Veroehdotus: mätkyjä vai palautuksia?

312 posts, 16 pages, 166,913 views

#1 • • Daniel Braun Guest
Kumpia tälläkertaa tuli?

Mulla suht positiivinen aamu...
Postiluukusta tipahti verohallinnon kirje.
288,73e palautuksia :)
Menee lainojen maksuun ja joululahjoihin.
Viimevuonna tais tulla takaisin joku 140e tms, nyt vähän enemmän.
#3 • • Bio Guest
eiks ne käsitelty sukunimen mukaan.. mulla alkaa V:llä

HOHHOOOH! :sleepy:
#4 • • Homegrove Guest
Saa vissiin maanantaina jännätä.
#5 • • Halokaust Guest
259 e palautuksia :roll: Menee juomatta jääneisiin kaljoihin
#6 • • onnela Guest
181e back! woohoo... viime vuonna makselin melkeistä 400 ekiä...
#7 • • George Shield Guest
130e pitäisi maksaa... :(
#8 • • Tapsa Guest

259 e palautuksia :roll: Menee juomatta jääneisiin kaljoihin

Oikein :D
#9 • • tumpsi Guest
107,40 ?
(plussaa siis) :cool:
#10 • • Mikko Guest
+103e
#11 • • Quu Guest
Rupesi jännittämään nyt ihan liikaa. :(
#12 • • A-E Guest
Varmaan taas tiedossa kunnon mätkyt.
#13 • • okiru Guest
Taitaa ne kohta muistaa L kirjaimella alkaviakin. Tulee joko perkeleenmoiset mätkyt tai runsaat palautukset. Toivoen parasta, peläten pahinta :panic:
#14 • • OSC8 Guest

Tulee joko perkeleenmoiset mätkyt tai runsaat palautukset. Toivoen parasta, peläten pahinta :panic:

Sama täällä. Ai suatana kun ahistaa :panic:
#15 • • Lupus Guest
Vittu että mua vituttaa! :mad: :mad: :mad: :mad:

Vittu 400e mätkyjä!Miten on mahdollista semmosesta niinkin pienestä summasta minkä mä tienasin viime vuonna!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Vittu ku muutenkin käyn työharjottelussa tappiolla,menee enemmän rahaa vuokraan ja matkakustannuksiin ku saan opintotukee!
:mad: :mad: :mad: :mad:

Ja sitte ku on viikon sairaalassa ja saa yli 200 euron laskun niin arvatkaa korvaako Kela tai sossu siitä mitään!?? NO EI!!!!!!!!
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Näinkö vittu Suomi tukee opiskelua,vähän ku meinaa saada muutaman euron ylimäärästä niin eiköhän sekin vähä viedä pois!Vittu pitäskö tässä alkaa myymään itteänsä tai huumeita että sais rahaa ettei vittu tarvis elää pyhällä hengellä ja pikkukivillä!VITTU lyhentäkää vaan opiskeluaikoja ja pienentäkää vaan sitä opintotukeekin samalla saatanan riistäjät!!!!!!
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

VITTU KU MÄ VALMISTUN NIIN MÄ KYLLÄ MUUTAN HEL-VE-TIN KAU-AS täältä vitun Suomen verohelvetistä!!!!!!
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Haistakaa niin pitkä vittu että sen huulilla voi lentää kuuhun koko valtiovalta !! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :angry: :angry: :angry: :mad:
#16 • • osm Guest

'Vittu 400e mätkyjä!Miten on mahdollista semmosesta niinkin pienestä summasta minkä mä tienasin viime vuonna!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Tyhmyydestä sakotetaan. Kannattaa välillä kattoa vaikka vero.fi:n laskurilla onko veroja mennyt riittävästi, joskus voi joutua korjaamaan veroprosenttia ylöspäin, joskua alaspäin.

Munkin mielestä kyllä opiskelijoiden pitäisi saada jotain verohelpotuksia.
#17 • • LindaGP Guest
70e ja risat pitäis maksaa. Pitää pistää matkakulut, niin luultavasti saan takaisinkin.
#18 • • 8PUS Guest
veronpalautus 129,93 euro :)
#19 • • akir0 Guest
Palautusta ~380euroa. Ja jos joku tosiaan on saanut mätkyjä niin syyttäköön itseään.
#20 • • LindaGP Guest

Ja jos joku tosiaan on saanut mätkyjä niin syyttäköön itseään.

Noh noh. Olen monta kertaa ihmetellyt sitä, että miksi veroprosenttini vuodesta toiseen on suht sama ja verottajan laskema, ja tulotkaan eivät ole lisääntyneet, mutta mätkyjä tulee joka kerta vaikkei sen tulorajan yli menisikään. Miksi verottaja laskee sen prosentin niin alakanttiin?