Oon mäkin taas nopee vastaileen...
Genki;
jason saaks sun trediin heittää tällasen miksaukseen suoraan liittymättömän välikommentin...?
Saa :D
Genkstah mun piti jotain kommentoida tuohon sun kommenttiin uuden ja vanhan breaksin tiloista mut sä taisit sanoo jo oleelliset. Word siis tai jotain :cool: No jos sen verran miettii vielä (töissä ei jaksais), omasta puolesta itsellä lähti vanhasta breakbeatista kiinnostus koko elektronisen musan genreihin. Sen jälkeen on tullut kuunneltua junkkaa, housea, trance, jne. Nu-skool breaksiin ei lähtenyt innostus sen takia, että sitä kutsutaan "breakbeatiksi", vaan siksi et se kuulosti tosi freshiltä soundilta silloin mitähän se ois ollu, '99 tai jotain kun Englannissa aloin käymään eräällä nu-skool breaks klubilla.
Eli siis ei kai pitäis sekoittaa vanhaa breaksiä ja uutta, koska ne on kuitenkin vähän eri asioita. Ja tämä "nyky"-breaksi on kuitenkin sen verran laaja alue; elektrompaa, housempaa, jne.
Genki;
mut vähän sen makunen et on ihan jammattu biisit yhteen ja laitettu purkkiin.
Noh, täytyy myöntää et tää oli tehty tyyliin; Kaupasta uusien levyjen kanssa, niitä hieman läpi ja sit äänittämään settiä ilman sen kummempaa tarkoitusta tehdä miksausta. Oli miksatessa sen verran fiilikset päällä et päätin sit pistää jakoon. Esim. Snow White on sit mun miksauksista ehkä vähän monipuolisempi jos katotaan tyyliskaalassa. Tässä yritin laittaa vähän pimeempää bilemättösoundia. Eli joo biisit yhteen ja purkkiin menolla oltiin liikenteessä mut se ei ollu tarkoitus, ei, se vaan kävi niin! :D
Kolina;
Tällastako meinasit pistää ens la?
Joo, tai ajattelin itse asiassa useempaankin vaihtoehtoa tyylillisesti. 30 min seteissä on se (ainoa) hyvä puoli, että ainakin mahtuu ottaa monenlaista eri tyyliä mukaan. Pitää kattoo jos tällainen soundi iskee (kun se nyt tällä hetkellä on eniten omaan mieleen), jos ei niin vähän partybreiksii ja ajattelin myös ottaa junkkaa mukaan, jos vaikka breiksi ei sattuis uppoomaankaan :confused: Zara, joka soittaa ennen mua tais uhata vetää junkalla, joten pitää kattoo saako porukan pysyyn lattialla kun bpm tippuu sellaset 40... :D
Mut kaikille kiitos kommenteista ja kommentoimattomillekin kiitos jos miksauksesta on jotain mielihyvänväreilyjä tullut.
Piis,
Jay