Postaa tänne kun oot parturissa :D

25 posts, 2 pages, 3,431 views

Avatar
#1 • • miikkaL Guest
Joo-o :D Näitäkin näköjään nykyään on, en oo aiemmin kuullutkaan, mut nyt bongasin tuosta hairstoren, mistä tääkin feature löytyy :hah:
Avatar
#2 • • drS Guest
:right:
Avatar
#3 • • pie Guest
huomenna parturiin, pitääpä kysyä pääsiskö nettiin samalla :)
Avatar
#4 • • Ben Matlock Guest
Just.Mäkin kävin tänään parturissa.Ei tullut hyvä mutta kyllä ne kasvaa.
Avatar
#5 • • miikkaL Guest
Joo ei tullu hyvä täälläkään.

Ihmettelin ensin että miks hemmetissä joka tuolin vieressä on littunäyttö. Sit siinä edessä oli laatikko missä noi näppis ja hiiri oli, niin pysty kätevästi surffaileen samalla kun tukka lyheni. Thank god, sillä ei ollut oikein mitään lehtiä luettavina, joten muuten olis joutunut heittämään pakollista vaivautunutta läppää ralleista siellä :)
Avatar
#6 • • Hugo Guest
shaved in your internet.... Onhan näist kuultu ;)
Avatar
#7 • • ville Guest

Joo ei tullu hyvä täälläkään.

Ihmettelin ensin että miks hemmetissä joka tuolin vieressä on littunäyttö. Sit siinä edessä oli laatikko missä noi näppis ja hiiri oli, niin pysty kätevästi surffaileen samalla kun tukka lyheni. Thank god, sillä ei ollut oikein mitään lehtiä luettavina, joten muuten olis joutunut heittämään pakollista vaivautunutta läppää ralleista siellä :)



Mä oon sosiaalisesti tosi estynyt yksilö, mutta kun käyn aina samalla parturilla (joka muuten tekee täydellistä jälkeä) niin sen kanssa jubailu on ihan jees. Vuosien yhteistyön jälkeen sitä on kai oppinut tuntemaan hänet aika hyvin :)

Suosittelen ehdottomasti vakiopartureita :)
Avatar
#8 • • serotonot Guest


Suosittelen ehdottomasti vakiopartureita :)


Suosittele vaan. Mä käyn pitkävetoparturissa ihan vaan uhmalla! :mad:
Avatar
#9 • • osenoko Guest


Suosittelen ehdottomasti vakiopartureita :)


Suosittele vaan. Mä käyn pitkävetoparturissa ihan vaan uhmalla! :mad:


Kirottu dissaaminen mikserin foorumissa ja ehkä muuallakin!
Avatar
#10 • • drS Guest

Mä käyn pitkävetoparturissa ihan vaan uhmalla! :mad:



Mä käyn siellä vaan bensalla, että HV5!
Avatar
#11 • • Timce Guest
Eilen kävin. :( V*tun plikka minkä teki. Nuori "tytöntyllerö" (toukokuussa parturilinjalta valmistunut?) leikkeli oman pehkoni aivan tolkuttaman huonosti (+ hitaasti:45 minuuttia) ja nyt joutuu pitämään lätsää päässä ainakin seuraavat kaksi viikkoa. Pyysin ohentamaan sivuilta ja ottamaan turhat pois korvien päältä..No tulos oli jotain aivan muuta.
Avatar
#12 • • taro Guest
Luojan kiitos olen löytänyt loistavan parturin. Vuosia siinä rumalla tukalla sitten mentiinkin..
Avatar
#13 • • Ana-- Guest
kekkonen.gif
"Älä sinäkään turhaan tuhlaa rahojasi
turhien puoskareiden haihatuksiin,
Nikita", neuvoo presidentti Kekkonen
aikalaistaan hiustenhoidosta.
Avatar
#14 • • ipe Guest
Mä kävin parturissa viimeeks vuonna 1990 tai 1991, en muista. Siitä asti oon ite aina leikannu. Meni nimittäin hermot kun maksoi tukan leikkuu jotain about 100mk ja ite voi tehä sen ihan ilmaseks.
Avatar
#15 • • Remotion Guest


Suosittelen ehdottomasti vakiopartureita :)


Suosittele vaan. Mä käyn pitkävetoparturissa ihan vaan uhmalla! :mad:



joo, samoin. mä kävin (tosin samassa liikkeessä) vaihteeks lomien takia eri leikkaajalla ja hyvä kun 28,50e annetaan vaihtoehdoiks 4mm, 8mm tai "sormen mittanen" noh ei mitää, pulisonkeja katsottiin yhdessä et joo tosta pois missä se muuttuu partakarvaksi, ja naps vinoon leikatut "ei pulisonkeja" mallit tuli, koko pää on ihan killissä ja erimittasta hiusta löytyy... näytän vieläkin ihan fasistiselta taistelu-sialta, mikä se sitten ikinä onkaan... Kassalla totesin kylmästi et ei oo muuten ikinä näyttänyt pää näin munan muotoiselta.. :panic:
autossa sitten katsoin peiliin viel tarkemmin ja totesin et ei helvata, soitin liikkeen pomolle ja nyt on sit seuraava leikkuu ilmainen ja taatusti sen suorittaa se tuttu ja turvallinen hiusnero jonka kanssa voi keskustella järkevästi ennenkuin asiakkaalle tuputetaan 5vuotiaan tasosia valintoja.
Avatar
#16 • • Teemu T Guest
Eipä ollut parturilla nettipäätteitä, mutta Hymy-lehti löytyi, ja sieltä löytyi kuvia jostain märkä t-paita -kisasta. Ei vaan kehdannu pitkäksi aikaa jäädä niitä tuijottaan, vaan tuli aika nopeesti ohitettua ne sivut tyyliin "eihän minua tällaiset kiinnosta" :D
Avatar
#17 • • Karo Guest
Koska tämä on freestyle foorumi muutan tämän topicin "kootut paskat kokemukset kampaajalla" -aiheiseksi.

En tiedä edes mistä aloittaa, mutta kampaajalla käynti on minulle aina tuskaa. Ja teen sitä noin puolentoista kuukauden välein. Käyn usein kampaamokouluissa, koska niissä on puolet (!) halvempaa kuin oikeissa kampaamoissa. Mutta siis toi yllämainittu 45 minuuttia ei ole mitään. Jouduin kerran istumaan siinä saatanan tuolissa viisi tuntia (kevytväri, pari raitaa, tasoitus)! :angry:

Ammattitaitoiselta ihmiseltä menee tähän kaksi tuntia. Yleensä olen varautunut reiluun kolmeen tuntiin.

Kampaajien neuvot ovat joka ikinen kerta erilaisia. "Sun kannattaa pestä tää näin ja näin ja kuivata näin ja näin." Yleensä täysin päinvastaisia toisilleen. Olen oppinut olemaan kuuntelematta.

Sitten kun ne kuulee, etten käytä esim. hoitoainetta tai että pesen tukkani vain noin kolmesti viikossa enkä joka päivä, niin johan alkaa hiljainen dissaus ja ylimielisyys. Kampaajathan on yleensä sellaisia, joille hiukset ja hiustenhoito on jotenkin ihmisyyden mitta. Sit jos ei kamalasti niitten parissa jaksa väkertää, niin se on jotenkin huonon ihmisen merkki. Monesti on tehnyt mieli sanoa että fine, en käytä aamuisin tuntia hiusteni laittamiseen, mutta on mulla silti parempi koulutus ja työpaikka kuin sinulla (en sentään ole vielä sanonut). :what:

