Regina - Katso maisemaa (suomenk. elektropop)

81 posts, 5 pages, 8,329 views

Avatar
#21 • • 200000 Guest
Ajattelin julistaa, että nyt on Regina-sivut avattu. Osoite on http://www.iloveregina.tk/. Tervetuloa tutustumaan kattavaan sisältöön.
Avatar
#22 • • mad'ison Guest
loistava tunnelma!!! hipoo täydellisyyttä... :)
ainoo miinus siitä, että kaunis laulu meinaa peittyä muuhun hälyyn..
Avatar
#23 • • 8PUS Guest
Hmmhmm, tuossahan noita kehuja tuli
jo aika KIVAST aiemmissa postauksissa,
muttei ehkä itsekään pysty välttämään
hehkuttelua :P

Tykkään kovasti, soundit toimii, vaikka
melko ohuehkoa onkin. Niiinja nuo rutinat
on aika mukavia seassa. Enemmän kuitenkin
itsellä alkaa heiluttaa se Salakuvaajan
nytkähtely. Jotenkin sen biisin rytmit toimii
niin hyvin :P

Vaan eipä se tätä alenna mitenkään.. kiva
veisu ja sillä sipuli. Lauluääni jää vähän
ohueksi.

Onnea sen lafkan etsinnän kanssa. Lekin
matsku (ei siis elektroninen) on kovasti
hyvää myös. Vaan kyllä se Fredagin remix
tippuu lujaa kans :)
Avatar
#24 • • Northvibes Guest
:heart: Siisti biisi. Melodiat+soundit+vokaalit pelaa musta todella hyvin. Miksauksesta en voi kommentoida sen enempää ku on tällä hetkellä käytössä halvat nappikuulokkeet mutta hyvältä tää näissä kuulostaa.

-Aleksi
Avatar
#25 • • Timmo Guest
Kyllä mä tän ostaisin jos 12" löytäisin. :)
Avatar
#26 • • DeaconX Guest
Sun pitää päästä johonki kunnon pajalle ruuvaamaan näistä hiomattomista timanteista ne ULTIMATE versiot. Suomeen on jo aika saada lisää tällaista matskua ihan radioon saakka! Hienoa työtä.
Avatar
#27 • • Juha Vilkamo Guest
Hauskan kuuloista kyllä. :)

Kuuntelen työpaikan purkkiskobeista joten soundeista on vaikeahko sanoa mitään erityistä, mutta fiilistä tästä biisistä kuitenkin löytyy. Saisikos remiksaamista kokeilla?
Avatar
#28 • • Maz Guest
wov! tää kyllä pisti ajatteleen. loistava biisi, miksaus kyllä oli todella harakoilla, (jotenkin tukkonen saundi, mut kompuroilla ja equilla saa hoitoon.)
hienoa että suomesta tulee hyvääkin populaarista musiikkia! :hearts:
Avatar
#29 • • _U Guest
geez, miten hienoa popahtavaa rutinaa! todella mukava biisi! juu, miksaus on kyl aika hakusessa, mut senhän voi aina korjata.

erittäin kaunis kappale, tsemii jatkoon! :)
Avatar
#30 • • sauce Guest
vaikka tässä ei ollutkaan yhtä ärsyttävää elementtiä kun Salakuvaajassa, on tää silti tylsempi. jotenkin sellainen liian indie = TV-resistori/karkkiautomaatti. mutta joo, kuulijansa tälläkin. hyvähyvä asteikoilla sellanen "ihan ok".
Avatar
#31 • • 200000 Guest

miksaus kyllä oli todella harakoilla, (jotenkin tukkonen saundi, mut kompuroilla ja equilla saa hoitoon.)
hienoa että suomesta tulee hyvääkin populaarista musiikkia! :hearts:



Tuossa miksauksessa ilmeisesti mm. tuo kertsin laukkahomma hyppii liikaa silmille. Veikkaisin että jo sen säätämisellä saisi toimimaan paremmin.

