Tässä vihdoin lupaamani palaute. Kuvittelen että kuulisin setin tanssilattialla.
Protected (1) on aivan mahtava! Sopivan letkeä ja kaunis, jotta voi vain leijailla ympäri lattiaa ja lämmitellä lihaksia tulevaa varten. Monochrome (2) miksaantuu erittäin sulavasti kiihdyttäen tahtia säilyttäen silti edellisen biisin letkeän grooven. Wooden Swords (3) nostaa tempoa taas mukavasti. Se on ollut aika hittibiisi, ja varmasti se sais mut innostumaan entisestään, vaikka pidän Özgür Canin miksauksesta enemmän. Mutta kyllä tän hehkuttelis muiden kanssa ihan mielellään. Mutta sitten seuraavana Stars (4) veisi mut kyllä kiertelemään muualle, sillä jotenkin se kuulostaa tosi häiritsevältä. Sleepfreaks on tehnyt hyviä biisejä, ja mun kaveri sanoi että tää on tosi kiinnostavan kuuloinen, mutta mua ei nappaa. Mainline (5) menisi siinä samassa ohi korvien ja vasta Perfect Wave (6) sais mut takaisin tanssilattian reunalle notkumaan, mutta ei vielä tanssimaan. Onneksi Behind Secret Borders (7) nappaa mukaansa ja pistää hymyn huulille ja jalat liikkeeseen. Tätä fiilistelee taas ihan mielellään simmut ummessa. Ortygia (8) kasvattaa fiilistä tiukentaen mukavasti otetta. Hollow Rue (9) menee siihen samaan putkeen, vaikka ei ihmeempää innostusta herätäkään. Mutta sitten alkaa kuulua tuttu melodia ja The World Doesn't Know (10) alkaa kohottaa fiilistä kohti kattoa. Yksi tän vuoden parhaimpia housebiisejä, ultragroovaava, kaunis, melodinen, tyylikäs, tasapainoinen, hyväntuulinen ja niin toimiva tanssibiisi. Tässä vaiheessa lähtis djlle paljon kiitollista energiaa! Ja näin hyvissä olisin toivonut illan vikaksi nopeaksi, jonkun muun kuin Junkie XL:n Seragakin (11), joka on turruttavaa mahtailua, jota olen kuullut aivan tarpeeksi. Ekalla kuulemalla biisi innosti tehokkaan breakdownin ansiosta, mutta nyt se vain alkaa ärsyttää. Ehkä jos muut bilettäjät huutaisivat ja hurraisivat suut onnesta muikeina vieressä niin en voisi kuin hymyillä mukana, mutta muuten lähtisin hakemaan takkiani narikasta. Onneksi Seragakista on olemassa Karsh Kalen progressiivinen breaks-miksaus, joka on aivan loistava, ehkä parasta ja euforisinta bilebreaksiä mitä olen koskaan kuullut!!! Biisi löytyy levyltä
Ryukyu Remixed, kuten myös toi JXL miksaus.
Loppuyhteenvetona: En ehkä pelkästään tämän setin perusteella tulis nimenomaan sua kuuntelemaan, mutta jos samoissa bileissä satut soittamaan niin tulen varmasti kuuntelemaan mieli ja sydän avoinna :)