Kertokaa mielipiteenne ja kokemuksenne,sana on vapaa :)
57 posts, 3 pages, 8,574 views
Paras systeemi on se, et levyt on seinällä esillä tiskin takana ja siel annetaan ku pyydetään. Hyvin moni kuitenki käy netissä ensin kattomassa ja kuuntelemassa et mitä haluaa.
Ja mitä toho nettiin tulee, ni siel pitäs olla selkeesti esillä et mitkä levyt on oikeesti uusia. Ja sillä tarkotan sitä, et restokit pitäs erottaa selkeesti täysin uusista julkaisuista. Esimerkiks only-djs.comissa tää tökkii tosi pahasti. Sit klipit pitäs olla tarpeeks pitkiä, puol minsaa on ehdottomast liian lyhyt aika ja sillee tulee hankittuu paskoja biisejä. Kauppaan pitäs kans saada hyvin yhteyttä emaililla jos on jotaa kysyttävää. Toimitusajat ei sais olla liian pitkiä tyyliin kuukausi.
Paras systeemi on se, et levyt on seinällä esillä tiskin takana ja siel annetaan ku pyydetään.
Itse en ole ikinä hirveästi pitänyt tuosta levyt seinillä -systeemistä.
Enemmän tulee käytyä läpi tuntemattomia labeleita ja löydettyä helmiä, kun saa selata hyllyt läpi.
Mitäs sillä on väliä onko biisi julkaistu viime viikolla vai kaksi vuotta sitten, jos se ei ole sinulle tuttu?
Mitäs sillä on väliä onko biisi julkaistu viime viikolla vai kaksi vuotta sitten, jos se ei ole sinulle tuttu?
'vois kuvitella esimerkiks bileissä soittavani vanhaa biisiä. Eli kun ostan kaupasta levyjä, ni ostan pelkästään uusia. Se on niinku mun mielestä vähä ideana tossa konemusassa et seurataan uutta. Noh, ehkä joku seuraa vanhaaki, mut onhan sitä olemassa divareita ja muita vastaavia :winkwink:
'vois kuvitella esimerkiks bileissä soittavani vanhaa biisiä. Eli kun ostan kaupasta levyjä, ni ostan pelkästään uusia. Se on niinku mun mielestä vähä ideana tossa konemusassa et seurataan uutta. Noh, ehkä joku seuraa vanhaaki, mut onhan sitä olemassa divareita ja muita vastaavia :winkwink:
=X
Jos se kerran on noin tärkeää niin mitäs jos vaikka itse ottaisit selvää mitkä biisit on hoteimpii ja khuuleimpii uutuuksia? Liikaa vaadittu?
Sit klipit pitäs olla tarpeeks pitkiä, puol minsaa on ehdottomast liian lyhyt aika ja sillee tulee hankittuu paskoja biisejä.
Jos se kerran on noin tärkeää niin mitäs jos vaikka itse ottaisit selvää mitkä biisit on hoteimpii ja khuuleimpii uutuuksia? Liikaa vaadittu?
Ja mitä noihin uusiin biiseihin tulee, ni ehkä se oli vähän kärjistetty esimerkki ja aika paljon musatyylistä kiinni. Mut pari kertaa on tullu melkeen vanhingossa tilattua vanha biisi, ku nettsisivuilla ei ollu erotettu restokkeja täysin uusista. Ja jos bileissä soitaa vanhoja biisejä, ni aina löytyy joku irvileuka dj, joka tulee avautuu. "Hahaa, jätkä soittaa ihan vanhoja biisejä, eiks sul oo mitään uusia" :)
Ja jos bileissä soitaa vanhoja biisejä, ni aina löytyy joku irvileuka dj, joka tulee avautuu. "Hahaa, jätkä soittaa ihan vanhoja biisejä, eiks sul oo mitään uusia"
..aina löytyy joku irvileuka dj, joka tulee avautuu. "Hahaa, jätkä soittaa ihan vanhoja biisejä, eiks sul oo mitään uusia"..
Sil on just se kaikist suurin merkitys, mä en nimittäin vois kuvitella esimerkiks bileissä soittavani vanhaa biisiä. Eli kun ostan kaupasta levyjä, ni ostan pelkästään uusia. Se on niinku mun mielestä vähä ideana tossa konemusassa et seurataan uutta. Noh, ehkä joku seuraa vanhaaki, mut onhan sitä olemassa divareita ja muita vastaavia :winkwink:
Itse en ole ikinä hirveästi pitänyt tuosta levyt seinillä -systeemistä.
Enemmän tulee käytyä läpi tuntemattomia labeleita ja löydettyä helmiä, kun saa selata hyllyt läpi. Useimmissa kaupoissa kun ei ihan koko stock löydy netistä tai ainakaan sampleja ei kaikkiin ole..
Klipeistä oon samaa mieltä, tarpeeksi pitkiä ja mielellään levyn kaikilta biiseiltä...
Mä taas soisin vanhoja biisejä soitettavan nykyistä huomattavasti enemmän. On mielestäni enenmmän kuin perseestä soittaa vain uusia levyjä siksi, koska isot pojat ovat sitä mieltä.