35 posts, 2 pages, 5,276 views
KLUBITTAJAT OVAT YLEMPÄÄ ROTUA
+Olen sitä mieltä, että klubituskansa on keskimmäräistä
(aikuista) vilkkaampi, iloisempi, mielikuvituksellisempi ja
avoimempi.
Kunnioittaen,
Dr. E (b.k.a. Mr. E) *heiii*
[muokattu 8.5.2003 16:27]
Ana:
Tää on vaan yks alakulttuuri muiden joukossa. Se, mikä tän erottaa tosin muista on tää selkääntaputtelu ja oman erityisyyden korostaminen. Kyl esim. hevi-, punk-, tai missä tahansa muissa piireissä pidetään ihan yhtä tiiviisti yhtä ja tykätään samoista asioista. Klubbaajat ei tosiaan oo ainoita, eikä yhtään sen parempia kuin muutkaan "tavalliset tallaajat".
hymy:
"tietäsittepä vaan mistä kaikesta te tavalliset ihmiset olette jääneet paitsi!"
Jone:
Eniten mua häiritsee tää ryhmäylemmyydentunto, jota pikkubileilijöillä näkee usein. Muistan yhden toisenkin ryhmän, joka katsoi olevansa muuta maailmaa parempi oman juttunsa kanssa ja tää ryhmä asusteli 1930- & 40-luvun Saksassa. Et "Heil PLUR" vaan.
Jone:
---
Ana:
OH NOES! YOU DID IT AGAIN!
---
Meinasin kirjoittaa ihan itse jo oman viestini perään et "I be losing this thread" kun vedin natsiviittauksen kehiin. Sen jälkeen ajattelin, et "ei tarvii, tää on Anan lennnppari."
Jone:
---
Ana:
OH NOES! YOU DID IT AGAIN!
---
Meinasin kirjoittaa ihan itse jo oman viestini perään et "I be losing this thread" kun vedin natsiviittauksen kehiin. Sen jälkeen ajattelin, et "ei tarvii, tää on Anan lennnppari."
kuilu:
Uus laki, Ana/Godwin-maksiimi, aina jos mainitaan natsi-saksa, niin seuraava posti on Anan moittiva! :DDD