Nyt on semmoinen tilanne, että olisi taas tuhannen euroa käytettävissä musiikkiharrastukseen kesätöiden ansiosta. Viime kesinä rahat ovat uponneet kitarakamoihin, mutta nyt salakavalasti myös tämä konemusapuoli nostaa päätään, ehkä jonkinlaista fuusiota tulossa...
Nyt tarvis vinkkiä mitä kannattais ostaa, kun GAS iskee. Itse olen ajatellut tuon 1000e sijoittaa joko Alesisin Ioniin tahi sitten Native Instrumentsin Komplete 2:een (eli siihen pakettiin, jossa on about kaikki Nativen VSTi:t). Aikaisemmin minulla on Reason, Evolutionin midikiippari ja 3GHz P4. Noiden Nativen juttujen puolesta puoltaa niiden älytön laajuus, siinä olisi sampleria ja syntsaa kerrakseen (Reaktor itsessään on jo älyttömän laaja plugari). Toisaalta ei kiinnostaisi laittaa tuhatta euroa kahteen DVD-levyyn, kun ei se ole niin konkreettista kuin Ion... :) Sen verran vanhakantainen ilmeisesti olen.
Musatyyleinä on elektro, runpujapasso, rokkiakin tulee tehtyä (hence toi kitara, NI:n Kompletessa olisi rumpukone) ja joskus silloin tällöin kännitrance ja -suomihiphop (herra siunaa).
Kertokaa, arvoisat kollegat, mitä mä teen. Tottakai saa ehdottaa muitakin vaihtoehtoja kuin Ion/Komplete 2.