pakko avautua kun kerrankin on mahdollisuus..
paskin ikinä dis n dat
hyvät valikoimat mutta asiakaspalvelu kusee pahemman kerran. kyse on kyllä luultavimmin vain yhdestä epäystävällisestä ja täysin asiakaspalvelutehtäviin kykenemättömästä henkilöstä, ei pysty ymmärtämään
miten palvelu voi olla niin huonoa ja tylyä.
miellyttävimpiä levykauppoja suomessa voltti treella ja lifesaver
Njoo, siitä lähtien kun Glenn (Physics) meni disn'dattiin duuniin, mä oon ostanu levyni lähestulkoon pelkästään sieltä. Menee kauppaan sisään, niin saa samantien tervehdyksen ja kuulla et mitä on tullu uutta (siis levykaupan valikoimaan nähden, ei mikä on uutta ja hip, pop, ja khuul). Sitten kun on tsekannut hyllyn läpi, sieltä saattaa tulla lisäsuosituksia et mitkä on erikoisen kovia raitoja joita kannattaa kuunnella. Lisäks vielä kun on lähössä pois, saa infoa et missä vaiheessa ois tulossa lisää tsekattavan arvosta kamaa. Jos jotain tiettyä haluaa, eikä sitä oo paikalla, niin melkeen heti aukee tukun katalogisofta. Tälläsestä palvelusta mä oon valmis maksamaan sen pari euroo enemmän levyistä. Se mestan omistaja sit onki vähän eksentrinen, mielummin en asioi liikkeessä sillon kun se on paikalla.
Lifesaver on kiva paikka ilmapiiriltään, mut ainakaan meikä ei tunne niitä tyyppejä niin hyvin et tulis mitenkään erikoista asiakaspalvelua. Ystävällisiä ovat kassalla ja hymyä löytyy yleensä, mut kun ei osaa kysyä mitään erikoisempaa, tai ei tunne sitä jengiä niin tuo muu ekstrapalvelu jää yleensä kokematta. Valikoima siellä onkin sitten sellanen joka järjen puhuessa pitää jättää väliin, sieltä harvemmin pääsee alle neljän levyn satsilla ulos. Taloudellinen itsemurha.