Millä "linjalla" oot itse, niinkuin musiikinparissa?
Tiedä että jokaisella ihmisellä on omat musiikki tyylinsä/vaikutelmat, 'mut jokaisella on myös omat mielipiteet musikkiinsa!Pointi on just tässä, halusinkin kuulla mielipiteitä tästä hommasta!Kiitos siitä sulle!!
Oon lähinnä hieman rankemman perkussiivisen technon ystävä.
DJ:t/tuottajat mistä diggailen enemmän tai vähemmän:
Adam Beyer, Umek, Marco Carola, Gaetano Parisio, Cari Lekebusch, Thomas Krome, Henrik B, Marco Bailey, DJ Rush, Joel Mull, Dylan Drazen, Ben Sims, Glenn Wilson, Paul Langley, Andreas Kremer, Energun 22, Leo Laker, Chris Liebing, Sven Wittekind, Marco Remus, Cristian Varela, Surgeon, Dave Clarke, The Advent, Danilo Vigorito... etc etc
Nyt kun ikää on tullut lisää niin oon alkanu syttymään deepimmälle soundille, deep houselle ja detroitille ja sen sellaselle...
Ja kyllä mut vois saada drum'n'bass-bileisiinkin..
"kiksun", eli nykytrancen ja "polkan" eli hard house/nrg/freeform/whatever olen jättänyt jo jonkin aikaa sitten kokonaan taakseni...
chilliä, idm:ää ja ambienttia tulee sillon tällön himassa fiilisteltyä
..ja electro on ihan kivaa :)
progehousesta iskee lähinnä semmonen synkempi tribaalikolistelu, progetrance ei sitten niinkään kolahda...
siinä mun tän hetkinen "linja" lyhykäisyydessään.. :) en taida olla kohdeyleisöä, mutta ehkäpä moni silti on... [url=http://www.findance.com:sta]www.findance.com:sta[/url] löytyy varmasti kaikkein eniten kohdeyleisöä, näistä nettifoorumeista siis..