mä oon hävittäny sen lapun :crybaby:
oon tosi huono näis aikuisten asioissa..
oon tosi huono näis aikuisten asioissa..
312 posts, 16 pages, 166,855 views
joku 350 egee palautuksia, mut huom tohon tipahtaa lisää sit sen n. 3000e asunnon ja työpaikan välisiä kulukorvauksia! :eek: :D :cool:
joku 350 egee palautuksia, mut huom tohon tipahtaa lisää sit sen n. 3000e asunnon ja työpaikan välisiä kulukorvauksia! :eek: :D :cool:
Sorry to spoil your fun, mutta muistathan, että omavastuu on 500e ja lopuistakin menee vielä veroa. Eli et tule saamaan koko 2500e takaisin. Jos työnantajasi maksaa matkakulusi, he saavat vähentää ne kokonaisuudessaan, mutta yksityishenkilönä et voi sitä tehdä.
+/- oe
joku 350 egee palautuksia, mut huom tohon tipahtaa lisää sit sen n. 3000e asunnon ja työpaikan välisiä kulukorvauksia!
joku 350 egee palautuksia, mut huom tohon tipahtaa lisää sit sen n. 3000e asunnon ja työpaikan välisiä kulukorvauksia!
ei se nyt ihan noin mene. mun käsittääkseni noi matkakulut vähentävät saajan veroanalaista tuloa eikä suoraan tulosta maksettavia veroja. eli todellinen hyöty on siten veroprosentti x vähennys.
Lueppas pari postausta ylöspäin, tästä on jo keskusteltu.
Lueppas pari postausta ylöspäin, tästä on jo keskusteltu.
no shit, sherlock. kuitenkin remotion kuvittelee saavansa palautuksia 3000 e, vaikka asia ei niin olekaan.