the official paris hilton appreciation thread

159 posts, 8 pages, 15,469 views

#41 • • k1mm0 Guest

mieluiten kummatkin

jäbä on yx synkkä kolahuora :hah:
#42 • • Tapi T Guest

jos itse joutuisin jotenkin turhan julkkiksen asemaan niin varmasti huvittaisin itseäni ja tuttujani panemalla lööppikansaa mahd. halvalla

Ok. Tämän itsesi ja tuttujesi huvittamisen hintana olisi se, että suunnilleen kaikki sinusta lukeneet ihmiset pitäisivät sinua idioottina, eikä sinua ottettaisi vakavasti missään. Tätäkö todella haluaisit?
#43 • • serotonot Guest

jos itse joutuisin jotenkin turhan julkkiksen asemaan niin varmasti huvittaisin itseäni ja tuttujani panemalla lööppikansaa mahd. halvalla

Ok. Tämän itsesi ja tuttujesi huvittamisen hintana olisi se, että suunnilleen kaikki sinusta lukeneet ihmiset pitäisivät sinua idioottina, eikä sinua ottettaisi vakavasti missään. Tätäkö todella haluaisit?

Mä en näkis tota haittatekijänä vaan pikemminkin viihdykeenä. Mitä haittaa siitä on jos tabloid-lehtien lukijat pitää sua tyhmänä? Tuurilla ei oo niin paljoo vonkaamista perässä ku nii et ois "superälykäs ja superrikas paris hilton on jälleen sinkku"-otsikoiden myötä

Sitä paitsi fiksut on vaan kateellisia tyhmille ku tyhmät ei tajua murehtia siitä että fiksut murehtii siitä että ne on niin tyhmiä.
#44 • • e-r0 Guest

kyllä, jos olisin sen tason julkkis että en voisi jokatapaukses elää/kanssakäydä näiden tavallisten tallaajien keskuudessa jotka minua idioottina pitäisivät koska pelkkä julkinen liikkuminen vaatisi turvamiehia..
#45 • • sixtus Guest

kolahuora

Onks tää nyt sit hyvä vai huono asia?? Selventäkääs..
#46 • • Edited e-r0 Guest

Sitä paitsi fiksut on vaan kateellisia tyhmille ku tyhmät ei tajua murehtia siitä että fiksut murehtii siitä että ne on niin tyhmiä.

pakko heittää vielä propsit tästä! maybe ignorance is a bliss afterall?

joo, nyt vois lopettaa tän topicin huudattamisen ja lähtee esim. syömään.
#47 • • k1mm0 Guest

kolahuora

Onks tää nyt sit hyvä vai huono asia?? Selventäkääs..

riippuu lainsäädännöstä...
#48 • • Remotion Guest
mikä on kolahuora?
liittyyks tää pepsiin vai lumenluontiin?
#49 • • Hugo Guest
lumikola.jpg + _1481892_red-light-150-ap.jpg = :confused: :confused:
#50 • • miikkah Guest
älykäs nainen lokeroidaan herkästi omituiseksi tai hankalaksi. ei siis sellaiseksi, jonka kanssa yksinkertaisemmatkin kaverit voisivat pingoittamatta pitää hauskaa.

jos pitää hauskanpitoa hyvin tärkeänä asiana elämässä, olisi luultavasti järkevää olla antamatta itsestään turhan fiksua kuvaa. paras imagovalinta voisi olla 'vähän yksinkertainen bilepupu'.

tämä on tietty tyhmää, seksististä ja väärin ja kyseisestä yksittäistapauksesta en tietenkään tiedä yhtään mitään.

:heart:
#51 • • k1mm0 Guest

mikä on kolahuora?
liittyyks tää pepsiin vai lumenluontiin?

ei pepsiin... coca-colaan. tossa on kolahuora ->

kolahuora.jpg
#52 • • jouni a Guest
Kyl Parisii vois kerran tööttää, vaikka aika lunttu onkin :hearts:

Paris Hilton vie kuitenkin voiton monesta oikeessa elämässä kainaloon eksyneestä naisesta, et tuskin se pohjanoteeraus olis :roll:
#53 • • Tapsa Guest
Kyllä sitä pari kertaa tuuppais .

Kerran takaapäin
ja toisen kerran
parvekkeelta !

Ja pakollinen :)
#54 • • J Raninen Guest
Näyttäs neito olevan Conan O'Brienin vieraana, joten silmät sirrilleen illalla.
#55 • • root Guest
Panisin.

Minä katson tänään kello 23 SubTv-kanavaa, kiitos teidän.

Tuon ohjelman jälkeen julistan tuomion johon kenelläkään teistä ei ole valitusoikeutta.

Hilton...
#56 • • drS Guest
ton conanin jälkeen vastenmielisyys ko. neitoa kohtaan kasvoi jälleen astetta isommaksi.. kauhee akka :right:
#57 • • MikkiHiiri Guest

ehkä sille on ihan sama mikä kuva siitä on julkisuudes kunhan sen lähimmäiset tietää minkälainen se todellisesti on. jos itse joutuisin jotenkin turhan julkkiksen asemaan niin varmasti huvittaisin itseäni ja tuttujani panemalla lööppikansaa mahd. halvalla (toivottavasti tuo on nykäsenkin motiivi=D).

Tota oon itekin aina miettiny :D
Ei kukaan voi aikuisten oikeasti olla noin pässi, taino... ehkä Paris voi :D
Nykäsestä oon kuullu joskus jotain, että miekkonen ois oikeasti ainakin suht fiksu sälli.
#58 • • J Raninen Guest

Nykäsestä oon kuullu joskus jotain, että miekkonen ois oikeasti ainakin suht fiksu sälli.

Mä taas oon kuullu sen entiseltä erityisopettajalta, että kyseinen kaveri ois laitettu laitoshoitoon, jos sen varjolla ei vois yks jos toinenkin tahkota rahaa..
#59 • • MikkiHiiri Guest

Mä taas oon kuullu sen entiseltä erityisopettajalta, että kyseinen kaveri ois laitettu laitoshoitoon, jos sen varjolla ei vois yks jos toinenkin tahkota rahaa..

Ok tämä selvä :laugh:
#60 • • miikkaL Guest
Nykänen on selvinpäin asiallinen, ja tavallinen, ehkä hieman ujohko ja hiljainenkin tyyppi. Mutta pari tuoppia -> käytös muttuu siihen iltapäivälehdistä tunnettuun :)

Nimim. olin baari-dj:nä Ohrantähkässä, missä Matti usein vieraili :hah: