Veroehdotus: mätkyjä vai palautuksia?

312 posts, 16 pages, 166,939 views

#101 • • Hallaaa Guest
mä oon hävittäny sen lapun :crybaby:
oon tosi huono näis aikuisten asioissa..
#102 • • LindaGP Guest

joku 350 egee palautuksia, mut huom tohon tipahtaa lisää sit sen n. 3000e asunnon ja työpaikan välisiä kulukorvauksia! :eek: :D :cool:

Sorry to spoil your fun, mutta muistathan, että omavastuu on 500e ja lopuistakin menee vielä veroa. Eli et tule saamaan koko 2500e takaisin. Jos työnantajasi maksaa matkakulusi, he saavat vähentää ne kokonaisuudessaan, mutta yksityishenkilönä et voi sitä tehdä.
#103 • • miikkaL Guest
117e tulee takaisin, eikä tuossa oltu huomioitu elatusmaksuja lainkaan, joten tuon päälle tullee vielä n. 80e! Yeeaahh!
#104 • • Remotion Guest

joku 350 egee palautuksia, mut huom tohon tipahtaa lisää sit sen n. 3000e asunnon ja työpaikan välisiä kulukorvauksia! :eek: :D :cool:

Sorry to spoil your fun, mutta muistathan, että omavastuu on 500e ja lopuistakin menee vielä veroa. Eli et tule saamaan koko 2500e takaisin. Jos työnantajasi maksaa matkakulusi, he saavat vähentää ne kokonaisuudessaan, mutta yksityishenkilönä et voi sitä tehdä.

joo, eli n. 3000 pitäis tipahtaa tilille. siinä on huomioitu tuon. 350e+3303,30ekulukorvauksia. eli toi 3000 oli vähän sievistelty luku jo itsessään :hah:
#105 • • insertxox Guest
+/- oe

:) / :sad:
#106 • • Hansu Guest

+/- oe

Samma här.
#107 • • jaksu Guest

joku 350 egee palautuksia, mut huom tohon tipahtaa lisää sit sen n. 3000e asunnon ja työpaikan välisiä kulukorvauksia!

ei se nyt ihan noin mene. mun käsittääkseni noi matkakulut vähentävät saajan veroanalaista tuloa eikä suoraan tulosta maksettavia veroja. eli todellinen hyöty on siten veroprosentti x vähennys.
#108 • • LindaGP Guest

joku 350 egee palautuksia, mut huom tohon tipahtaa lisää sit sen n. 3000e asunnon ja työpaikan välisiä kulukorvauksia!

ei se nyt ihan noin mene. mun käsittääkseni noi matkakulut vähentävät saajan veroanalaista tuloa eikä suoraan tulosta maksettavia veroja. eli todellinen hyöty on siten veroprosentti x vähennys.

Lueppas pari postausta ylöspäin, tästä on jo keskusteltu.
#109 • • jaksu Guest

no shit, sherlock. kuitenkin remotion kuvittelee saavansa palautuksia 3000 e, vaikka asia ei niin olekaan.
#110 • • Remotion Guest

no shit, sherlock. kuitenkin remotion kuvittelee saavansa palautuksia 3000 e, vaikka asia ei niin olekaan.

lueppas tarkemmin ylhäältä päin, asia on just niin. Sitä paitsi who cares, ja sitä paitsi, would not care less!
#111 • • Lunatica Guest
Jopa plussalle parisen sattoo :excellent:
#112 • • louis Guest
Zero tolerance.. Ei tullu eikä menny :( :)
#113 • • Digital Beat Guest
en tarkkaa summaa muista mutta muudan kymppi sitä palautusta oli... :D
#114 • • LindaGP Guest
Haaa!!! Maksettavaa lopulta vain 22,92e.
#115 • • poet Guest
450 egee perseen puolelle :angry:
#116 • • Hugo Guest
80 e palautuksia muistaakseni... Jos ens vuonna ei ole taas veroehdotuksen piirissä niin voi vi##u. Ehkä maailman persein homma tehdä jotain veroilmoitusta.
#117 • • Nudie Guest
Heh.

Takaisín 1500 euroa...

Kiva joulubonus.
#118 • • JussiS Guest
407 euroo takas. Vähemmän kun odotin, mut kai tollakin jo joulun viettää :)
#119 • • root Guest
e38,45 valtiolle.

Tosin näin vähän en ole maksanut mätkyjä moneen vuoteen.
#120 • • timppa^ Guest
ekat palautukset ikinä, ja jopa sellaiset jotka tuntuu: 500 euroa. :heart: