Tylsin elokuva jonka olet nähnyt ?

171 posts, 9 pages, 43,725 views

Avatar
#41 • • akir0 Guest
Dogville. Oon nyt 4 kertaa koittanu kattoa tota, mut aina vaan jää kesken. Jotenki oudolla tavalla kiinnostava, mut vittu niin hidastempoinen, että tukka harmaantuu.
Avatar
#42 • • JussiS Guest
Monster's ball oli kyl sitä panokohtaustaan lukuunottamatta helvetin tylsä.

Muita huonoja:
Battlefield: Earth
Robocop 2 (ykkönen oli 80-kuvun melkein paras leffa)
Waterworld (Postmania en oo nähny kun en ees viitti kattoo)

Onks kukaan kattonu Gigliä? Aattelin olla masokisti ja vuokrata sen tässä joku päivä.l
Avatar
#43 • • miikkaL Guest
Heti tuli mieleen Hymypoika, joka oli kyllä aivan uskomattoman tylsää jöötiä.
Avatar
#44 • • mekaanikko Guest

Joo, muoki thrillas oikein huolella et millon ne lentävät kääpiöt oppii käyttä-
mään sitä hiukkaskiihdytintä ja se koira oppii aikamatkailun salat.



=D

Jäbä ei todellakaan oo tajunnut mistä on kyse.
Avatar
#45 • • taro Guest
Muistaakseni ainoat leffat joita en pystynyt katsomaan loppuun tylsyyden takia:

O Brother Where Art Thou?
Fear and Loathing in Las Vegas

Molemmista odotin paljon, ja petyin katkerasti.

Ja ai niin! Spinal Tap.
Avatar
#46 • • mekaanikko Guest

Fear and Loathing in Las Vegas

Ja ai niin! Spinal Tap.



No HUH HUH.
Avatar
#47 • • drS Guest
joo kun tarkemmin ajattelee niin fear & loathing oli kyllä melko tylsä. ja hymypoika!
Avatar
#48 • • vaavu Guest

Magnolian pisteitä pudotti noin 40% mitalla Tom Cruisen omahyväinen roolisuoritus, joka teki leffan katsomisesta todellista piinaa.



Mä inhoan Tomppa Cruisea lähes yhtä paljon kuin inhoan Mel Gibsonia, mutta tohon rooliin Tomppa sopikin juuri täydellisesti: niljakas, omahyväinen, itseään täynnä oleva pieni mies. Muistuttaa jotenkin kummalla tavalla Tomppaa itseään. ;)

Yksi tylsyyden multihuipentuma on Steven Soderberghin Solaris (eli siis se uudempi versio). En ole nähnyt Tarkovskin versiota enkä lukenut kirjaa, joten kokemus jäi todella pintapuoliseksi. Aiheesta olisi varmasti saanut paljon enemmän irti, mutta nyt se jäi pelkäksi tyhjäksi tuijotteluksi alusta loppuun asti, eikä koskettanut yhtään millään tavalla.

Ai niin, vielä yksi tylsä leffa oli Signs (tällä kertaa mukana Mel Gibson). Huono leffa, mutta ei niin huono että siinä olisi ollut sopivaa camp-huumoria. Mulle ei ainakaan avautunut, miksi ihmeessä koko raina oli tehty ja mitä se oikein yritti olla.
Avatar
#49 • • pie Guest
Pieni suklaapuoti

ja alkukesästä tuli katsottua joku helvetin tylsä leffa, mutta nimeä en juuri nyt muista
Avatar
#50 • • Laite Guest

Pieni suklaapuoti


Toi oli oikeastaan aika kiva loppujenlopuksi :)
Avatar
#51 • • khatt Guest

Mä inhoan Tomppa Cruisea lähes yhtä paljon kuin inhoan Mel Gibsonia...



