Jos saisit valita... Yliluonnollinen kykysi

76 posts, 4 pages, 10,053 views

Avatar
#21 • • Adam t Guest
Listalta ottasin ehdottomasti ton ensimmäisen!

Listan ulkopuolelta napataan kyky miksata kappale ilman multiband kompuraa :angry:
Avatar
#22 • • Digital Beat Guest
leijuminen
röntgenkatse
supernopeus
Avatar
#23 • • kytkönen Guest
skrätsäykset menis AINA in sync biitin kans ja kuulostais sille mitä yrittää :scared:
Avatar
#24 • • Hexe Guest
Veden alla hengitys ja täydellinen paineensietokyky...
Mieluummin tämä kuin lentäminen koska veden alla on jonkun verran enemmän nähtävää kuin ylhäältä taivaalta... Vois sukellella, kuunnella musiikkia underwater ja mennä paikkoihin joihin ei muut ole päässyt :)
Avatar
#25 • • Kaum Guest
näkymättömyys
Avatar
#26 • • JussiS Guest

näkymättömyys


Sama kyllä. Ei oo oikeestaan mitään mitä ton avulla ei vois tehdä.
Avatar
#27 • • Taedium Guest
Kyky liikkua kaikissa neljassa ulottuvuudessa vapaasti.
Avatar
#29 • • Ana-- Guest

näkymättömyys


Sama kyllä. Ei oo oikeestaan mitään mitä ton avulla ei vois tehdä.



Kuten esim. jäädä auton alle niinkuin X-Filesissä :D Mikäs jakso se oli? Vois
hakea tuolta netskusta. Mainio jakso!
Avatar
#30 • • sauce Guest
mind control ja telekinesia ja lentäminen.

telekinesiasta ja lentämisestä mulla on paljon kokemuksia unissa, ja on kyllä tosi kliffaa siirrellä asioita tahdonvoimalla ja lennellä ympäriinsä. mind control nyt vaan mahdollistaisi kaiken muun.

ja ehkä myös korkeampi "ÄO" olisi eduksi. ja komea ulkonäkö. mutta nää onkin sitten jo mahdottomia toiveita, noiden verrattain realististisen kolmen rinnalla
Avatar
#31 • • Hempp@ Guest
Lentäminen olisi ihan jees.

Jos tekee mieli käydä vaikka etelässä niin ottaa vähän vauhtia ja pysähtyy matkan varrella vaikka Tanskassa, Hollannissa, Saksassa ja viihtyilee muutaman viikon jossain Kanarialla :D

Lisäksi Matrixista minulla jäi päähän se, kun se mikä-lie-olikaan ranskalaishemmo osasi puhua maailman kaikkia kieliä.
Se olisi ihan hyvä lisä matkusteluun.

Lisäksi kuolemattomuus/haavoittumattomuus olisi ihan jees.
Nyt en siis puhu mistään vampyyrijutskasta, vaan siten kuin jossain Highlanderissa, ilman miekkailua.

Siinä olisi hyvää aikaa laajentaa levykokoelmaa :excellent:
Avatar
#32 • • LyoN Guest

Mun TOP-2 Yliluonnoliset Kyvyt:
2. Kullan valmistus :D :hah: (toisaalta vaihtoehto 1:llä vois mennä kattoon lottonumerot ym)



Toi olis toisaalta huono kyky, ellei sitten haluais romahduttaa maailmantaloutta. Kullan arvohan perustuu siihen, että sitä ei ole saatavilla ihan joka paikassa ylettömiä määriä.

Mun oma kyky vois olla lentäminen. Vähänkö olis halpaa matkustaa Ibizalle.
Avatar
#33 • • Karo Guest
Hmmm... Ei se kullan arvo romahtaisi, jos sitä valmistaisi vain sen verran, että rikastuisi "kohtalaisesti", ei siis mitään määrättömiä määriä.

Mielenhallintaa en haluaisi, koska se tekisi minusta kovin yksinäisen. Olisin niin toisenlainen kuin muut ja ihmissuhteet kärsisi. Väärinkäytösten mahdollisuus olisi suuri. Ihan kiva, että jos on vaikka ihminen jota rakastaa, niin ettei pysty sitä hallitsemaan, vaan suhde perustuu aidolle yrittämiselle ja toisen ymmärtämiselle.

