mieluiten kummatkin
jäbä on yx synkkä kolahuora :hah:
159 posts, 8 pages, 15,548 views
mieluiten kummatkin
jos itse joutuisin jotenkin turhan julkkiksen asemaan niin varmasti huvittaisin itseäni ja tuttujani panemalla lööppikansaa mahd. halvalla
jos itse joutuisin jotenkin turhan julkkiksen asemaan niin varmasti huvittaisin itseäni ja tuttujani panemalla lööppikansaa mahd. halvalla
Ok. Tämän itsesi ja tuttujesi huvittamisen hintana olisi se, että suunnilleen kaikki sinusta lukeneet ihmiset pitäisivät sinua idioottina, eikä sinua ottettaisi vakavasti missään. Tätäkö todella haluaisit?
Ok. Tämän itsesi ja tuttujesi huvittamisen hintana olisi se, että suunnilleen kaikki sinusta lukeneet ihmiset pitäisivät sinua idioottina, eikä sinua ottettaisi vakavasti missään. Tätäkö todella haluaisit?
kolahuora
Sitä paitsi fiksut on vaan kateellisia tyhmille ku tyhmät ei tajua murehtia siitä että fiksut murehtii siitä että ne on niin tyhmiä.
kolahuora
Onks tää nyt sit hyvä vai huono asia?? Selventäkääs..
mikä on kolahuora?
liittyyks tää pepsiin vai lumenluontiin?
ehkä sille on ihan sama mikä kuva siitä on julkisuudes kunhan sen lähimmäiset tietää minkälainen se todellisesti on. jos itse joutuisin jotenkin turhan julkkiksen asemaan niin varmasti huvittaisin itseäni ja tuttujani panemalla lööppikansaa mahd. halvalla (toivottavasti tuo on nykäsenkin motiivi=D).
Nykäsestä oon kuullu joskus jotain, että miekkonen ois oikeasti ainakin suht fiksu sälli.
Mä taas oon kuullu sen entiseltä erityisopettajalta, että kyseinen kaveri ois laitettu laitoshoitoon, jos sen varjolla ei vois yks jos toinenkin tahkota rahaa..