Mitä kirjaa/kirjoja luet juuri nyt?

608 posts, 31 pages, 200,881 views

Avatar
#441 • • SamZa Guest
MARILYN MANSON Helvettiin ja Takaisin :excellent:
Avatar
#442 • • booga Guest
Can't Stop Won't Stop (A History Of The Hip-Hop Generation) by Jeff Chang

pitäis alottaa :)
Avatar
#443 • • LindaGP Guest
Kaikki vaan lukee fänsejä korkeakulttuurisia opuksia... Vähänkö hävettää kertoa, että mä sain just valmiiksi Michael Gerberin Barry Trotter ja häpeämätön parodia, jonka aloitin 3kk sitten kun olin sairaalassa juuri kakaran tehneenä. Just nyt menossa Stephen Kingin Callan sudet (MT5).
Avatar
#444 • • _U Guest
Paulo Coelhon 'Paholainen ja neiti Prym'. Aika pirun oivaltavaa, kriittistä tekstiä ihmisen luonteenpiirteistä; miksi minä haluan olla hyvä/paha, miksi minä haukun/kehun tällä foorumilla jotain, miksi minulla on tarve nostaa itseni esille, miksi haluan lisää rahaa, hienoja esineitä, tavaroita, mainetta, kunniaa. Miksi vakuutan muille, että ne ovat pinnallisia arvoja, vaikka silti itse elän niissä?

Suosittelen, vaikka en ole edes vielä kokonaan lukenut.
Avatar
#445 • • _U Guest

Kaikki vaan lukee fänsejä korkeakulttuurisia opuksia...



Höpö höpö. Kaikki täällä vaan haluaa kertoa, että lukee korkeakulttuurisia opuksia, haluaa kertoa kaikille, että on sivistynyt ja tosi intelellelelekkeruutututuelli.

Todellisuudessa, me kaikki olemme samaa apinalaumaa, jotka vain tykkäävät lukea. Sillä EI ole juurikaan väliä, onko kirja elitistien arvostamaa p*skaa vai kioskikirjallisuutta; "lukeminen kannattaa aina ja banaani voi olla väärinpäin myös p*rseessä".

Lukeminen kannattaa aina.
Avatar
#446 • • Taedium Guest

tällä hetkellä luen Dan Brownin the Da Vinci Code:a.

Eilen sain tuon lainaan. Kun saan edellisen kirjani valmiiksi, aloitan tuon...

:angry: :mad:

Oliko pakko lukee?

Valmiiksipureskeltu teksti oli vielä vedetty tehosekottimen läpi, jotta sen saa pillillä imee.

Ihan ok kirja, jos tykkää mm. Lustbaderista, mutta mikä ihme teki Dan Brownin keskinkertaisesta kirjoituksesta maailmanlaajuisen bestsellerin? Netistäkin löytyy kattavampaa infoa Da Vincistä, kuin mitä Brownilla on ollu materiaalina tohon kirjaan. Suuren suuri pettymys. Jos olisin ostanut ennakko-odotuksitta sen lentokentältä lentoa varten, olisin pitänyt huomattavasti enemmän.

Aloitan The Slave:n (vähä reilu satasivunen, ei varmaa kestä kauaa.) ja sen jälkeen Fizgerald Brownin The Gospel Truth - An african american on the run.
Avatar
#447 • • Hexe Guest
Vähäse psykologisempaa kamaa...
Paul Tournier - Roolimme ja me
Avatar
#448 • • LindaGP Guest
Sain juuri valmiiksi uusimman Harry Potterin. Loppuratkaisu löi minua halolla päähän. :sad:
Avatar
#449 • • phanatic Guest
Matthew Evangelista: Tshetshenian sodat - hajoaako Venäjä?
Avatar
#450 • • MikkiHiiri Guest

MARILYN MANSON Helvettiin ja Takaisin :excellent:



Tuli lukastua tosta joku 1/3 itekin yks päivä hirvees darras :)
Avatar
#451 • • Båssanova Guest

Dalai Lama & Harold C. Cutler - Art of Happiness



Todellakin viisasta tekstiä ja paljon hyviä käytönnän vinkkejä mielen harjoittamiseen ja yleensäkin itsensä kehittämiseen. Kiitti vinkistä ja suositellaan myös muillekin :heart:

Seuraavaksi onkin sitten vuorossa Mihaly Csikszentmihalyin Flow - elämän virta.
Avatar
#452 • • Funkatronik Guest
Miller/Sklansky/Malmuth: Small Stakes Hold'em
Avatar
#453 • • Felis Guest
J.R. McNeill & William H. McNeill: Verkottunut ihmiskunta - yleiskatsaus maailmanhistoriaan. Pitäisi olla jonkinlainen yleistajuinen maailmanhistoria pähkinänkuoressa -teos. Näin alkuun tyyli tuntuu ehkä vähän liiankin yksinkertaistetulta, mutta katsotaan nyt...
Avatar
#454 • • 029 Guest

J.R. McNeill & William H. McNeill: Verkottunut ihmiskunta - yleiskatsaus maailmanhistoriaan. Pitäisi olla jonkinlainen yleistajuinen maailmanhistoria pähkinänkuoressa -teos. Näin alkuun tyyli tuntuu ehkä vähän liiankin yksinkertaistetulta, mutta katsotaan nyt...



Vois olla mulle kyllä hyvä teos. Ei noi lukuaineet koskaan ollu mun leipälaji niin on aikalailla aukkoja maailman historiassa.
Avatar
#455 • • Hexe Guest
Charles Bukowski - Vanhan likaisen miehen juttuja

Aika loistavaa kieltä :D
Avatar
#456 • • peepe Guest
Juuri lukasin Paulo Coelhon Veronika päättää kuolla, ja oli piristävä teos ja täynnä mukavia mietteitä elämästä :)
Avatar
#457 • • Timce Guest
Arturo Peréz-Reverte - Yhdeksäs portti

Leffa oli loistava, joten kirjakin pitää lukea.
Avatar
#458 • • drS Guest
Yhh toi yheksäs portti on kyl häpeäpilkku Polanskin uralla eikä kirjakaan napannu paljo yhtään, mut coelho on kyl varsin jees. Hyvä peepe!
Avatar
#459 • • LindaGP Guest
Kevyenä päivälukemisena C.S. Lewis: Narnian tarinat ja nukuttavana iltalukemisena Keith Code: The soft science of roadracing motorcycles.
Avatar
#460 • • Båssanova Guest
Flow luettu, hyvä ja opettavainen kirja. Vaati ehkä tavallista enemmän keskittymistä psykologian termiensä vuoksi.

Mutta sitten Ninjojen maailmaan:

Ninjutsu - History and Tradition
"This is the only book on the art of ninjutsu written by Dr. Masaaki Hatsumi, the 34th-generation leader of the togakure-ryu ninjutsu tradition. This best-seller contains training and fighting secrets known only to the ninja of ancient Japan."