Itse ottaisin ensisijaisesti teleportaation. En tosin käyttäisi sitä ulkomaille matkustamiseen, koska se reissaaminen on osa sitä matkustuksen riemua. Siirtymistä paikasta ja mielentilasta toiseen. Teleportaatio sen sijaan olisi kätevä vaikka jatkoilta kotiin siirtyessä, kun on väsynyt ja silmät tapittaa... Suih vaan omaan sänkyyn! Samoin voisi tietenkin käväistä bileissä muilla paikkakunnilla, ja tulla samana iltana vielä Helsinkiin takaisin toisiin bileisiin. Ei enää päällekäisyydet haittais. Teleportaation avulla voisi kyllä tehdä rahaakin, kun voisi varastaa kamaa paljon helpommin. :D
Avatar
#34 • • sauce Guest

Teleportaation avulla voisi kyllä tehdä rahaakin, kun voisi varastaa kamaa paljon helpommin. :D



tästä vois nyt ymmärtää että varastat jo valmiiksi, teleportaatio olisi vaan mukava helpotus muuten niin rankkaan duuniin? :laugh:
Avatar
#35 • • serotonot Guest
lentäminen ois kokemuksena niin jees et ottaisin varmaankin sen.

tohon mind controlliin en uskaltais lähtee koska sillä sais aikaan sen että sais esim sellaset ihmiset rakastumaan suhun jotka ei oikeesti sitä tekis jne. jolloin koko oma elämä muuttuis sellaiseksi paranoiaksi siitä että kenen mieleen oikeesti vaikuttaa ja kuka on oikeasti jotain mieltä jostain.

Yks siisti taito ois kanssa saada ihmiset hyvälle tuulelle. siis esim parantaa syvästi masentuneita ihmisiä jne. ottaisin sen oikeastaan mieluummin kuin lentämisen. Olis vaan niin siisti nähdä pitkään huonona olleiden ihmisten hymyilevän ja kertovan että heillä on pitkästä aikaa hyvä olla :)

iha vitu ihqplur-läppä mut se ois silti siisteint.
Avatar
#36 • • rewind Guest

iha vitu ihqplur-läppä mut se ois silti siisteint.



Anna mä halaan sua.
Avatar
#37 • • serotonot Guest

iha vitu ihqplur-läppä mut se ois silti siisteint.



Anna mä halaan sua.



sori ei onnistu, mun leuka tulee tielle :D
Avatar
#38 • • Hugo Guest

Yks siisti taito ois kanssa saada ihmiset hyvälle tuulelle. siis esim parantaa syvästi masentuneita ihmisiä jne.


Toi oli kyllä jalo ajatus. Onneksi on olemassa sellaisia ihmisiä jotka pystyy tekemään tuon jo nyt (jossain määrin) :heart: PLUR
Avatar
#39 • • Transistor Guest
Kuolemattomuus olis kyllä aika ahdistavaa, jos ei pystyisi itse päättämään koska haluaisi kuolla.
Avatar
#40 • • Transistor Guest

Hmmm... Ei se kullan arvo romahtaisi, jos sitä valmistaisi vain sen verran, että rikastuisi "kohtalaisesti", ei siis mitään määrättömiä määriä.

Mielenhallintaa en haluaisi, koska se tekisi minusta kovin yksinäisen. Olisin niin toisenlainen kuin muut ja ihmissuhteet kärsisi. Väärinkäytösten mahdollisuus olisi suuri. Ihan kiva, että jos on vaikka ihminen jota rakastaa, niin ettei pysty sitä hallitsemaan, vaan suhde perustuu aidolle yrittämiselle ja toisen ymmärtämiselle.

Itse ottaisin ensisijaisesti teleportaation. En tosin käyttäisi sitä ulkomaille matkustamiseen, koska se reissaaminen on osa sitä matkustuksen riemua. Siirtymistä paikasta ja mielentilasta toiseen. Teleportaatio sen sijaan olisi kätevä vaikka jatkoilta kotiin siirtyessä, kun on väsynyt ja silmät tapittaa... Suih vaan omaan sänkyyn! Samoin voisi tietenkin käväistä bileissä muilla paikkakunnilla, ja tulla samana iltana vielä Helsinkiin takaisin toisiin bileisiin. Ei enää päällekäisyydet haittais. Teleportaation avulla voisi kyllä tehdä rahaakin, kun voisi varastaa kamaa paljon helpommin. :D



Luultavasti tuota kullan alkuperää kyllä alettaisiin tutkia. Olisi aika epäilyttävää viedä johonkin panttilainaamoon kottikärryllinen kultaa. :)