Jaywink - Damage Inc.

9 posts, 1 page, 1,294 views

Avatar
#1 • • Jaywink Guest
damageinc_pic.jpg

Ei ihan täysin uus miksaus, ei hirveenä muistanut laitella jakoon.. Toivottavasti biisit tippuu :cool:

Damage Inc.

http://www.basspace.org/audio/jaywink-damageinc.mp3

Deekline & Wizard ft. Desy & IC3 : Sun is shining [botchit]
Soto : Hootenanny [botchit]
Aquasky vs Masterblaster : Stayfresh [shadow cryptic]
Johnny Halo : Bodywork [cellar door]
Skool of Thought : Turn it up [trigger/botchit]
Si-Begg : Jump (Deekline & Dreb re-edit) [rat/fuel]
Dj Rocca & Fifth Suite : Wet wendy [functional breaks]
Deep Impact : I love music [supercharged]
Dj Isy : Thanke [spanish breakz]
Deep Impact : Methods (VIP remix) [supercharged]
Freestylers vs Million Dan : No replica (Aquasky vs Masterblaster remix) [supercharged]
Entity : Eatin' me breakfast [fusetrax]
Future Funk Squad vs Madam Breaks : I want you (FFS dirty dub) [re:connect]
Bill Vega & New Decade : Venom [wireframe]
Aquasky vs Masterblaster ft. Daddy Freddy : War [shadow cryptic]

64:03 time - 58.6 megabassbytes

sponsored by http://www.basspace.org
Cutoff

Posts: 14

#2 • • Cutoff
Jaywink tuntuu olevan ainoa, joka vetää tylyä linjaa. Ei mitään progehissuttelua ja leijunta tränsebreakkia vaan ihan oikeeta robottimeteliä. Meikän kirjoissa suomen kovin nubreaks DJ. Aina löytyy raitoja jotka on pakko koittaa itekki poistaa kaupasta.
Vautsi.
Avatar
#3 • • Kalle Karvanen Guest
Piti Seron suitsutuksen takia hakea tämä kuunteluun. Sanotaanko nyt niin että teknisesti hyvä, vaihdot sujuu jne, mutta... Selektio ei sitten uponnut yhtään muhun. Tiedän että vika on itsessäni, koska ei näissä biiseissä taida olla mitään vikaa.

Tämä vain todistaa sitä että breakkigenre menee siihen suuntaan joka on vastapäätä omaani. Silloin kun breakki nosti päätään niin se kuulosti melko freshiltä ja säälimättömältä menolta, mutta nyt kehitys on mielestäni tylsempään ja munattomampaan suuntaan. Ilmankos ko genre nykyisin kelpaa progen kylkiäiseksi :)

Suosittelen tätä kuitenkin ihmisille jotka ovat kiinnostuneita hyvin miksatusta breakkikamasta. Harmi että ei uponnut mulle, mutta aina ei kaikki voikaan upota.
Avatar
#4 • • Jaywink Guest
cheers Sero noi kommentit lämmitti mieltä aika mukavasti :happyroll:

mut joo Kallen kommentteihin; kaikkihan on makuasioita eikä kaikille voi kaikki musa upota mut kiva et tuli ainakin rehellinen kommentti. oishan se aika huono juttu jos kaikkien mielestä sama musa ois hyvää ;)

oon tavallaan samaa ja eri mieltä itse breaksiin liittyneissä kommenteissa. eri mieltä näistä biiseistä (heh tietty) mut tavallaan samaa mieltä et on tuntunut viime aikoina, että on hankalempaa löytää hyvää tavaraa. just tota Seron mainitsemaa progehissuttelua tulee ulos vähän liiankin suuri osa kakusta, miten sen nyt sitten jokainen mieltääkin.

no sen kummemmin analysoimatta toivottavasti joku muukin on tykännyt. uutta miksausta tulossa tässä piakkoin :cool:
Avatar
#5 • • Hulda Guest
No olipas täs mukava breiksisetti.Täl kyl lähti päivä rullaamaan mukavasti kun tätä diggaili.Jäbän setit on kyl aina ollu maistuvaa tavaraa :heart:
Avatar
#6 • • genki Guest

Ilmankos ko genre nykyisin kelpaa progen kylkiäiseksi :)




:D :D :D

älkää ny jätkät, se on kato ne nyanssit.. :heart:


jason saaks sun trediin heittää tällasen miksaukseen suoraan liittymättömän välikommentin...? joo kiitti no täs tulee sit! ;] ..siis ite oon joskus 97 tykästynyt breikkiin just sen takia et se oli niin ruffia meininkiä ('mainframe wrekka', 'believer', 'planet shock future rock' etc.) ja dikkas siitä rososuudesta mitä niissä biiteissä oli ja silleens. raa'at synat rutis ja bassot oli liian lujalla. sit vuosien mittaan se jotenkin morffautu houseen se genre (synty kai nuskool breaks). eihän nykyajan breikki oo oikeesti breakbeattia nähnykkään. se on housea jossa on two step biitti. joku plump djs, meat katie etc niitähän soitetaan useissa _isoissa_ klubeissa nykyään. eli pakkohan niiden on olla vähän 'slickimpiä' et ne menee siellä läpi..

ihan sitä vaan et ite kuuntelen niitä vanhoja juttuja jos haluun kuunnella voimakkaita breiksejä, ja sit näitä uudempia jos haluu kuunnella sellasta hinutetumpaa tuotantoa. ymmärrän hyvin niitä ihmisiä jotka ennen dikkas breikistä muttei vältsyyn enää. se on muuttunut niin paljon ja blendautunut kaikkiin muihin genreihin niin rajusti.

tästä miksauksesta - hyvää pätkimismeininkiä, tähän olis sopinu loppuun vaik vähän dj questin tai distortionzin niit uusia hardcore beatsilla tai jotain, ois niinku rymistäny loppuun vielä sellasen vikan spurtin. ;] tekniikka kohallaan niinku jäbäl aina, ja just hyvää varsinkin autoilumusana mun mieleen. mut vähän sen makunen et on ihan jammattu biisit yhteen ja laitettu purkkiin. toimii kyl täs vaik ite on vähän enempi sellanen jumittaja nois jutuis.


maxx respect for keeping on guitenski. ye olde feller! :cool:
Avatar
#7 • • kolina Guest
Oli pakko stalkkeroida tämä miksaus kuunteluun, koska soitat mun kanssa samaan aikaan ensi lauantain [bunkaku]-bileissä. Eli tiedän suunnilleen mitä menetän ja mitä soitan vastapainoksi. :D

Näköjään missaan hyvän setin, sillä tykkäsin tästä kovasti. Oma musamakuni menee kokoajan enemmän breikin ja elektron yms. härösoundin suuntaan. Itse asiassa en hirveemmin kuuntele sellasta perinteistä nopeatempoista junglea vaan enemmän putoo sellaset hitaammat, mutta kuitenkin rähjäset ja gruuvit breikit.

Tällastako meinasit pistää ens la?
Avatar
#8 • • bansq Guest
kiva, rikkobiitti maistuu aina joten pistetäänpä lataukseen ja samantien kuunteluun. kommenttia myöhemmin, etukäteen propsit tracklististä :happyroll:
Avatar
#9 • • Jaywink Guest
Oon mäkin taas nopee vastaileen...

Genki;

jason saaks sun trediin heittää tällasen miksaukseen suoraan liittymättömän välikommentin...?



Saa :D

Genkstah mun piti jotain kommentoida tuohon sun kommenttiin uuden ja vanhan breaksin tiloista mut sä taisit sanoo jo oleelliset. Word siis tai jotain :cool: No jos sen verran miettii vielä (töissä ei jaksais), omasta puolesta itsellä lähti vanhasta breakbeatista kiinnostus koko elektronisen musan genreihin. Sen jälkeen on tullut kuunneltua junkkaa, housea, trance, jne. Nu-skool breaksiin ei lähtenyt innostus sen takia, että sitä kutsutaan "breakbeatiksi", vaan siksi et se kuulosti tosi freshiltä soundilta silloin mitähän se ois ollu, '99 tai jotain kun Englannissa aloin käymään eräällä nu-skool breaks klubilla.

Eli siis ei kai pitäis sekoittaa vanhaa breaksiä ja uutta, koska ne on kuitenkin vähän eri asioita. Ja tämä "nyky"-breaksi on kuitenkin sen verran laaja alue; elektrompaa, housempaa, jne.

Genki;

mut vähän sen makunen et on ihan jammattu biisit yhteen ja laitettu purkkiin.



Noh, täytyy myöntää et tää oli tehty tyyliin; Kaupasta uusien levyjen kanssa, niitä hieman läpi ja sit äänittämään settiä ilman sen kummempaa tarkoitusta tehdä miksausta. Oli miksatessa sen verran fiilikset päällä et päätin sit pistää jakoon. Esim. Snow White on sit mun miksauksista ehkä vähän monipuolisempi jos katotaan tyyliskaalassa. Tässä yritin laittaa vähän pimeempää bilemättösoundia. Eli joo biisit yhteen ja purkkiin menolla oltiin liikenteessä mut se ei ollu tarkoitus, ei, se vaan kävi niin! :D

Kolina;

Tällastako meinasit pistää ens la?



Joo, tai ajattelin itse asiassa useempaankin vaihtoehtoa tyylillisesti. 30 min seteissä on se (ainoa) hyvä puoli, että ainakin mahtuu ottaa monenlaista eri tyyliä mukaan. Pitää kattoo jos tällainen soundi iskee (kun se nyt tällä hetkellä on eniten omaan mieleen), jos ei niin vähän partybreiksii ja ajattelin myös ottaa junkkaa mukaan, jos vaikka breiksi ei sattuis uppoomaankaan :confused: Zara, joka soittaa ennen mua tais uhata vetää junkalla, joten pitää kattoo saako porukan pysyyn lattialla kun bpm tippuu sellaset 40... :D

Mut kaikille kiitos kommenteista ja kommentoimattomillekin kiitos jos miksauksesta on jotain mielihyvänväreilyjä tullut.

Piis,
Jay