836 posts, 42 pages, 324,125 views
Jos juttu on noin niin miksi kummiskin alkoholia saa kioskeista ravintoloista kaupoista jne, eikä douseja?
Jos juttu on noin niin miksi kummiskin alkoholia saa kioskeista ravintoloista kaupoista jne, eikä douseja?
Enpä taida jaksaa alkaa riidellä tästäkään asiasta joten ilmaisen vain mielipiteeni....
Doupit sucks!!!
Niin no...
Tämä oli mun henkilökohtanen mielipide,
Tehkää omat päätöksenne ihan itse ja miettikää omilla aivoillanne, mikäli kemikaalit ei oo niitä täysin sulattanut...
Ei missään nimessä, mut kylhän te sen ymmärrätte ett parempi olla alkoholisti ku pirinisti!!
Musta tuntuu ett tää asia on semmonen ett täs ei voi olla täsin oikeessa tai väärässä...
Eiks nää forumit nimenomaan oo sitä varten ett tänne voi laittaa mielipiteitä(oli ne muiden mieleen tai ei)?
Ja jos lähetään puhumaan siitä mitä alkoholi/huumet tekevät eri ihmisille niin siin pHaze olet ihan oikeassa että nillä on erilainen vaikutus erilaisiin ihmisiin.
Olen tarpeeksi seurannut vierestä mitä huumet voi (huom.VOI) aiheuttaa monen vuoden "tapa- tai viikonloppukäytön" vuoksi... (Keskittymisvaikeudet, "hitaus", muistinhuonontuminen, mielisairaudet, laskut, nitkut, kuolema, ym...)
Ja kun vertaa niitä alkoholin aiheuttamiin vaurioihin, nii kyl mä pidättäydyn siinä alkoholissa.
Muistakaa että ne pienet napit mitä vedätte tai mitä ny ikinä vedättekin nii ei välttämättä aina ole sitä mitä luulette!!
Käyt hakee alkosta kossun nii ei tarvii miettii ett onks sitä jatkettu härän kiimalääkkeillä..
[muokattu 9.4.2003 14:46]
Eiks nää forumit nimenomaan oo sitä varten ett tänne voi laittaa mielipiteitä(oli ne muiden mieleen tai ei)?
[\q]
Toki forumit ovat juuri mielipiteiden ilmaisua ja keskustelua
varten, mutta yleensä järkevässä keskustelussa on
suotavaa että esitetyt mielipiteet perustellaan.
Tietty on "ihan kivaa" vain laukoa mielipiteitä tyyliin "Jokerit
on perseestä!" "HIFK on paras!", mutta mitä helvetin iloa siitä
kenellekään on?
[\q]
Toki forumit ovat juuri mielipiteiden ilmaisua ja keskustelua
varten, mutta yleensä järkevässä keskustelussa on
suotavaa että esitetyt mielipiteet perustellaan.
Tietty on "ihan kivaa" vain laukoa mielipiteitä tyyliin "Jokerit
on perseestä!" "HIFK on paras!", mutta mitä helvetin iloa siitä
kenellekään on?
[muokattu 9.4.2003 14:48]
[muokattu 9.4.2003 14:48]
Olen tarpeeksi seurannut vierestä mitä huumet voi (huom.VOI) aiheuttaa monen vuoden "tapa- tai viikonloppukäytön" vuoksi... (Keskittymisvaikeudet, "hitaus", muistinhuonontuminen, mielisairaudet, laskut, nitkut, kuolema, ym...)
Joo mut mä muistaakseni sanoin ett en väheksy alkoholin aiheuttamaa vaaraa...
Käyt hakee alkosta kossun nii ei tarvii miettii ett onks sitä jatkettu härän kiimalääkkeillä..
pHaze:Mutta: Vaikka topicci taas tyhmästi niputtaa huumeet yhdeksi ainoaksi ryhmäksi, niin tälläisessä keskustelussa pitäisi jo ruveta puhumaan eri huumeiden aiheuttamista haittavaikutuksista eikä niputtaa noita kaikkia efektejä tyyliin "näin tapahtuu kun käytät huumeita". En minäkään laske alkoholiin denaturoituja lasinpesunesteitä ja perustele niillä alkoholin vaarallisuutta ja kaikkia sen aiheuttamia haittavaikutuksia.[q/]
Tämä pitää paikkansa...
Pitäiskö nyt sit avata "Eri huumeiden haittavaikutukset" topic?