What items have you purchased after downloading them?

25 posts, 2 pages, 2,992 views

Avatar
#1 • • pie Guest
Listatkaapa mitä levyjä, pelejä, leffoja yms. olet ostanut, vaikka omistaisit niistä netistä tai muualta kopioidut versiot. Topicin nimi on englanniksi, koska en keksinyt lyhyttä ja hyvää suomennosta ja idean varastin ulkomaiselta boardilta ;)

Aloitan vaikkapa näillä:

levyt:
Orkidea - Taika
Jeff Mills - Lifelike

pelit:
NHL 2004
Avatar
#2 • • Quu Guest
Hyvin monta levyä. :)
Avatar
#3 • • Daniel Braun Guest
Eip juuri mitään tuu mieleen.
Ei juurikaan tuu waretettua softaa verkosta eikä kyllä musiikkiakaan tuu ihmeemmin haettua.
Pääsääntöisesti kovalevyäni täyttävät demobiisit tms tuotokset.

Ja se vähä mitä on tullut haettua teoston alla olevaa musiikkia (waretettua softaa eip taida olla ollenkaan) ni sitä ei kyl oo ollu edes ajatuksissa ostaa.
Enemmälti puhutaan biiseistä joita on tullut haettua hätäkäyttöä varten...
Siis poppisraflassa (hyi hyi, eihän niin saa tehdä!) soitettu cd-r:ltä pari viikkoa jotakin kipaletta, siis ennenkuin on alkuperäinen saatu ostettua.
Tiedättehän teinien ymmärtämättömyyden?
Helvetti niille kun ei juuri kelpaa mikään selitykseksi...

Niin ja tuota edellä mainittua on tapahtunut ehkä yhden käden sormilla laskettava määrä.
Mut mitä toi pikkuvaimoke tekee, siitä ei minulla ole tietoa.
Taikka en halua tunnustaa... :excellent:
Oma on asiansa.
Avatar
#4 • • Ana-- Guest
isot määrät junglea. Eipä juuri muuta. Tosin 99% tavarasta on sellaista etten
ostaisi vaikka jättäisin downloadaamatta, ainakin musiikista. Eli sinänsä en
laske aiheuttavani juurikaan ansionmenetystä kellekkään.
Avatar
#5 • • da_chef Guest
Viimeisimmästä n. 40 hankinnasta (pari vinyyliäkin seassa, loput cd-levyjä, ei sinkkuja) on kaikki ensin ladattu ja kuunneltu.

Ennakkokuuntelematta on ostettu pari jatsilevyä, and the lefthandedin ja uusi fantasian uudet levyt.
Avatar
#6 • • A-E Guest
Paljon leffoja ja levyjä. Haen kaikki ostamani vinyyli levyt ensin netistä, minkä jälkeen ostan ne sitten vinyylinä jos ne ovat ostamisen arvoisia. Viimeksi olen ostanut DVD:nä The Last Samurain leffan vaikka olin sen jo netistä hetinyt hakea.
Avatar
#7 • • akir0 Guest
Levyjä lähinnä.

Leffoja ja musiikkia+pelejä vois ostaa, jos ne sais imuttamalla myös ostaa, eikä tarvis ostaa jotain turhaakin turhempaa mediaa sen mukana.
Avatar
#8 • • oNki Guest

Hyvin monta levyä. :)



Kuten myös. Pyrin ostamaan hyvät levyt
aina ladattuani ne netistä.
Pelejä nyt en edes pelaa niin paljon, että
raaskisin tuhlata niihin rahaa.

*offtopic*
Hieman ärsyttää CD-sinkkujen erittäin
huono saatavuus (vrt. esim. Streetbeatin Vinyyli ja
CD -single osastoja) tai sitten etsin vain täysin
vääriltä sivuilta.

