I Love Techno 18.10.03 = :heart:
Joo suosittelen! Olin siellä tosiaan viime vuonna eikä ole ensimmäistäkään huonoa sanaa kyseisistä bileistä! Olin opiskelemassa kyseissä kaupungissa, jossa bileet ovat. Tai siis bileet ovat 10min bussimatkan päässä Gentin juna-asemalta. Bileisiin siis on ilmainen bussikuljetus asemalta. Gent on aivan ihana näkemisen arvoinen pienehkö vanha kaupunki 34 minuutin junamatkan päässä Brysselistä. Brysselin lentokentältä tulee juna kätevästi Genttiin. Bileiden iltana jo juna-asemalla oli sellaiset partyt ettei mitään rajaa, mahtava fiilis! Junat tulevat suoraan Pariisista ja Lontoosta jne ja asemalla raikui "I LOVE TECHNO" :D
Porteilla oli tietty aikamoiset kennelit ja turvatarkastukset jne. Uutisista jälkeenpäin näki että ihan tajuton määrä aineita takavarikoitu. Ihmisiä bileissä taisi olla se 30k mutta jonoja ja tungosta ei tullut oikeastaan missään vaiheessa. Narikka sujui loistavasti, tilaa oli paljon ja paljon ihmisiä duunissa.
Kun astuin sisään ekaan halliin - joka oli siis chillipuoli - mulle tuli ihan tajuton fiilis, se oli näkemisen arvoinen! Dekotuksiin oli todellakin panostettu vaikka halliin taitaa mahtua 5k ihmistä. Sieltä oli käynti keskimmäiseen halliin, jossa oli myynti jne ja myös jonka keskellä oli erillinen teltta deejiineen. Viinan ostoa varten piti ostaa erillisiä lipukkeita, 2e kipale ja niillä sai siis just bissen tai smirnof icen tai red bullin jne. Jonoja ei taaskaan pahemmin syntynyt.
Siitä hallista oli myös sisäänkäynnit Red, Orange, Blue and Breen Roomeihin tms. ja ne veti jokainen sen 5k ihmistä. Jos ne tuli about täyteen, ne suljettiin ja niistä pääsi vain ulos. Pari kertaa joutui jonottelee kun joku iso stara aloitti settinsä. Mutta viime vuoden lineup oli sellainen että joka hallissa oli kuultavaa ja aivan mahtava meininki. Visut ja dekot upeat joka paikassa.
Olin itse selvinpäin liikkeellä ja olin vetänyt aikamoista energiatankkausta (red bull yms, hyvä minä!!) ja jaksoin todellakin tanssia sen 10h yhteen menoon! Ihanaa <3
Lähtiessä ei taaskaan tarvinnut pahemmin jonotella narikassa.. Tosin bussikuljetus kaupunkiin oli aika suosittua joten sitä joutui odottaa sen puoli tuntia tms.
Asuin siis koko syksyn kyseisessä kaupungissa ja jos joku sinne haluaa lähteä niin minulta saa varmasti neuvoja majoituksen ja kaupungin suhteen. Ainii, tiketit bileisiin maksoi 36,5e ja niitä voi ostaa ainakin Fnacistä ja MusicManista Gentissä. Varmasti Brysselin Fnacistä myös. Nettimyynnistä en tiedä. Kuulemma kannattaa olla ennakkolippu.
Jos mulla on rahaa - lähden tod sinne taas. Tai jos joku posse haluu sinne (ja mulla on rahaa) niin voin kyllä lähtee oppaaksi :D
:heart:
www.ilovetechno.be :heart: