Listan ulkopuolelta napataan kyky miksata kappale ilman multiband kompuraa :angry:
76 posts, 4 pages, 10,699 views
näkymättömyys
näkymättömyys
Sama kyllä. Ei oo oikeestaan mitään mitä ton avulla ei vois tehdä.
Mun TOP-2 Yliluonnoliset Kyvyt:
2. Kullan valmistus :D :hah: (toisaalta vaihtoehto 1:llä vois mennä kattoon lottonumerot ym)
Teleportaation avulla voisi kyllä tehdä rahaakin, kun voisi varastaa kamaa paljon helpommin. :D
iha vitu ihqplur-läppä mut se ois silti siisteint.
iha vitu ihqplur-läppä mut se ois silti siisteint.
Anna mä halaan sua.
Yks siisti taito ois kanssa saada ihmiset hyvälle tuulelle. siis esim parantaa syvästi masentuneita ihmisiä jne.
Hmmm... Ei se kullan arvo romahtaisi, jos sitä valmistaisi vain sen verran, että rikastuisi "kohtalaisesti", ei siis mitään määrättömiä määriä.
Mielenhallintaa en haluaisi, koska se tekisi minusta kovin yksinäisen. Olisin niin toisenlainen kuin muut ja ihmissuhteet kärsisi. Väärinkäytösten mahdollisuus olisi suuri. Ihan kiva, että jos on vaikka ihminen jota rakastaa, niin ettei pysty sitä hallitsemaan, vaan suhde perustuu aidolle yrittämiselle ja toisen ymmärtämiselle.
Itse ottaisin ensisijaisesti teleportaation. En tosin käyttäisi sitä ulkomaille matkustamiseen, koska se reissaaminen on osa sitä matkustuksen riemua. Siirtymistä paikasta ja mielentilasta toiseen. Teleportaatio sen sijaan olisi kätevä vaikka jatkoilta kotiin siirtyessä, kun on väsynyt ja silmät tapittaa... Suih vaan omaan sänkyyn! Samoin voisi tietenkin käväistä bileissä muilla paikkakunnilla, ja tulla samana iltana vielä Helsinkiin takaisin toisiin bileisiin. Ei enää päällekäisyydet haittais. Teleportaation avulla voisi kyllä tehdä rahaakin, kun voisi varastaa kamaa paljon helpommin. :D