Trance/Dance-Festivaali Suomeen!!!

38 posts, 2 pages, 5,741 views

Avatar
#1 • • Hardest Heart Guest
Nyt kyllä....pitäisi saada Suomeen "kunnon" TRANCE/DANCE-FESTIVAALI..
Elektroonisessa musiikissa KONEISTO ei riitä...
Tarvitaan jotain ainutlaatuista, mitä vetää porukan jopa muista Pohjolan maista meille Suomeen.

Mulla on omat ideat tästä jutusta ,nyt haluan kuulla Suomen Clubi-kansan ääniä tässä!(Mulla on jopa artistit jo "paperilla" ja paikkakin olis tälleen ideana)Nyt tarvitaan vaan yhteistyökumppaneita ja vapaaehtoisia tähän hommaan! !1 henkilö löytyy ainakin..ja se on minä itse!!

Tehdään tämä kerran kunnolla ja katotaan mite menee ja sen jälkeen katsotaan...Luulen kyllä että tämmöinen tapahtuma saa arvoitusta!!
Mutta, tää on vasta suunnittelu aikeissa, antakaa kommenteja sekä risuj ja ruusuja tästä!!
Avatar
#2 • • trusti Guest
vai trance/dance... darude ja e-type esiintyy? ei tommosta, pliis
Avatar
#3 • • Hardest Heart Guest

vai trance/dance... darude ja e-type esiintyy? ei tommosta, pliis


Missä vaiheessa Darude ja E-type on ollut Trance-Sectionissa??Muistaakseni.....NEVER!!!!
ei nyt sentään...rauhoitu jo..tässä muutama AJATELTU Artisteja:
Blank&Jones, Svenson&Gielen, Cj Stone(ei oo varmistettu vielä), Marc Van Linden, Symphony Of Strings,The Mystery, 4 Strings , Public Domain, Warp Bros.! Ian Van Dahl, Lasgo..jne..Puoletkaan ei varmaan pääsee tuleen..ainahan ne on tähän aikaaan studiossa...
SITÄ PAITSI!!
TÄÄ ON VIEL SUUNNITELU VAIHEESSA!!

DJ
Ron Van Den Beuken
Js16
Orkidea
Ypi



Nämä ovat vasta "toive" listalla...eli rauhoitu jo se sun E-types kanssa...
tai jos haluat kuulla hardhousea...mee Turun Moccaan...
nää oon aikusten bileet..luulisin....
..ja samalla tulee radiosta The Mystery:n Devotion!!!AArgh...
Avatar
#4 • • Hardest Heart Guest

vai trance/dance... darude ja e-type esiintyy? ei tommosta, pliis


Missä vaiheessa Darude ja E-type on ollut Trance-Sectionissa??Muistaakseni.....NEVER!!!!
ei nyt sentään...rauhoitu jo..tässä muutama AJATELTU Artisteja:
Blank&Jones, Svenson&Gielen, Cj Stone(ei oo varmistettu vielä), Marc Van Linden, Symphony Of Strings,The Mystery, 4 Strings , Public Domain, Warp Bros.! Ian Van Dahl, Lasgo..jne..Puoletkaan ei varmaan pääsee tuleen..ainahan ne on tähän aikaaan studiossa...
SITÄ PAITSI!!
TÄÄ ON VIEL SUUNNITELU VAIHEESSA!!



DJ
Ron Van Den Beuken
Js16
Orkidea
Ypi



Nämä ovat vasta "toive" listalla...eli rauhoitu jo se sun E-types kanssa...
tai jos haluat kuulla hardhousea...mee Turun Moccaan...
nää oon aikusten bileet..luulisin....
..ja samalla tulee radiosta The Mystery:n Devotion!!!AArgh...
Avatar
#5 • • trusti Guest

vai trance/dance... darude ja e-type esiintyy? ei tommosta, pliis


Missä vaiheessa Darude ja E-type on ollut Trance-Sectionissa??Muistaakseni.....NEVER!!!!
ei nyt sentään...rauhoitu jo..tässä muutama AJATELTU Artisteja:
Blank&Jones, Svenson&Gielen, Cj Stone(ei oo varmistettu vielä), Marc Van Linden, Symphony Of Strings,The Mystery, 4 Strings , Public Domain, Warp Bros.! Ian Van Dahl, Lasgo..jne..Puoletkaan ei varmaan pääsee tuleen..ainahan ne on tähän aikaaan studiossa...
SITÄ PAITSI!!
TÄÄ ON VIEL SUUNNITELU VAIHEESSA!!

DJ
Ron Van Den Beuken
Js16
Orkidea
Ypi



Nämä ovat vasta "toive" listalla...eli rauhoitu jo se sun E-types kanssa...
tai jos haluat kuulla hardhousea...mee Turun Moccaan...
nää oon aikusten bileet..luulisin....
..ja samalla tulee radiosta The Mystery:n Devotion!!!AArgh...



no ei ehkä siinä trancesectionissa, mutta dancessa kylläkin..

ENKÄ halua kuulla hardhousea

mut onnea projektin parissa, enpä usko että täältä löytyy hirveesti kannatusta tolle, osa noista nimistä on varmaan kuitenkin plattarilaisten mielestä liian mainstreampoppia...

ehkäpä klubitukselta löytyis enemmän kannatusta tälle? tarkoitus ei ollut masentaa... :)
Avatar
#6 • • Hardest Heart Guest

vai trance/dance... darude ja e-type esiintyy? ei tommosta, pliis


Missä vaiheessa Darude ja E-type on ollut Trance-Sectionissa??Muistaakseni.....NEVER!!!!
ei nyt sentään...rauhoitu jo..tässä muutama AJATELTU Artisteja:
Blank&Jones, Svenson&Gielen, Cj Stone(ei oo varmistettu vielä), Marc Van Linden, Symphony Of Strings,The Mystery, 4 Strings , Public Domain, Warp Bros.! Ian Van Dahl, Lasgo..jne..Puoletkaan ei varmaan pääsee tuleen..ainahan ne on tähän aikaaan studiossa...
SITÄ PAITSI!!
TÄÄ ON VIEL SUUNNITELU VAIHEESSA!!

DJ
Ron Van Den Beuken
Js16
Orkidea
Ypi



Nämä ovat vasta "toive" listalla...eli rauhoitu jo se sun E-types kanssa...
tai jos haluat kuulla hardhousea...mee Turun Moccaan...
nää oon aikusten bileet..luulisin....
..ja samalla tulee radiosta The Mystery:n Devotion!!!AArgh...



no ei ehkä siinä trancesectionissa, mutta dancessa kylläkin..

ENKÄ halua kuulla hardhousea

mut onnea projektin parissa, enpä usko että täältä löytyy hirveesti kannatusta tolle, osa noista nimistä on varmaan kuitenkin plattarilaisten mielestä liian mainstreampoppia...

ehkäpä klubitukselta löytyis enemmän kannatusta tälle? tarkoitus ei ollut masentaa... :)



Millä "linjalla" oot itse, niinkuin musiikinparissa?
Tiedä että jokaisella ihmisellä on omat musiikki tyylinsä/vaikutelmat, 'mut jokaisella on myös omat mielipiteet musikkiinsa!Pointi on just tässä, halusinkin kuulla mielipiteitä tästä hommasta!Kiitos siitä sulle!!
Avatar
#7 • • UzU Guest


Missä vaiheessa Darude ja E-type on ollut Trance-Sectionissa??Muistaakseni.....NEVER!!!!



mielestäni Darude on niin Dance-trance kuin voi vain olla.

Ja siinä vaiheessa kun Lasgo tai Ian vah Dahl alkaa hoilaan niin minä juoksen lujaa toiseen suuntaan. Trancen ystävänä en voi sanoa muuta kuin että kuuntelen mieluummin rappiä yms kuin tuota tilulilulei dance-trancea.
Avatar
#8 • • trusti Guest


Millä "linjalla" oot itse, niinkuin musiikinparissa?
Tiedä että jokaisella ihmisellä on omat musiikki tyylinsä/vaikutelmat, 'mut jokaisella on myös omat mielipiteet musikkiinsa!Pointi on just tässä, halusinkin kuulla mielipiteitä tästä hommasta!Kiitos siitä sulle!!



Oon lähinnä hieman rankemman perkussiivisen technon ystävä.

DJ:t/tuottajat mistä diggailen enemmän tai vähemmän:
Adam Beyer, Umek, Marco Carola, Gaetano Parisio, Cari Lekebusch, Thomas Krome, Henrik B, Marco Bailey, DJ Rush, Joel Mull, Dylan Drazen, Ben Sims, Glenn Wilson, Paul Langley, Andreas Kremer, Energun 22, Leo Laker, Chris Liebing, Sven Wittekind, Marco Remus, Cristian Varela, Surgeon, Dave Clarke, The Advent, Danilo Vigorito... etc etc

Nyt kun ikää on tullut lisää niin oon alkanu syttymään deepimmälle soundille, deep houselle ja detroitille ja sen sellaselle...

