Sainks mä ees yhden äänen jostain ?!? :)
_o/
62 posts, 4 pages, 6,012 views
Sainks mä ees yhden äänen jostain ?!? :)
Jos ihan rehellisiä ollaan niin luonnollisesti itseäkin tuo oma sijoitus tuottajakategoriassa pikkusen harmittaa, totta ihmeessä. Jos muuta väittäisin niin kukaan tuskin uskois :) Mutta olin hieman järkyttynyt jo siitä etteivät esimerkiksi Super8 tai Cosmicman olleet edes tuottajaehdokkaina.
Ja tämä "väärät voitti" on vaan ruikutusta. Politiikan saralta voisi tuoda sanonnan "demokratiassa kansa saa mitä ansaitsee".
Ei noita eri tyylisuuntia voi istuttaa samaan kategoriaan muuten kuin väkisin.
Mun mielestä koko elektroninen musiikki on jo sen verran sirpaloitunut, etteivät kaikki genret vain yksinkertaisesti mahdu saman katon alle (paitsi kuin väkisin tai valheellisella plur-hengellä).
ohi aiheesta vähän:
stealthunitin messboard on kyl ihan kipee, esim tämä threadi:
Ei noita eri tyylisuuntia voi istuttaa samaan kategoriaan muuten kuin väkisin.
Minulta muuten kiitos kaikille mua äänestäneille, oli iso yllätys tuollainen äänimäärä. :)
entäs jos äänestyksessä laitetaan nominaatit parhausjärjestykseen. Eka saa 5 pistettä, viides saa yhden.
Jos tätä nyt on pakko jatkaa, niin ainakin palkinnot vois jakaa genreittäin. Tällöin yleisöäänestyskin vois toimia, kun suositummat genret eivät aina jyräisi marginaalisempia.
Kannatan tätä genre kohtaiseen järjestelmään siirtymistä, koska vain sitten nähtäisi oikeasti ketkä ovat oman genrensä arvostetuimpia dj:tä, artistejä ja jne. Näin ei jäisi mitään jossittelun varaa kenellekkään.
---"]Ongelmia tulee vastaan vain siinä, että miten genret määritellään. Jo nyt on määritelty vissiin jotain 2000 eri genreä. Sanomista tuntuu tulevan aina.