Ilmapiirimittaus

22 posts, 2 pages, 3,551 views

Avatar
#1 • • miikkaL Guest
Miten musta tuntuu että täällä on meininki vähän löystynyt? Kaikki ei olekaan enää niin tiukkaa ja virallista? Edes kirjoitusvirheistä ei ole pitkään aikaan huomauteltu :sad: :crybaby:
Avatar
#2 • • JussiS Guest

Miten musta tuntuu että täällä on meininki vähän löystynyt? Kaikki ei olekaan enää niin tiukkaa ja virallista? Edes kirjoitusvirheistä ei ole pitkään aikaan huomauteltu :sad: :crybaby:


1 varoitus turhista topikeista :)

Ei kai, munkin mielestä on löysentynyt, hyvä vaan. Johtuu varmaan Freestylen aiheuttamasta positiivisesta kaaoksesta, joka on levinny muuallekin. Mut kyl tääl sentään vielä aiheesta disautetaan :D
Avatar
#3 • • Bio Guest
ehkä vähän, mut kyllä tääl viel nipotetaan..
Avatar
#4 • • Tapi T Guest
Ainakin omasta mielestäni Plattarin fiilis on parantunut viimeisen puolen vuoden aikana ihan huomattavasti, vaikkakin muutama nimeltä mainitsematon sankari jaksaa edelleen päätään aukoa.

IMO Freestylen myötä koko foorumi on kokenut eräänlaisen uudelleen heräämisen, jonka myötä kaikenlainen kyräily on vähentynyt.
Avatar
#5 • • drS Guest
erästäkin hörhöä lainaten: "freestylen takia plattariakin pystyy taas lukeen!"

ei sillä et mä oisin sitä koskaan lopettanu :heart:
Avatar
#6 • • A-E Guest

Edes kirjoitusvirheistä ei ole pitkään aikaan huomauteltu :sad: :crybaby:



Hyvä vaan, koska itse en ole mikään äidinkielen ja kieliopin nero lukihäiriöni takia.
Avatar
#7 • • ville Guest


Hyvä vaan, koska itse en ole mikään äidinkielen ja kieliopin nero lukihäiriöni takia.



no hyvä tietää että en ole yksin :heart:

<seuraava on läppä>

ehkä löystyminen johtuu siitä, että kaikki hörhöt on klubituksessa ding.gif

<tää oli läppä>
Avatar
#8 • • Jusu Guest
Freestylen ilmestymisen jälkeen saukkojutustelussa on ollut hiljaista. Lieneekö koko osio hiipumassa pois, kun ei todella asiallisia keskusteluja kuitenkaan niin paljoa synny? Ujommat laittanevat asiallisenkin oloisen topikkinsa freestyleen, koska siellä on "rennompi ilmapiiri, ja en ehkä saa niin paljon kakkaa ylleni, koska asiani on oikeastaan aika tyhmä". Moderaattorit ovat voimattomia, koska lain käsi ei ulotu freehen, eikä asiallisia topikkeja täten voi siirtää muualle -> kaikki plattarin musiikkiin liittymätön keskustelu rappeutuu ennen pitkää goatse-läpän ja replykuvien saastuttamaksi :crybaby: :ksi. Vuonna 2034 ilmestyy aihetta käsittelevä katastrofielokuva.

Eivaan, oikee suunta: balanssi määrää.
Avatar
#9 • • MikkiHiiri Guest
Juu ei tää enää oo niin paska paikka ku esim vuos sitte :excellent:
Hyvä homma, oikee suunta
Avatar
#10 • • akir0 Guest
Oonks mä ainut, jonka mielestä löystynyt linja on satunnaisesti jopa liian löysä?

Muutama ihan asiallinen threadikin on saanut mun mielestäni liikaa turhia pelkän hymiön sisältäviä postauksia.