Ongelma tulee ratkaistua seuraavasta palkasta,
jolloin ostan levarit itselleni.
Avatar
#9 • • espoo_rumpshaker Guest
a ton. I have friends that rip rare vinyls for me, which I am often likely to buy if I like it enough.
Avatar
#10 • • Uinajainen Guest
Mullakin on kovalevy täyttymässä hyvää vauhtia demobiiseistä, mixtapeista yms jota ei ehkä "rippaamiseks" voi sanoo. Pääasiassa teostovapaata settiä. Yleensä imutan jos tulee joku levy mistä ei oo varma haluuko sen ostaa. Yleensä ostan heti kun rahat antaa myöten ne levyt mitä oon kuunnellu ja tykästyny. Turhat mp3:t katoo hyvin noppeesti. Yleensä ne mitkä ostan jätän koneelle kuuntelua varten ettei aina tartte vaihdella ja esim humalassa rähellä levyjä toimimattomaks.

GameCube ja GBA SP on se millä pelataan.
Avatar
#11 • • trusti Guest
En mitään. Ison kasan vinyyleitä - jotka mulla on koneella mp3sina - ostan sitten joskus kun saan ensiksi rahaa ostettua teknarit... Eli kaukaisessa tulevaisuudessa.
Avatar
#12 • • sonni Guest
jokaikisen säilytettävän arvoisen levyn, jonka käsiini vain saan!
Avatar
#13 • • Hexe Guest
Miltei kaikki vinyylit... Aina kun levyä ostan niin kuuntelen/imutan tietenkin raidan ja remiksit ettei pety...
Avatar
#14 • • JussiS Guest
tooooodella paljon levyjä ja mp3:sia. yhtään peliä / ohjelmaa en oo kyl ostanu :(
Avatar
#15 • • Juki54 Guest
Varmaan parisen sataa vinyyliä.
Avatar
#16 • • Kosmonaut Guest
Aika monta, varsinkin käytetyt levyt mistä löytyy kiinnostavia artisteja haen netistä ennen ostoa. Vanhempien levyjen sampleja kun ei löydä kauhean helposti. Leffoja ei tule ostettua, kaikki rahat kun menevät lähes suoraan levyihin :)
Avatar
#17 • • pHaze Guest
Ison kasan vinyylejä. Vähän turhan usein noi 40sec clipit biiseistä on niin petollisia, että joutuu pettymään jos tilaa levyn niiden perusteella. Ja hyvät biisit kuitenkin haluaa vinyylinä. Mp3:t ovat kyllä tuoneet kuluttajan kannalta musiikkiin sitä kauan kaivattua kuluttajansuojaa tuossa mielessä.

PS. Onpas hauskaa havaita että näköjään vaikka kuinka monet muutkin tekevät samaa mistä mä olen saanut paskaa niskaan.
Avatar
#18 • • oNki Guest

Ison kasan vinyylejä. Vähän turhan usein noi 40sec clipit biiseistä on niin petollisia, että joutuu pettymään jos tilaa levyn niiden perusteella. Ja hyvät biisit kuitenkin haluaa vinyylinä. Mp3:t ovat kyllä tuoneet kuluttajan kannalta musiikkiin sitä kauan kaivattua kuluttajansuojaa tuossa mielessä.

PS. Onpas hauskaa havaita että näköjään vaikka kuinka monet muutkin tekevät samaa mistä mä olen saanut paskaa niskaan.



Tarkoitat biisien hakemista internetistä, tsekkaus tarkoitukseen?
Avatar
#19 • • pHaze Guest

Tarkoitat biisien hakemista internetistä, tsekkaus tarkoitukseen?

Jepjep.
Avatar
#20 • • GateWay Guest
Suuri osa munkin vinyylikokoelmista on nettiesikuuntelun ansiota... melko sissi saa olla jos pelkällä radiokuuntelulla/klippikuuntelulla levynsä ostaa. En todellakaan katso aiheuttavani rahan menetyksiä artisteille näin menettelemällä, korkeintaan lisäyksiä.