Ja kyllä mut vois saada drum'n'bass-bileisiinkin..

"kiksun", eli nykytrancen ja "polkan" eli hard house/nrg/freeform/whatever olen jättänyt jo jonkin aikaa sitten kokonaan taakseni...

chilliä, idm:ää ja ambienttia tulee sillon tällön himassa fiilisteltyä

..ja electro on ihan kivaa :)

progehousesta iskee lähinnä semmonen synkempi tribaalikolistelu, progetrance ei sitten niinkään kolahda...

siinä mun tän hetkinen "linja" lyhykäisyydessään.. :) en taida olla kohdeyleisöä, mutta ehkäpä moni silti on... [url=http://www.findance.com:sta]www.findance.com:sta[/url] löytyy varmasti kaikkein eniten kohdeyleisöä, näistä nettifoorumeista siis..
Avatar
#9 • • Erno Guest
Kuinkakohan isosta festarista herra / rouva tässä puhuu ?

erno /
Avatar
#10 • • Laite Guest
e-type olis kyllä kiva saada suomeen!!!
trääns muzik!!!
Avatar
#11 • • Homegrove Guest
Ihan niinkuin Koneisto ei keräisi ulkomailta Suomeen porukkaa... :laugh:

Jotenkin haistan trollin hien tässä... :D
Avatar
#12 • • pie Guest
Onnea yritykselle, mutta oletkos miettinyt miten kustannat festivaalisi järkkäämisen? Kun ennen lipputulojen saamistakin on monta rahareikää, eikä ne sponsoritkaan helpolla löydy.

Ja jos Koneiston kokoluokkaa tai lähellä sitä olevan festivaalin aikoo järjestää, muutama henkilö saa ympärivuotisesti tehdä töitä esiintyjien neuvotteluiden ym. suhteen eli ihan yksin eikä kaksinkaan ei tuollaista festivaalia järjestetä.

Intterwebistä saattaisi löytyä jostain artikkeli, jossa käsitellään bilejärkkäystä, ainakin sellainen on joskus ollut saatavilla. Lukaise läpi ja sen jälkeen tuumasta toimeen.. :)


ja toivottavasti en astunut trollimiinaan kun kirjoitin tämän ;)
Avatar
#13 • • crash Guest

Jotenkin haistan trollin hien tässä... :D



kieltämättä sama ajatus osui mieleen.
Avatar
#14 • • da_chef Guest
Joko se Rantarock on kokonaan loppunut? Eikö se ole perinteinen dancetrancefestari?
Avatar
#15 • • JussiS Guest

Joko se Rantarock on kokonaan loppunut? Eikö se ole perinteinen dancetrancefestari?


Tais tehdä neljännen konkurssinsa jo hetki sitten, eikä oo pariin vuoteen järjestetty (?).
Caro²

Posts: 5,301

#16 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Mie haistan tässä kyllä virallisen "Festival 4 Amis"-tapahtuman ainekset..

Lavan molemmille puolin Dx-corollat takapaksi auki roll.gif
Avatar
#17 • • A-E Guest
Mä voin tulla soittamaan tänne "oldskool" kerava technoa. Pakkaan levylaukut E-Typellä, Haddawayllä ja Dr.Albanilla. :hah:
Avatar
#18 • • Dives Guest
onks tää näitä rupeanpas pätemään vaikka mulla ei oo mitään hajua siitä mistä puhun topiikkeja?

samoin kun eräs Deejiit vain pistää levyjä soimaan tietyssä järjestyksessä ei siinä oo mitään erikoista kaikki sen osaa tehdä.. live aktit rulee niissä vaaditaan taitoa...

tämä on taas näitä.. tehdään tosi isot bileet ilman hajuakaan.. tai oikastaan toivoa onnistumisesta.. sitten vedetään hirveet tappiot ja jäädään luottotietohäiriöiseksi kun menin ja bostasin.. mut hei.. ainakin sain feimiä.
Avatar
#19 • • kosmo Guest

Hei siis IhQsigamageet!! Just.. tällasa kunnoo kikxudancetrance-bileitä meizi ...gaipaa!! ..JA mullon idis! Mites ois sellane fire&ice teemax?! Et niiQ jengi pukeutus valkosee ja sinisee kiksukarvaan?!?!


sanokaa jo että se oli trolli! :crybaby:
Avatar
#20 • • Individual Guest
Ei oo todellista...
:eek: