Noei, hyvä kuulla että jollakulla on positiivisia kokemuksia kyseisestä yrityk-
sestä, saanko muuten kysyä, miten osake sinulle markkinoitiin? Ostitko
osakkeen omilla rahoillasi, vai kuuluuko osake firmalle? Jos osakkeen ostaa
firmalle, voiko sen vuokrausoikeutta käyttää useampi henkilö?
Terve!
Se osake on oma, ei firman. Siloin olisi maksanut 2500 e:tä, nyt kaveri hommas omansa 3700e:n hintaan.
Vuokrausoikeutta saa käyttää mun puoliso ja mä eli käytännössä vuokraajan ruokakunta (miten sen kukin käsittää tai laki sanoo ruokakunnasta) .
Osaketta en ole ostanut vaan pidin kiinni minulle luvatusta palkintosta (auto käytöön 24h:ksi), jota en saannut käyttööni ollenkaan päällekkäisten varausten takia.
Eli nostin kovan rähäkän paikan päällä kun luvattua autoa en päässyt ajamaan ollenkaan. Ja lupasin heille silloin, että asia ei jää tähän, jos en saa jotain muuta ajankohtaa tai muuta palkintoa/hyvitystä,.
Silloin olin lähdössä muutamaksi kuukaudeksi hommiin Keski-Europpaan, joten toinen ajankohta ei olisi ollu edes mahdollinen ja kesät on kuulemma koko ajan varattuna.
Minulla oli tallella heidän lähettämät emailit ja tekstarit, olisin ottanut yhteyttä kuluttajavalituslautakuntaan ja antanut parille tutulle lehtimiehelle lööpin aiheen lehteen sekä onhan sitten tämä internetti, jossa olisin varoitellu muita.
He pitivät pikapalaverin ja pahoittelivat päällekkäisiä varauksia, samalla tarjosivat ko. osakkuutta.
-Hande
P.S. Miksi tänne suoraan kirjoittaminen on todella hidasta?
Teksti pitää kirjoittaa Nodepadiin ja copy-pastettaa se tänne, jos haluuaa, ettei kasva harmaita hiuksia?
Kursori liikkuu todella hitaasti. Yhteydesssä ei pitäisi olla mitään vikaa, koska kirjoitan duunista.