I Love Techno 2004 13.11.2004

17 posts, 1 page, 3,360 views

Avatar
#1 • • A-E Guest
Olen miettinyt tonne Beligiaan lähtöä tänä vuonna. Minua kiinnostaisi tietää onko jollain kokemuksia kyseisistä bileistä, tietoa lentojen hinnoista, hotelleista ja onko joku muu täällä mahdollisesti lähdössä tonne I Love Technoon tänä vuonna.
Avatar
#2 • • anskuli Guest
I Love Techno 18.10.03 = :heart:

Joo suosittelen! Olin siellä tosiaan viime vuonna eikä ole ensimmäistäkään huonoa sanaa kyseisistä bileistä! Olin opiskelemassa kyseissä kaupungissa, jossa bileet ovat. Tai siis bileet ovat 10min bussimatkan päässä Gentin juna-asemalta. Bileisiin siis on ilmainen bussikuljetus asemalta. Gent on aivan ihana näkemisen arvoinen pienehkö vanha kaupunki 34 minuutin junamatkan päässä Brysselistä. Brysselin lentokentältä tulee juna kätevästi Genttiin. Bileiden iltana jo juna-asemalla oli sellaiset partyt ettei mitään rajaa, mahtava fiilis! Junat tulevat suoraan Pariisista ja Lontoosta jne ja asemalla raikui "I LOVE TECHNO" :D

Porteilla oli tietty aikamoiset kennelit ja turvatarkastukset jne. Uutisista jälkeenpäin näki että ihan tajuton määrä aineita takavarikoitu. Ihmisiä bileissä taisi olla se 30k mutta jonoja ja tungosta ei tullut oikeastaan missään vaiheessa. Narikka sujui loistavasti, tilaa oli paljon ja paljon ihmisiä duunissa.

Kun astuin sisään ekaan halliin - joka oli siis chillipuoli - mulle tuli ihan tajuton fiilis, se oli näkemisen arvoinen! Dekotuksiin oli todellakin panostettu vaikka halliin taitaa mahtua 5k ihmistä. Sieltä oli käynti keskimmäiseen halliin, jossa oli myynti jne ja myös jonka keskellä oli erillinen teltta deejiineen. Viinan ostoa varten piti ostaa erillisiä lipukkeita, 2e kipale ja niillä sai siis just bissen tai smirnof icen tai red bullin jne. Jonoja ei taaskaan pahemmin syntynyt.

Siitä hallista oli myös sisäänkäynnit Red, Orange, Blue and Breen Roomeihin tms. ja ne veti jokainen sen 5k ihmistä. Jos ne tuli about täyteen, ne suljettiin ja niistä pääsi vain ulos. Pari kertaa joutui jonottelee kun joku iso stara aloitti settinsä. Mutta viime vuoden lineup oli sellainen että joka hallissa oli kuultavaa ja aivan mahtava meininki. Visut ja dekot upeat joka paikassa.

Olin itse selvinpäin liikkeellä ja olin vetänyt aikamoista energiatankkausta (red bull yms, hyvä minä!!) ja jaksoin todellakin tanssia sen 10h yhteen menoon! Ihanaa <3

Lähtiessä ei taaskaan tarvinnut pahemmin jonotella narikassa.. Tosin bussikuljetus kaupunkiin oli aika suosittua joten sitä joutui odottaa sen puoli tuntia tms.

Asuin siis koko syksyn kyseisessä kaupungissa ja jos joku sinne haluaa lähteä niin minulta saa varmasti neuvoja majoituksen ja kaupungin suhteen. Ainii, tiketit bileisiin maksoi 36,5e ja niitä voi ostaa ainakin Fnacistä ja MusicManista Gentissä. Varmasti Brysselin Fnacistä myös. Nettimyynnistä en tiedä. Kuulemma kannattaa olla ennakkolippu.

Jos mulla on rahaa - lähden tod sinne taas. Tai jos joku posse haluu sinne (ja mulla on rahaa) niin voin kyllä lähtee oppaaksi :D

:heart: www.ilovetechno.be :heart:
Avatar
#3 • • climate Guest
hmmm... tää osuis just kivasti synttäreiden aikaan :excellent: pistänpä mietintämysssyn päähän...
Avatar
#4 • • punaParta Guest
Näihin pippaloihin ollaan kyllä suunniteltu lähtöä, inttikin loppuu lokakuussa joten siitä suunnastakaan ei ole mitään rajoitteita. Mutta rahahan on ikuisuuskysymys.
Avatar
#5 • • JsL Guest
Lähti harkintaan.

Sais vaan rahat kasaan..
Avatar
#6 • • A-E Guest
No niin nyt on selvillä jo osa tämän vuoden artisteista ja lippujen hinta.

Felix Da Housecat, Carl Cox, Michael Mayer, Dave Clarke (live), Joris Voorn, Anthony Rother (live), James Ruskin, Darko, Luciano (live), Ivan Smagghe (Black Strobe), Pet Duo, Cristian Varela and Marco Bailey (live)

Liput maksaa 35 euroo+varaus maksut. Lippujen myynti alkaa 18 päivä syyskuuta.
Avatar
#7 • • Hege Guest
Kannattaa tosiaan hankkia etukäteen liput, kun ne on jo kolmisen vuotta myyty loppuun hyvissä ajoin.. Pari vuotta sitten saatiin tuurilla jostain Haagin levykaupasta liput matkalla :)

Onhan noi ihan näkemisen arvoiset bileet, mutta pari kertaa sitä tungosta kyllä riittää itselle..

