Onko eikö??

35 posts, 2 pages, 5,295 views

Mnj

#21 • • Mnj Mönjä
alphamagic:

PLUR on ehdottomasti elämäntapa

*joo*
*plur**plur*

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Mr. E

#22 • • Mr. E
KLUBITTAJAT OVAT YLEMPÄÄ ROTUA

Me olemme kehittyneempiä, kuin kotonaan viihtyvät

sohvaperunat, sillä me olemme valaistuneita. Me tiedämme,

että ei hyödytä tehdä elämässä yhtään mitään, koska

millään ei oikeastaan ole väliä, joten "hyötysuhdelaskelmat

roskiiin ja tamppaamaan" sillä elämän tarkoitus on pitää

hauskaa.

+Olen sitä mieltä, että klubituskansa on keskimmäräistä

(aikuista) vilkkaampi, iloisempi, mielikuvituksellisempi ja

avoimempi.

Kunnioittaen,

Dr. E (b.k.a. Mr. E) *heiii*

[muokattu 8.5.2003 16:27]

--
"Totuus on hyvin perusteltu väite."
-Descartes

Blues

#23 • • Blues Koning van Afrika
Mr. E:

KLUBITTAJAT OVAT YLEMPÄÄ ROTUA
+Olen sitä mieltä, että klubituskansa on keskimmäräistä
(aikuista) vilkkaampi, iloisempi, mielikuvituksellisempi ja
avoimempi.
Kunnioittaen,
Dr. E (b.k.a. Mr. E) *heiii*
[muokattu 8.5.2003 16:27]

Olin tuollainen jo ennen klubitukseen heräämistä *nauraa*
En ole oikeastaan muuttunut yhtään..paitsi jos menee viettämään tavallista ravintolailtaa, tylsistyn siellä enkä kestä olla siellä *dissaa*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

milla

#24 • • milla
jaah, yks mikä musta on yhteistä meillä luonteessa, et ollaan aika sosiaalisia, ja aina valmiita tutustumaan uusiin ihmisiin. totakaan nyt ei voi yleistää.

mut muuten meit on moneen junaan niinkun kaikkia muitakin ihmisiä mielestäni:)
¡ Previous post about a year ago !
Aziz Combat Fighter

#25 • • Aziz Combat Fighter
taputapu.gif

Tää on vaan yks alakulttuuri muiden joukossa. Se, mikä tän erottaa tosin muista on tää selkääntaputtelu ja oman erityisyyden korostaminen. Kyl esim. hevi-, punk-, tai missä tahansa muissa piireissä pidetään ihan yhtä tiiviisti yhtä ja tykätään samoista asioista. Klubbaajat ei tosiaan oo ainoita, eikä yhtään sen parempia kuin muutkaan "tavalliset tallaajat".
sapeli

#26 • • sapeli jokukukamikä?
Ehkä tässä onkin pointtina se, että me ollaan löydetty suht yhtenäinen ja positiivinen joukko ihmisiä jotka kaikki pitää kovasti samasta asiasta - siis todella pitää siitä. Moni saattaa viettää suuren osan elämästään nauttimatta mistään niin paljon kuin esim. meikäläinen kunnon trance-huipuista... Ja moni saattaa myös vietää suuren osan elämästään tapaamatta näin upeita ihmisiä - sosiaalisuus on vain yksi tämän porukan plussapuolista. *joo*

*plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Timmo

#27 • • Edited Timmo

hymy:
"tietäsittepä vaan mistä kaikesta te tavalliset ihmiset olette jääneet paitsi!"

Anaa mukaillen: Taputtaa.

Huh, mikä kommentti.

--
Elämä On Raato

ella_

#28 • • ella_

Ana:
Tää on vaan yks alakulttuuri muiden joukossa. Se, mikä tän erottaa tosin muista on tää selkääntaputtelu ja oman erityisyyden korostaminen. Kyl esim. hevi-, punk-, tai missä tahansa muissa piireissä pidetään ihan yhtä tiiviisti yhtä ja tykätään samoista asioista. Klubbaajat ei tosiaan oo ainoita, eikä yhtään sen parempia kuin muutkaan "tavalliset tallaajat".

kiitos. juuri näin *joo*

--
Elementary, my dear.

