What items have you purchased after downloading them?

25 posts, 2 pages, 3,150 views

#21 • • Remotion Guest

PS. Onpas hauskaa havaita että näköjään vaikka kuinka monet muutkin tekevät samaa mistä mä olen saanut paskaa niskaan.

se on pakko, lisäks usein hyvien biisien metsästäminen jostain cd formaatissa on hyvin työlästä verrattuna nuuli tarjontaan joten kuraa on pakko siivilöidä isolla verkolla jotta simpukan helmet löytyisivät...

Oon varmaan ostanut n. 50-100 levyä mp3 perusteella, kun mistä vaikka tiedät millaista joku mirco de govia tekee ellet bongaa sitä ensin joltain random soittolistalta ja sitten imaile koekuunteluun. Mun musiikki ei ainakaan soi radiossa ja toiseksi en ees kuuntele radioo joten...
#22 • • ipe Guest
Useita kymmeniä cd:itä ja vinyylejä on tullu ostettua mp3:sten ansiosta. Muutamia ns. 'pakko-ostoksia' on kyllä vastapainoksi jääny ostamatta kun ei esikuunneltuna mp3:na kuullostanutkaan hyvältä. Yleisesti ottaen on paljon helpompi tehdä ostopäätös jos voi rauhassa kotona kuunnella etukäteen.
#23 • • khatt Guest
helvetisti DVD'itä divx-esikatselun perusteella.
#24 • • louis Guest
Siis en mitään. Toivottavasti joskus olisi varaa.
#25 • • Funkatronik Guest
Muutaman soul-seiskan vain. Olen jonkinlainen vanhanaikainen grate digger, eikä siihen oikein sopisi se, että jollain digitaalimedialla etukäteiskuuntelisi kaiken. Paljon hauskempaa on löytää jostain syrjäisen divarin halpislaarista joku levy jota ei tunne mutta joka vaikuttaa lupaavalta , ja huomata sen sitten olevan mestariteos. Asiaa myös vaikeuttaa se, ettei mistään saa tilattua postiennakolla, enkä halua omistaa luottokorttia, eli en minä levyjä oikein mistään ulkomailta voisi tilaillakaan.