57 posts, 3 pages, 8,581 views
Sil on just se kaikist suurin merkitys, mä en nimittäin vois kuvitella esimerkiks bileissä soittavani vanhaa biisiä. Eli kun ostan kaupasta levyjä, ni ostan pelkästään uusia. Se on niinku mun mielestä vähä ideana tossa konemusassa et seurataan uutta. Noh, ehkä joku seuraa vanhaaki, mut onhan sitä olemassa divareita ja muita vastaavia :winkwink:
Selventäisitkö vähän tarkemmin..
:excellent:
. Mä henk.koht. arvostan deejiissä sitä, et se seuraa aikaansa ja hommaa uusia levyjä. Eikä soita sitä samaa settiä, jonka on veivannu jo kymmeniä kertoja.
No mut jos sä seuraat aikaasi, niin kyllähän sä sit erotat mikä on restock tai repress ilman että se pitää sulle erikseen kertoa :winkwink:
Mä nyt tarkotan lähinnä sitä, et jos sä lähet polkkabileisiin soittamaan niitä hooveriklasareita kolmen vuoden takaa, ni vois kuvitella et kyseisestä genrestä löytyis vähä uudempiaki. Kaikki polkkadeejiit on kuluttanu ne loppuun jo aikaa sitte. Sama juttu trancessa, ellei sit kyse oo klassikko/oldschool setistä. Mä henk.koht. arvostan deejiissä sitä, et se seuraa aikaansa ja hommaa uusia levyjä. Eikä soita sitä samaa settiä, jonka on veivannu jo kymmeniä kertoja.
Palvelun taso luo tietysti tunnelmaa kauppaan ja ite teen ostoksia mieluiten rennossa ja ystävällisessä ilmapiirissä.
net shop
+ records listed are actually in stock
ni aina löytyy joku irvileuka dj, joka tulee avautuu. "Hahaa, jätkä soittaa ihan vanhoja biisejä, eiks sul oo mitään uusia"
ni aina löytyy joku irvileuka dj, joka tulee avautuu. "Hahaa, jätkä soittaa ihan vanhoja biisejä, eiks sul oo mitään uusia"
tämä on täysin tapojeni vastaista, mutta en voi
muutakun että jotta notta LOLLERSKATES.
palvelun taso on huomattavasti huonontunut verrattuna siihen mitä se oli muutama vuosi sitten. (vieläki backorderissa n.10 levyä jotka tilasin kax vuotta sitte).
palvelun taso on huomattavasti huonontunut verrattuna siihen mitä se oli muutama vuosi sitten. (vieläki backorderissa n.10 levyä jotka tilasin kax vuotta sitte).
mikset sitten tilaa sieltä mistä niitä saa?
ketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki.
(l. tukku).
Suosittelen asioimaan Lifesaverissa jos luulee ettei Suomessa saa levykaupoissa hyvää palvelua. Ainakin näin kanta-asiakkaana palvelu on aivan ensiluokkaista, henkilökunta osaa jo suositella oman makuni mukaista matskua ihan spontaanisti, kyselyihin vastataan jämptisti ja jos ei tiedetä niin selvitetään, isommista levysatseista reilut alennukset jne. jne. jne.