22 posts, 2 pages, 3,858 views
Miten musta tuntuu että täällä on meininki vähän löystynyt? Kaikki ei olekaan enää niin tiukkaa ja virallista? Edes kirjoitusvirheistä ei ole pitkään aikaan huomauteltu :sad: :crybaby:
Edes kirjoitusvirheistä ei ole pitkään aikaan huomauteltu :sad: :crybaby:
Hyvä vaan, koska itse en ole mikään äidinkielen ja kieliopin nero lukihäiriöni takia.
Oonks mä ainut, jonka mielestä löystynyt linja on satunnaisesti jopa liian löysä?
Odotelkaa vaan että talvi tulee taas niin saadaan se luontainen synkkyytemme taas esille ja tiukan virallinen linja jatkuu
Oon aina luullu et tiukka ois parempi ku löysä
Eih jaksaako joku tosiaan jäpittää jostain spedeilytopikeista... Liikaa nenänkaivuuta pojat, kuunnelkaas europoppia välillä!
ihq :heart:
Kutsukaa minua kalkkikseksi ja natsiksi, mutta mielestäni on sääli, että freestylessä suuri osa topiceista muuttuu jossain vaiheessa replykuvafloodiksi tai urpoiluksi alkuperäisen, jopa mielenkiintoisen aiheen hautautuessa "höhö, me too!" -spammin alle. Vapaamielistä läppää voi toki heittää tiettyyn pisteeseen asti, mutta ei kuitenkaan kannattaisi saastuttaa suolistokaasullaan ihan kaikkien tovereiden ruokailuhetkeä, vaikka pieru onkin aivan tajuttoman hauska asia.