Ryanairillahan pääsee kätevästi Stokis-Brysseli.. laiva+lennot vajaa satasen.
Avatar
#8 • • A-E Guest
The Prodigy

on sitten mukana tämän vuoden tapahtumassa, vaikka ei se minusta kyllä oikeastaan technoa ole, mutta hyvää musaa onneksi.
Avatar
#9 • • Hexe Guest



Felix Da Housecat, Carl Cox, Michael Mayer, Dave Clarke (live), Pet Duo, Cristian Varela and Marco Bailey (live)
.


:eek:-mikä lineup- :eek:
Avatar
#10 • • Karo Guest
Voisin lähteä. Mulla on asunut Gentissä neljä tuttua (kolme vallatussa talossa ja yksi sellaisessa hienossa asuntolaivassa) jo vuosia. Yksi on Belgian-vuosien jälkeen palannut Suomeen, mutta nyt sinne muutti taas yks hyvä kaveri. Nämä ihmiset yhdistettynä I love technon line-uppiin ovat loistava syy matkustaa Gentiin (joka on muuten kasvissyöjän paratiisi ainakin ravintoloiden ja ruokakauppojen osalta). Eli kyllä: erittäin todennäköisesti olen menossa. Jos joku haluaa seuraa kauniista naisesta halpalennolle, let me know. :)
Avatar
#11 • • Zwei Einsdrei Guest
Mulla on myös suunnitelmissa lähtä tonne, sen verran maailmankovin lineuppi, eikä etäisyys paina liikaa, sillä Amsterdamissa asustelen ainakin tän lukuvuoden..eli tässä myös seuraa tarjolla:)
Avatar
#12 • • J.Cage Guest
Naihin bileisiin ois tarkoitus menna kun taalla Gentissa majailen. Paikalliset ainakin hehkuttavat noita bileita ihan pirusti ja taytyy toi Prodigy kayda tarkastamassa.
Avatar
#13 • • Zwei Einsdrei Guest
Loytyisko nukkumapaikkaa kenekaan luota Gentista? Mita usiampi parempi, Amsterdamista on mahdollisesta tulossa mukavia tyyppeja melkoinen lauma ja mielellaan viettaisimme aikaa Belgiassa koko viikonlopun verran...
Avatar
#14 • • Mimako Guest

I Love Techno 18.10.03 = :heart: (...) Ihmisiä bileissä taisi olla se 30k mutta jonoja ja tungosta ei tullut oikeastaan missään vaiheessa. Narikka sujui loistavasti, tilaa oli paljon ja paljon ihmisiä duunissa. (...) Red, Orange, Blue and Breen Roomeihin tms. ja ne veti jokainen sen 5k ihmistä. Jos ne tuli about täyteen, ne suljettiin ja niistä pääsi vain ulos. Pari kertaa joutui jonottelee kun joku iso stara aloitti settinsä.



Me oltiin ILT:ssa vuonna 2002. Brysselistä meni junalla 45 min. Gentin asemalle, jossa oli massiiviset koiratarkastukset ja bussi suoraan ko. Messukeskuksen tyyppiseen halliin, jossa ILT oli. Sinäkin vuonna tapahtuma oli loppuunmyyty, mutta narikkaan ei tarvinnut jonottaa yhtään.

Sen sijaan noihin Blue, Orange ym. "roomeihin" (jotka todellisuudessa oli jokainen useamman tuhannen neliön kokoisia halleja) ei välillä vaan päässyt. Siitä syystä jäi näkemättä mm. Underworld live ja vaikka DJ Rush alotti vasta aamukuudelta, saliin pääsi vasta pitkän jonotuksen jälkeen ja sittenkin oltiin seinän vieressä niin ahtaasti, ettei siinä paljon edes tampattu, taitavasta tanssimisesta puhumattakaan :excellent:

Poispääsy oli sitäkin jouheampaa: lähtöpäätös tehtiin klo 6.30, ja Brysselissä, EU-komission naapurissa oltiin vällyjen alla klo 7.30 (Brysselin keskusasemalta tosin otettiin ihan taksi)...
Avatar
#15 • • -orion- Guest
Just sain kaverilta Belgiasta ILT:n virallisen MIX-CDn ja julisteen. Vakuuttavaa audiovisuaalia kyllä, harmi että joutuu pitään vaan varjobileet näillä eväillä eikä pääse paikan päälle :/
Avatar
#16 • • J.Cage Guest
Olipahan perkeleen kovat pippalot, etenkin Prodigy ja Felix da Housecat rokkasivat huolella.
Avatar
#17 • • Zwei Einsdrei Guest

Olipahan perkeleen kovat pippalot, etenkin Prodigy ja Felix da Housecat rokkasivat huolella.



No oli, R.Voigtin live huhhuh \o/