Tästä tulikin mieleen vielä yksi: Salaliittoteoria (Conspiracy Theory). Tuota ei kyllä millään jaksanut katsoa loppuun just Gibsonin sekoilujen takia. Ja siinä on kaiken kukkuraksi vielä Julia Roberts :oxuhymiö:

Tappavat Aseetkin alkaa olla jo aika tuskaa nykyisin, etenkin nelonen.
Avatar
#52 • • edn Guest

Onks kukaan kattonu Gigliä? Aattelin olla masokisti ja vuokrata sen tässä joku päivä.l



vastaan tahan vaikka kyseinen elokuva ei mielestani topikin otsikon alle aivan sujahdakaan.

olen siis giglin katsonut, mutta valitettavasti se ei ollut aivan niin huono kuin mita odotin. leffan huonoutta kannattaa oikeastaan peilata sen suhteen miten isolla rahalla ja ennakkorummutuksella se on tehty.

uskoisin kuitenkin, etta vuokrarahoillesi saat vastinetta.

-edn
Avatar
#53 • • Timmy Guest
Bad Boys 2. Kaverilla sattui olemaan läppärillä, katottiin telkun kautta. Kaikki kolme katsojaa nukkuivat eri puolilla olohuonetta reilun tunnin jälkeen, kirjaimellisesti vieläpä.

Ajattelin vaan jättää aivot narikkaan tuota katsoessa ja haaskata aikaa, mutta siinä kävikin vielä paremmin. Aivan kertakaikkisen hirveä elokuva. Yksi huonoimmista sekä tylsimmistä mitä olen ikuna nähnyt.
Avatar
#54 • • rewind Guest

Bad Boys 2.... tylsimmistä mitä olen ikuna nähnyt.



:confused:
Avatar
#55 • • Ana-- Guest

Joo, muoki thrillas oikein huolella et millon ne lentävät kääpiöt oppii käyttä-
mään sitä hiukkaskiihdytintä ja se koira oppii aikamatkailun salat.



=D

Jäbä ei todellakaan oo tajunnut mistä on kyse.



En varmastikaan, kun en jaksanut katsoa sitä loppuun asti. Varsinkin se,
etten yhdessä vaiheessa erottanut muutamaa näyttelijää toisistaan (Onko
toi se brunetti tosta parin kohtauksen takaa? eikse kuollu? Miks tom cruise
on nyt tossa? Kuka vittu toi on? ÄÄH HAISTAKAA PASKA mä lähden kaljalle!
)

Ihme kikkailupaskaa.
Avatar
#56 • • Ana-- Guest
Uudesta solariksesta pidin kyllä kovasti, oikein mainioita maisemia. Kävin
katsomassa sen Espoo Cinéssä, se ei ihan 14" mustavalkotelkkarista toimi.
Avatar
#57 • • Timmy Guest

Bad Boys 2.... tylsimmistä mitä olen ikuna nähnyt.



:confused:



Elokuvassa pitää olla juoni, logiikka ja uskottavat henkilöt käsikirjoituksessa että sitä jaksaa seurata.

Tämä ei silti tee jokaikisestä perusdraamasta mielenkiintoista, mutta miksi noita edellä mainittuja ominaisuuksia ei voitaisi yhdistää useampaankin hollywood-tuotantoon?
Avatar
#59 • • Saint Guest
Leslie Nielsenin "tähdittämä" Naked Space a.k.a The Creature Wasn't Nice

Elokuvassa nähdään mm. hirviö joka laulaa "haluan syödä naamasi".
Ei vaan pysty millään katsomaan ilman pikakelausta.
Avatar
#60 • • Lachesis Guest

No tuo Me kostajat oli kyll ihan kauhee.. http://www.imdb.com/title/tt0118661/



Joo muuten, oli niiiiin nukuttava pätkä. Sitä vielä mainostettiin ja hypetettiin suht paljon, joten odotin koko ajan, että jotain mullistavaa tapahtuisi. Ei tapahtunut. ZZZ.