Hello Toni,
we received the transferred money for your order from 26.04.2007. You paid 34,67 EUR, but the total amount of the invoice is 43,76 EUR (31,86 EUR for goods + 11,90 EUR for shiping costs). Your customer discount is 4,01 Euro.
Please also transfer the missed 5,08 EUR, so we can send your parcel as soon as possible.
best regards Claudia
customer-service
www.decks.de
[email protected]
Tässä ei vielä mitään suurempaa, loppusumma väärin, mutta ei niin hirveästi... jostain ilmestynyt yksi ylimääräinen levy lisää tilaukseen... No ei haittaa... Maksanpa tuon 5,08 myös pois. Pyydän Claudiaa yhdistämään tämän tilauksen yhteen toiseen tilaukseen joka minulla on sisällä ja jonka olen jo maksanut muutaman päivän ennen tätä. Vastaus tulee samana päivänä:
yes, we can combine the both orders, but then please pay EUR 5,08 EUR and 30,46 EUR.
Viele Grüße
Best regards
Regine
customer service
www.decks.de
[email protected]
... Mitähän helvettiä??? Se toinen tilaus on jo maksettu aikaa sitten ja nyt pyytävät maksamaan senkin. Lähetän vihaisen viestin takaisin että se on jo maksettu, ja nyt olen maksanut toimituskulut kahteen kertaan (molemmista tilauksista erikseen).. Annan tämän olla ja siirrän sen puuttuvan 5,08 e Saksaan Decksille.
okay, thank you very much. So if we get the payment, we will send your order.
Viele Grüße
Best regards
regine
customer service
Ok, kiitoksia, jokohan alkaisi selvitä, toivotaan että lähettävät levyt pian tulemaan (2 eri tilausta, näistä molemmista maksettu toimituskulut)
Yksi paketti lähtee tulemaan seuraavana päivänä... ja tämä tulee mailiin:
Hello Toni,
we received the transferred money for your order. You paid 5,08 EUR, but the total amount of the invoice is 42,36 EUR (30,46 EUR for goods + 11,90 EUR for shiping costs). Your actual customer discount is 17,41 Euro.
Please also transfer the missed 19,87 EUR, so we can send your parcel as soon as possible.
best regards Claudia
customer-service
www.decks.de
[email protected]
Jaha... elikkä nyt minun pitää maksaa levyistä tuplahinta. Alkaa vituttamaan, lähetän vihaisen mailin että se 5,08 e oli se mikä puuttui ja nyt te pyydätte maksamaan jostain ihme syystä lisää ecuja... Pyydän selvittämään tilanteen ja jään odottelemaan vastausta.
Hello Toni,
sorry, but the total amount is 42,36 EUR.
You have a credit of 17,41 EUR and paid 5,08 EUR. So there are still miss 19,87 EUR.
Please transfer it asap, so that we can proceed your order.
Viele Grüße
Best regards
Susanne
customer service
www.decks.de
[email protected]
Nyt alkaa palamaan hermo... Vituttaa niin että siirrän tuon 19,87 e Decksille... ja vaadin summan alennuksena seuraavasta tilauksesta.
Jatkuu... (jahka tulee taas lisämaksuvatimuksia)...
Kenen puoleen tällaisissa asiaoissa kannattaisi kääntyä?
Kellään muulla ollut vastaavia ongelmia?