Offtopic:
mutta eihän niillä hikisillä tavuilla ole mitään merkitystä
nykypäivänä, eihän. nykypäivää sentään on sopimusten-
mukaisen koodikielen vaatiminen. (proper xhtml+css on
helkkarin paljon helpompaa/nopeampaa myös tehdä).
Kommentoin tätä nyt sikäli että toi breakthathouse.comin HTML-runko on mun käsialaa, Genki on sitten sitä muokannut eteenpäin. Mä olen vuosikaudet tehnyt sitebuilding-hommia työkseni (onneksi en enää!) joten tiedän hyvin mitä XHTML+CSS -kombolla saa aikaan ja olen lukuisia laajempiakin saitteja toteuttanut täysin validoituvalla koodilla.
Tässä tapauksessa oli tietoinen valinta että en lähtenyt tekemään 100% standardinmukaista koodia. Syynä oli leiska (ei siis minun käsialaani vaikka graafinen suunnittelija nykyiseltä ammatiltani olenkin), joka oli taulukkotaittoon näppärästi taittuva ja se, että toi että minkä tahansa saitin duunaaminen validilla XHTML+CSS:llä ilman taulukoita olisi helpompaa ja nopeampaa on itse asiassa täyttä paskaa.
Voin vakuuttaa että eräässä nimeltämainitsemattomassa corporate-saitissa jonka väänsin tällä periaatteella, työmäärä oli varmasti 2-3 -kertainen verrattuna "perinteisellä" tavalla tehtyihin saitteihin, johtuen eri selainten (testiselaimina IE6, IE5.5, IE5, IE4, Firefox, Opera 5, Opera 7, Safari, Lynx) puutteellisista/erilaisista XHTML- ja CSS-implementaatioista. Sittemmin olen yleensä soveltanut kevyen taulukkopohjaisen rakenteen päälle tehtyä CSS-muotoilua, niin että sivun pääelementit lyödään paikoilleen taulukolla ja tarkempi säätö tehdään CSS:llä, millä saavutetaan hyvä kompromissi työajan ja saavutettavien hyötyjen välillä.
(Toki on olemassa leiskoja jotka taipuvat paljon helpommin CSS- kuin taulukkotaittoon mutta useimmat itselleni työn alle tulleet eivät tällaisia ole.)
Tässä nimenomaisessa tapauksessa siis katsoin että minulla ei ole aikaa eikä energiaa viilata koodia täsmälleen standardinmukaiseksi, vaan riittäväksi katsottiin, että se toimii oikein yleisimmillä selaimilla.