Kerran menin sitten ihan oikeaan kalliiseen trendikampaamoon. Mieskampaaja sanoi heti alkuun muille kampaajille, että he voivat lähteä, hän sulkee liikkeen. Kysyi sitten multa mitä musaa haluan kuunnella. Kohauttelin siinä olkapäitäni. Sitten tämä "taiteilija" pääsi vauhtiin. "Sulle sopis niinku niin ihanasti just tämmönen staili." (imelään sävyyn lausuttuna). Ei kunnellut mitään vastaväitteitä, vaan ryhtyi toteuttamaan visiotaan mun päällä. Oli muutenkin ällöttävä tyyppi. Hieroi mun päätä jotenkin eroottisin elein ja painoi penistään mua vasten! Lopputulos ei tietenkään ollut mieluinen, mutta tilanne tukahdutti sen verran, että pakenin paikalta mahd. nopeasti. Hintakin tais olla sovittua enemmän.
:scared:

No, tässä jotain, lisääkin raivotarinoita riittäis.

p.s. Keskiviikkona taas...
Avatar
#18 • • Tres Guest
kalju_b.jpg
Avatar
#19 • • vaavu Guest

En tiedä edes mistä aloittaa, mutta kampaajalla käynti on minulle aina tuskaa. Ja teen sitä noin puolentoista kuukauden välein. Käyn usein kampaamokouluissa, koska niissä on puolet (!) halvempaa kuin oikeissa kampaamoissa.



Mä kävin myöskin aikoinani noissa kampaamokouluissa, ja tulos oli poikkeuksetta aina epämieluinen. Pahimman kerran jälkeen tulos oli niin hirveä, että jouduin käyttämään huivia päässä pari viikkoa. Arvaa olinko raivoissani... Käskin moneen kertaan jättämään pituutta niskaan ja leikkaamaan muualta vähän lyhyemmäksi. Tämä pässi kampaaja aloitti tuhertamisen niskasta, ja onnistui jotenkin leikkaamaan sen täysin lyhyeksi. Kun näin miten lyhyt niskasta tuli ja annoin siitä vähän palautetta (asiallista sellaista), kampaaja ilmeisesti säikähti sen verran, että ei uskaltanut enää leikata päältä käytännössä mitään. Niinpä lopputuloksena oli niskasta lyhyt ja muualta pitkä, eli täysin päinvastainen siihen mitä pyysin. Seuraavakin kampaaja vähän ihmetteli, että onpas kummallisesti leikattu tukka...

Mun hiusongelmani ratkesivat sillä, että kokeilin samaa kampaaja kuin millä Ville käy. Ensimmäistä kertaa kohtasin kampaajan, jolla oikeasti oli tyylitajua ja silmää asiakkaalle. Heti ensimmäiseksi hän osasi selata Toni&Guyn kuvastoista juuri sellaiset mallit, joista itsekin pidin. Myöhemmin olen käytännössä antanut kampaajalle vapaat kädet, ehkä lähinnä rajaten "vähän lyhyempää kuin viimeksi" tai jotain muuta yhtä geneeristä. On todella vapauttavaa, kun voi luovuttaa vastuun kokonaan pois omista käsistä.

Lisäksi ko. kampaaja on muutenkin todella kiva ja ystävällinen, antaa alennusta leikkauksesta, on erittäin nopea ja tekee kuitenkin samalla huolellista jälkeä.

Okei, jos vertaa noihin kampaamokoulujen hintoihin, on ero tietysti aikamoinen. Normaalihinnastolla tuolla kampaamossa käyminen maksaa noin tuplasti enemmän siihen nähden, mitä maksaisi kampaamokoulussa. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että on parempi maksaa enemmän ja saada hyvä tukka, kuin säästää muutama euro ja olla raivoissaan kaksi viikkoa kampaamokäynnin jälkeen.
Avatar
#20 • • A-E Guest
Hyväksytäänkö se, että vetää höylällä jo kaljun päänsä milli sängelle?