=D
171 posts, 9 pages, 47,232 views
..Ymmärrän kyllä että kaikilla ei riitä kapasiteetti prosessoida syvällisempää tavaraa.. </trolli>
Kohtalon kirja
Mulholland drive
Seniiliä sekoilua ja mukataiteellista syvällisyyttä. Olihan se nätti, mutta kun
juonesta ei saanut mitään otetta, kyllästyin nopeasti katsomaan.
A Bunch Of Gay Cowboys Eating
Pudding.
Kuten Ghost In The Shell?
Se, etta sun MTV:n marinoimat aivot ei pysty keskittymaan mihinkaan kuutta sekuntia pidempaan ei tarkoita sita, etta Kubrick olisi tehnyt yhtaan huonoa elokuvaa.Ite en oo ikinä nähny mitään niin tylsistyttävää elokuvaa kun
Stanley Cubrick's "2001 : A Space Odyssey"
Barry Lyndon on esmes yksi visuaalisesti kauneimmista leffoista mita olen nahnyt. Melkein jokaikisen framen voisi napata leffasta erilleen ja ripustaa seinalle.
2001:n oli kuin sci-fi balettia. Mahtava elokuva, johon taytyy keskittya.
Se, etta sun MTV:n marinoimat aivot ei pysty keskittymaan mihinkaan kuutta sekuntia pidempaan..
2001:n oli kuin sci-fi balettia
Magnolian tai Mulholland Driven listaamista en kerta kaikkiaan voi käsittää. [...] Magnoliassahan nimenomaan on todella voimakas jännite ja juoni rullaa koko ajan eteenpäin, palat alkavat loksahdella paikoilleen jne. Onhan se tietysti aivan puhki hypetetty pätkä mutta ei se siitä huonoa tee.
Magnolian pisteitä pudotti noin 40% mitalla Tom Cruisen omahyväinen roolisuoritus, joka teki leffan katsomisesta todellista piinaa. Ja se 2001:stakin tutun tunnusmusiikin käyttö Cruisen miehuuskurssilla tuntui raiskaukselta. Lisäksi sammakkosateesta jäi tekaistun oloinen deus ex machina -fiilis -- tuntui siltä kuin loppuun ei olisi enää keksitty mitään muuta. Olihan leffassa hyvääkin, mutta Happiness tarjoaa oikeastaan samat asiat ilman yllä mainittuja ärsyttäviä lisukkeita.
Heti tulee mieleen Solaris, jota yritin kattoa joskus mutten pystynyt loppuun asti millään katsomaan.
Mulholland Drive taas on ehkä yks psyykaavimpia leffoja joita olen ikinä nähnyt, thrilleri sanan kirjaimellisessa merkityksessä. (Ja muutenkin helmi.)
Mutta se on oikeastaan ainut asia mikä mua GITSissä on vituttanut että miksi ihmeessä päähenkilöstä on pitänyt tehdä isotissinen lateksibikineihin pukeutuva lesbo vaikka käsis on loppupeleissä täysin ristiriidassa tämän kanssa.