Onnela:
Sulla on selkeesti samanlaiset nakkisormet kun mulla. tarttis olla painotetut koskettimet, ettei käy källejä.
Haha! Asia oli itseasiassa niin päin, että mulla kun on toi Classic-malli ja studiossa Pro, niin en meinannu millään taipua _sitä_ soittamaan...mut Prossa onkin jotenkin kummasti tehty se painotus päin (y):tua...
DeaconX:
Silti, tää on vain intro tai idea tällaisenaan. Voisi toimia yksinkin, jos aikaisemmin on jo soinut "koko" versio kappaleesta.. tai tämä on tosiaan alkusoitto jollekin isommalle tulkinnalle teemasta.
No paljastan nyt sen verran, että tää on virittävä johdanto ns. välikuvasta teemaan, jossa päälle tulee dialogi muutaman tahdin ja kuvan jälkeen. Siksi maininnat noista esimerkiksi "mahtavammista orkestereista" ja muista vastaavista on ollu aika hauskoja lukea :)
Gnizhak:
Meinasin lähinnä itse että tästä minsan pätkästä on paha sanoa mitään enempää. Melodia on kuitenkin parin lisäkuuntelukerran jälkeen miellyttävä.
Joop sori, en nyt enempää uskaltanut laittaa kun tosiaan julkaisuun menee...Teema edistyy tuosta ehkä ainakin minuutin verran varioiden, mutta ei sinänsä muodostu hallitsevaksi osaksi pätkää. Pääosassa on tosiaan kohtauksessa kuva ja puhe.
CJDaft