Tylsin elokuva jonka olet nähnyt ?

171 posts, 9 pages, 43,851 views

Avatar
#121 • • teukkax Guest
En tiiä saanko nyt jonkun klassikkoleffafanien kirouksen päälleni mutta...
En ole koskaan katsonut YHTÄÄN Star Warsia!!!
Oon kyl yrittäny mut ku ei kolise ni ei kolise.... Joku muistaaksen väitti joskus että mulla on aukko yleissivistyksessä..... :confused:
Avatar
#122 • • Remotion Guest

En tiiä saanko nyt jonkun klassikkoleffafanien kirouksen päälleni mutta...
En ole koskaan katsonut YHTÄÄN Star Warsia!!!
Oon kyl yrittäny mut ku ei kolise ni ei kolise.... Joku muistaaksen väitti joskus että mulla on aukko yleissivistyksessä..... :confused:



En oo minäkään ikinä saanut katsottua loppuun asti yhtään, hirveintä paskaa ever...
Avatar
#123 • • R Guest
joku HAMMASLÄÄKÄRI tms.
Cutoff

Posts: 14

#124 • • Cutoff

Leslie Nielsenin "tähdittämä" Naked Space a.k.a The Creature Wasn't Nice

Elokuvassa nähdään mm. hirviö joka laulaa "haluan syödä naamasi".
Ei vaan pysty millään katsomaan ilman pikakelausta.



Samaa mieltä, mutta koko leffan pelastaa se "historiikkipätkä" siitä planeetasta. Siihen repee joka kerta. (siis olen katsonut tän useammankin kerran)

Tylsiä/Paskoja:

-Cuba Goodingin ja Robert De Niron sukelluspukuleffa

-Blade Runner

-M:I 2

-Human Traffic (tosin siinä on pari ihan hauskaa kohtausta)

-suurinosa ns.draamaelokuvista joiden juoni menee luokkaa: 1) ääneni kertoo vähä taustoja 2) esitellään muut 3) menee hyvin 4) menee paremmin 5) tapahtuu dramaattista 6)menee huonosti 7) leffa jumitaa 8) ääneni kertoo taas vähä juttuja 9) loppuu johonki kohtaan, joka ei eroa hirveesti siitä kohdasta mistä se alko
Avatar
#125 • • anton Guest
Huonoja filkkoja nyt riittää pilvin pimein. Mut jos haetaan tylsintä pätkää, niin valinta on selkeä: ABANDON :sleepy:

ps -Hyvänä kakkosena edelleen samaisessa kategoriassa: Pelkoa ja Inhoa Las Vegasissa!
Avatar
#126 • • Lachesis Guest


ps -Hyvänä kakkosena edelleen samaisessa kategoriassa: Pelkoa ja Inhoa Las Vegasissa!



No oho. Ymmärrän kyllä, miksi tuo filkka jakaa mielipiteitä, mutta vaikea kuvitella, että joku pitäisi sitä tylsänä. :)
Avatar
#127 • • teukkax Guest

ps -Hyvänä kakkosena edelleen samaisessa kategoriassa: Pelkoa ja Inhoa Las Vegasissa!



Toi kyl on semmonen et mä oon sen pari kertaa yrittäny kattoo mut enpä oo kattonu loppuun... Mut ehkä tohon leffaan tylsä ei oo ihan oikee sana... IMO se on liian sekava...
Avatar
#128 • • anton Guest
Siis alkaahan se ihan, niin q OK. Mut jollakin käsittämättömällä tavalla se hiipuu kasaan about 20min aikana. En ole kertaakaan jaksanut katsoa loppuun.. Siis TYLSÄ!
Avatar
#129 • • Zile Guest

Ite en oo ikinä nähny mitään niin tylsistyttävää elokuvaa kun
Stanley Cubrick's "2001 : A Space Odyssey"

Tosin en kattonu tota 60- luvulla vaan tällä vuosituhannella.
Siitä huolimatta siis omalla kohdallani tylsin elokuva ikinä.



Tylsääkin tylsempi. En katsoisi uudestaan vaikka maksettaisiin.
Avatar
#130 • • Samus Aran Guest

Ite en oo ikinä nähny mitään niin tylsistyttävää elokuvaa kun
Stanley Cubrick's "2001 : A Space Odyssey"

Tosin en kattonu tota 60- luvulla vaan tällä vuosituhannella.
Siitä huolimatta siis omalla kohdallani tylsin elokuva ikinä.



Tylsääkin tylsempi. En katsoisi uudestaan vaikka maksettaisiin.



Loistava leffa :)

Teki nyt mieli edes tän kerran avautua..
Avatar
#131 • • anton Guest

Tylsääkin tylsempi. En katsoisi uudestaan vaikka maksettaisiin.



WEIRD! Moon nähny tän abåut 15 kertaa, enkä ole tylsistynyt kertaakaan..
Avatar
#132 • • Nudie Guest


ps -Hyvänä kakkosena edelleen samaisessa kategoriassa: Pelkoa ja Inhoa Las Vegasissa!



Tuo on kyllä ihan käsittämätön. Nukahdin ekan vartin aikana ja olin ihan yllättynyt, kun jengi kehui leffan maasta taivaaseen.
Avatar
#133 • • Tapsa Guest

Ite en oo ikinä nähny mitään niin tylsistyttävää elokuvaa kun
Stanley Cubrick's "2001 : A Space Odyssey"

Tosin en kattonu tota 60- luvulla vaan tällä vuosituhannella.
Siitä huolimatta siis omalla kohdallani tylsin elokuva ikinä.



Tylsääkin tylsempi. En katsoisi uudestaan vaikka maksettaisiin.



Juu, en mäkään !
Avatar
#134 • • anton Guest


ps -Hyvänä kakkosena edelleen samaisessa kategoriassa: Pelkoa ja Inhoa Las Vegasissa!



Tuo on kyllä ihan käsittämätön. Nukahdin ekan vartin aikana ja olin ihan yllättynyt, kun jengi kehui leffan maasta taivaaseen.



Taitaa leffan 'suuri suosio' vain pohjautua Boogie Pimps:n sampleihin ko. filkasta.. :right:
Avatar
#135 • • op Guest
Ihme että Jim Jarmuschin Dead Man:ia ei ole vielä mainittu. Vuonna 1995 valmistunut mustavalkoinen lännenelokuva on ajoittain hyvin hidastempoinen ja Neil Youngin säveltämä synkkämeilinen soundtrack tuo kuviin todellista raskautta. Tosin tylsyys ei tee tästä leffasta huonoa, päinvastoin: Pitkäveteisyyttä on käytetty oivasti tyylikeinona ja leffa itsessään on ehkä paras ja varmasti omalaatuisin länkkäri minkä olen nähnyt.
Avatar
#136 • • anton Guest

..ehkä paras ja varmasti omalaatuisin länkkäri minkä olen nähnyt.



Päätit kumminkin mainita filkan "Tylsin_Elokuva_Ikinä_Keskustelussa" ! :laugh:
Avatar
#137 • • op Guest

..ehkä paras ja varmasti omalaatuisin länkkäri minkä olen nähnyt.



Päätit kumminkin mainita filkan "Tylsin_Elokuva_Ikinä_Keskustelussa" ! :laugh:



Niin tein enkä todellakaan näe siinä minkäänlaista ongelmaa. Olen lukenut monta tylsää kirjaakin joita muistan lämmöllä. Hieman sama juttu tässä:
Elokuva kokemuksena oli pitkäveteinen mutta jälkeenpäin kokonaisuutta ajatellessani ymmärsin miten tuo tempo sopi teemaan mainiosti mm. tietynlaisena antiteesinä machoille ja toimintapainotteisille lännenelokuville.
Avatar
#138 • • anton Guest
Hmm.. Pitäsköhän omalaatuisille ja mielenkiintoisille elokuville avata oma topiccinsa.. :what:
Avatar
#139 • • Individual Guest


ps -Hyvänä kakkosena edelleen samaisessa kategoriassa: Pelkoa ja Inhoa Las Vegasissa!



Tuo on kyllä ihan käsittämätön. Nukahdin ekan vartin aikana ja olin ihan yllättynyt, kun jengi kehui leffan maasta taivaaseen.



Taitaa leffan 'suuri suosio' vain pohjautua Boogie Pimps:n sampleihin ko. filkasta.. :right:



Jos ei nyt kuitenkaan...
Entäs Jos se leffa yksinkertaisesti puri maamme päihteiseen nuorisoon... :D
Musta se oli hyvä ja Johnny Depp pääosassa erinomainen.
Avatar
#140 • • Individual Guest



-suurinosa ns.draamaelokuvista joiden juoni menee luokkaa: 1) ääneni kertoo vähä taustoja 2) esitellään muut 3) menee hyvin 4) menee paremmin 5) tapahtuu dramaattista 6)menee huonosti 7) leffa jumitaa 8) ääneni kertoo taas vähä juttuja 9) loppuu johonki kohtaan, joka ei eroa hirveesti siitä kohdasta mistä se alko



Jesh!
Ei muuta kuin johonkin elokuvakouluun opettamaan. Se on nimittäin tuossa!
Ainakin kuullostaa aika monelta elokuvalta, jonka olen nähnyt. :D