasta. asiasta seitsemänteentoista, pyydämmekin jokatapauksessa, että jatkopaikan tarkempaa sijaintia ei spekuloida foorumeilla, että jatkot myös säilyvät yksityistilaisuutena. kiitos