Läpänheitto toki plussaa, mut pitää osata pitää se oikeassa paikassa.

t:natsi
Avatar
#11 • • jUSSi Guest

Oonks mä ainut, jonka mielestä löystynyt linja on satunnaisesti jopa liian löysä?



et :)

kunnon lyyriset orgiat ovat jääneet vähemmälle, koska iso osa postauksista ja käyttäjien verbaalilahjakkuudesta keskittyy huumoriläpän heittoon freestylessä.

ja sit ku mixa feidas ittensä niin mulla ei oo enää kiistelykumppania tuonne politiikka-topikkiinkaan :(
Avatar
#12 • • xybo Guest
Onhan se löystynyt eikä välttämättä positiiviseen suuntaan :/

-- xybo
Avatar
#13 • • OSC8 Guest
Kesä tulee ja hameet lyhenee, kyllä kai sitä nyt kravattikin löysääntyy sillon :D

Odotelkaa vaan että talvi tulee taas niin saadaan se luontainen synkkyytemme taas esille ja tiukan virallinen linja jatkuu :what:
Avatar
#14 • • Tapi T Guest

Odotelkaa vaan että talvi tulee taas niin saadaan se luontainen synkkyytemme taas esille ja tiukan virallinen linja jatkuu


Toivottavasti tulee takatalvi! :mad:
Avatar
#15 • • pakana Guest
Oon aina luullu et tiukka ois parempi ku löysä.
Avatar
#16 • • Daniel Braun Guest
On löystynyt, ja oikeesti ihan hyvä niin...
Plattarissa nyt aikaisemmin vallitsi jonkinnäköinen sisäpiirivalta tms ahdasmielistä paskaa.

Nyr ilmapiiri on huomattavasti rentoutunut ja uusiakin rekistöröityneitä tulee kokoajan lisää.
Ja uudet jopa uskalatavat nykyisin postata tänne. :)


Oon aina luullu et tiukka ois parempi ku löysä



Kato ikä tuo mukanaan sellaisia uusia temppuja jotka korvaavat ton löysyyden ;)
Avatar
#17 • • khatt Guest
Kutsukaa minua kalkkikseksi ja natsiksi, mutta mielestäni on sääli, että freestylessä suuri osa topiceista muuttuu jossain vaiheessa replykuvafloodiksi tai urpoiluksi alkuperäisen, jopa mielenkiintoisen aiheen hautautuessa "höhö, me too!" -spammin alle. Vapaamielistä läppää voi toki heittää tiettyyn pisteeseen asti, mutta ei kuitenkaan kannattaisi saastuttaa suolistokaasullaan ihan kaikkien tovereiden ruokailuhetkeä, vaikka pieru onkin aivan tajuttoman hauska asia.

Piis goatse.gif
Avatar
#18 • • Moonlighter Guest
Eih jaksaako joku tosiaan jäpittää jostain spedeilytopikeista... Liikaa nenänkaivuuta pojat, kuunnelkaas europoppia välillä!

ihq :heart:
Avatar
#19 • • Timmo Guest

Eih jaksaako joku tosiaan jäpittää jostain spedeilytopikeista... Liikaa nenänkaivuuta pojat, kuunnelkaas europoppia välillä!

ihq :heart:



Kuules, toiset meistä kaivaa nenää, toiset sheikkaa persettä ja toiset puristelee technoa. Mene kuule muualle europoppia mainostamaan.... :hearts:

Eiköhän ruveta sitten samantien kiristämään meininkiä ja pistetä riita pystyyn.
No ei kai. :happyroll:
Avatar
#20 • • JussiS Guest

Kutsukaa minua kalkkikseksi ja natsiksi, mutta mielestäni on sääli, että freestylessä suuri osa topiceista muuttuu jossain vaiheessa replykuvafloodiksi tai urpoiluksi alkuperäisen, jopa mielenkiintoisen aiheen hautautuessa "höhö, me too!" -spammin alle. Vapaamielistä läppää voi toki heittää tiettyyn pisteeseen asti, mutta ei kuitenkaan kannattaisi saastuttaa suolistokaasullaan ihan kaikkien tovereiden ruokailuhetkeä, vaikka pieru onkin aivan tajuttoman hauska asia.


Toi on välillä haitannu itteekin, mut eipä noissa Freestylen topikeissa paljookaan järkee oo ensimmäisen 10 postauksen jälkeen muutenkaan. Olis kyl silti melkein parempi, et "asialliset" other chattiin kuuluvat topikit siirrettäisiin sieltä tänne, ni keskustelu pysyis paremmin aisoissa. Mut se on kuulemma "natsimoderointia", eli ei sitten ;)