En kyllä halua että tätä kukaan remiksaa. Mielummin koitan itse saada toimimaan niin hyvin kuin mahdollista. Aion koittaa noita mainitsemianne puutteita korjailla ja pistän uutukaisen version sitten tänne tarkasteltavaksi.
Avatar
#32 • • paanos Guest
hiano laulu :)
Avatar
#33 • • ipe Guest
:hearts: Uiui miten hieno biisi! Piti heti kuunnella putkeen useamman kerran. Kaunista melodiaa ja laulantaa. Kivoistat rutinasoundeista plussaa. Tämmösiä viisuja sais kyllä soittaa radiossakin kaiken mitäänsanomattoman tusinapopin vastapainoksi. Levytyssopimus tälle heti! :hearts:
Avatar
#34 • • kytkönen Guest
joo tää toimii vieläkin :)

en mä teidä onko noi mixdown jutut niin paha juttu, tuo vähän persoonallisuutta vaan :)

tottakai joitain sääntöjä täytyy olla mutta toisaalta ei mixdownienkaan tarvitse olla homogeenisiä
Avatar
#35 • • J.Cage Guest
Tää on oikeesti ehkä paras demobiisi mitä tältä foorumilta oon ikinä tsekannut. Jää vaan vittumaisesti soimaan päähän.
Avatar
#36 • • 200000 Guest

en mä teidä onko noi mixdown jutut niin paha juttu, tuo vähän persoonallisuutta vaan :)



Mitä tarkalleen tarkoitat mixdown -jutuilla?

Ja kiitoksia kovasti kaikille hehkutuksista!!! Vielä kun sais jonkun jakelujampan innostumaan tuosta :) Olen koittanut uuttakin Reginaa vääntää, mutta on pienoiset paineet....
Avatar
#37 • • juju Guest
tää tuli kuunneltua jo joskus aiemminkin mut jäi näemmä sillon kommentointi väliin... korjataan siis asia ja todetaan että onpahan ihan älyttömän loistava biisi! :heart:
Avatar
#38 • • kytkönen Guest
juu siis mixdown on tavallaan niinku pre-masterointi tai se et tuotantovaihees väännetään levelit, equtukset, kompressointi yms kohdalleen
Avatar
#39 • • Gnizhak Guest
I :heart: Regina

Mut missä tän voi nähdä livenä. Vois luulla et toimii livenä hyvin :)
Ideaa on, vähän ehkä vaisusti tuntuu soivan, mut luulis et noilla yllämainituilla neuvoilla homma lähtis skulaamaan.
Avatar
#40 • • Edited CJDaft Guest
:panic: ...Mä en kyllä tiijä mitä pitäis oikeestaan sanoa, tiedän että tämän sanottuani tulee 200 sellaista meikäläisen tuotoksia haukkuvaa tai epäkelpoisuudesta kritisoivaa viestiä :scared:

Anteeksi kaikki ihmiset. Minä en jostain syystä tykännyt tästä, enkä kyllä tykännyt Salakuvaajastakaan. Ihmettelen vaan että mistä syystä porukka täällä tätä Reginaa niin kovasti hehkuttaa :confused: Biisit kaipaa rankalla kädellä tuottamista ja laulaja on...hmm..onko se laulaja oikeestaan jos tulkintaa ei ole ja kaikki nuotit on vedetty robotinomaisesti suoriksi? Tai sitähän näissä on varmaan yritettykin?

Omaperäisyydestä ja suomenkielisyydestä antaisin kyllä paljon plussaa! Niitä molempia kaipaisin kovasti tänne Platinumin foorumeihin, varsinkin sitä omaperäisyyttä, kun tuntuu että esimerkiksi trance-osastolla alkaa kuvioiden toistot kaatua jo omaan mahdottomuuteensa.

Siltikin, jostain syystä tuli mieleen nämä edellä mainitut Ultra Bra ja jotain mitänenytolikaan...eikä se voi olla huono asia kun kaikki tuntuu niistä tykkäävän. Parannusehdotuksena mä luulen että mies ja bändi jota vihaan - Zen Cefen Samuli Putro - olisi mies paikallaan tulkitsemaan näitä tällaisia biisejä :hah:

Kiitos ja anteeksi syvästi.

CJDaft

P.S. Ai niin, tosiaan mielleyhtymänä tuli myös tuollaisia kasaripoppiselektromitälie -juttuja, eikä sekään voi olla huono juttu.