Jone

#29 • • Edited Jone Archibald Haddock

hymy:
"tietäsittepä vaan mistä kaikesta te tavalliset ihmiset olette jääneet paitsi!"

En tiedä naurattaako vaiko oksettaako tää lausahdus mua enemmän? Tollasen kuulee hyvin tyypillisesti jonkun polkkanassikan suusta, joilla on bilettämistä takana kuutisen kuukautta ja pohjina elämään sitä ennen lähinnä kartsalla dallailua pissisten seurassa. On se ihanaa olla pihalla.

Oon muutenkin asiasta täysin samaa mieltä Anan kanssa. Alakulttuureja on vaikka muille jakaa ja useissa niistä porukan yhtenäisyys on vähän deepimmällä tasolla kuin usein hyvin lähellä mainstreambaareilua olevassa kiksubileilyssä, jota suurin osa täällä niin ihanan erilaisen tesnoukulttuurin piiriin itsensä kuuluvaksi katsovista pääsääntöisesti kuitenkin harrastaa.

Oon elänyt bilettämisiäni pidemmän ajan erään toisen alakulttuurin piirissä ja musta onkin ollut mielenkiintoista huomata jälkeenpäin kuinka ilmeisesti sosiaalinen normistokin on suhteellisen samanlainen olipa kyseessä sitten mikä tahansa alakulttuurin tynkä. "Me vs. muut"-henki vaan oli esim. tossa toisessa paljon vahvempi ja paljon realistisemmalla & positiivisemmalla tavalla kuin bilepiirien pintaliitäjien keskuudessa.

Eniten mua häiritsee tää ryhmäylemmyydentunto, jota pikkubileilijöillä näkee usein. Muistan yhden toisenkin ryhmän, joka katsoi olevansa muuta maailmaa parempi oman juttunsa kanssa ja tää ryhmä asusteli 1930- & 40-luvun Saksassa. Et "Heil PLUR" vaan.
Aziz Combat Fighter

#30 • • Aziz Combat Fighter

Jone:
Eniten mua häiritsee tää ryhmäylemmyydentunto, jota pikkubileilijöillä näkee usein. Muistan yhden toisenkin ryhmän, joka katsoi olevansa muuta maailmaa parempi oman juttunsa kanssa ja tää ryhmä asusteli 1930- & 40-luvun Saksassa. Et "Heil PLUR" vaan.

OH NOES! YOU DID IT AGAIN!

linux_nazi.gif
Jone

#31 • • Jone Archibald Haddock

Ana:

linux_nazi.gif

Meinasin kirjoittaa ihan itse jo oman viestini perään et "I be losing this thread" kun vedin natsiviittauksen kehiin. Sen jälkeen ajattelin, et "ei tarvii, tää on Anan lennnppari." *vink*
Aziz Combat Fighter

#32 • • Edited Aziz Combat Fighter

Jone:
---
Ana:

linux_nazi.gif

---

Meinasin kirjoittaa ihan itse jo oman viestini perään et "I be losing this thread" kun vedin natsiviittauksen kehiin. Sen jälkeen ajattelin, et "ei tarvii, tää on Anan lennnppari." *vink*

Hahah *nauru*
K

#33 • • K

Jone:
---
Ana:

linux_nazi.gif

---

Niin, tää on aika pätevä:

kuilu:

Uus laki, Ana/Godwin-maksiimi, aina jos mainitaan natsi-saksa, niin seuraava posti on Anan moittiva! :DDD

Lounge_Lizard

#34 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
vaikea sanoa. Klubittajilla on ehkä todennäköisemmin helpompi löytää paikka missä tuntee olonsa kotoisaksi kuin tavallisilla tallaajilla. Mutta noin 97% ei-klubbaajista pitää klubittajia ihmeellisinä hörhöinä jotka ei ymmärrä "oikean" musiikin päälle.

En kyllä itse ole kokenut mitään mieletöntä ylemmyyden tunnetta siitä että viihdyn klubeissa, paitsi tietysti aina kun käy jossain teinihelvetissä missä raikaa räbä.*sars*

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

#35 • • greenie Guest
Oletteko tosissanne.

Hei, ei kaikkee pidä ottaa niin vakavasti.

Vaikea valinta.