"Vanhaa" nostelen, mut ku tuli huomattua vähän jälkijunassa :(
Itseäni rasittaa myös noi "panisin" -kommentit, täällä ja muualla. Samoin toi Parisin haukkuminen luntuksi ja hutsuksi jne. on kohtalaisen halventavaa (riippumatta siitä millainen se on), kuten joku täällä huomauttikin.
Ei pahalla mut toi on just toi feministiasenne.
Typerä läppä otetaan liian kirjaimellisesti.
Ja toisaalta.
Ketä se satuttaa/loukkaa jos joku/jotkut sattuvat ilmaisemaan halukkuutensa "panna" julkimoa joka nyt on yleinen jakorasia tms?
Ja jottei minua nyt lynkattaisi ja pidettäisi täytenä sovinistisikana, ni pakko vähän puolustella.
Kyllä tasa-arvon kannalla oon.
Niin sukupuolien välisissä eroissa kuin muissakin.
Tasa-arvottomuus on yks suurimmista vitutuksen aiheista mulla.
Ärsyttää kun toisia työntekijöitä/tms kohdellaan toisin kuin toisia.
Sukupuolesta riippumatta.
Ja en kyllä hyväksy sukupuolista syrjintääkään.
Mut eiks tää nyt oo about itsestäänselvyys?
Erityisesti Daniel Braunin lause "Ei tartteis muuta kuin suht hyvät olosuhteet ni kyseinen lunttu todennäköisesti vaikka antais hoittaa homman kapakan vessassa." on karmiva. Jotenkin tosta huorittelusta ja panisin kommenteista haisee läpi sellainen, että eräitä miehiä todella kiihottaa hutsumainen nainen, jota voi samanaikaisesti himoita ja halveksia. :scared:
Hutsumainen nainen ei kiihota mua liiemmin.
Mut edelleenkin sanon että:
Panisisin
Sori vaan, mut ilmaisen tolla mielipiteeni kys typsystä.
Kyseinen wanabediiva ei herätä mussa mitään mielenkiintoa.
Mut ulkoisesti...
No jaa.
Ihan sama.
Ja mitä väliä sillä on että jos jotakuta kiihottaa hutsumainen nainen?
Toisia kiihottaa opettajat, toisia pikkutytöt...
Jollakulle toimivat vanhukset ja joku saa tyydytyksen vain ylipainoisten kanssa.
Jokaisella on katsos makunsa ja mieltymyksensä.
Ja musta toi Daniel Braunin "kuinka päästä pukille Paris Hiltonin kanssa osa 1" ei todellakaan pidä paikkaansa eikä tulisi mitenkään onnistumaan. Kohtalaisen suuria luuloja miehillä itsestään...
Juu, luulot on korkeella.
Mä oon niinq tiedätkö ihan vit*n ihq.
Niinq naminami :excellent:
Voi helvetti.
Eiks mitään voi sanoa ettei joku ottaisi hernettä nenäänsä?!
BTW: loppupeleissä kys naisen kaatamiseeen ei edelleenkään mun mielestä paljoa tarvita.
Ainakaan neitokaisen historiaa edes snadisti lehdissä tms nähneenä/kuulleena.